Zoals jullie weten is TS een sociale jongen en maakt daarom ook gebruik van Facebook. Ja ja, ik ben niet zo stoer dat ik mijn Facebookaccount verwijder en iedereen die wel een account heeft uitmaak voor illuminatie.
Maar wat mij de laatste tijd steeds meer ergert zijn van die vieze dikke zwangere zeugen die doen alsof hun zwangerschap een prestatie is

! en alsof het zo ongelooflijk bijzonder is. Nou is het wel bijzonder dat er uberhaupt iemand is die ze zwanger heeft willen maken, maar het zal ongetwijfeld een 'verrassing' of 'niet gepland' geweest zijn. Arme jongens die in de val zijn gelopen

Elke dag zie ik wel een dergelijke post voorbij komen. Soms ook van die stelletjes die samen één account hebben

! En dan volgegooid met #hashtags #als #30weken #zwanger #mama #bigbelly #itsagirl #mylittleprinces #miracle alsof het Twitter is. (Twitter

)
En dan ook werkelijk een feestje geven voor 'vrienden' om kenbaar te maken of het een jongen of een meisje wordt

en dat ze serieus denken dat mensen daar ook maar enigszins iets om geven en in spanning zitten

. En natuurlijk gaat het ook alleen nog maar over 'ons wondertje'.

Opmerking aan alle toekomstige zwangere vrouwtjes: houd je mond, het interesseert niemand een fuck, het is geen prestatie dat je vent zijn warme zaad in het (goede) smerige gat tussen je benen heeft gespoten en het is al helemaal geen wonder maar een natuurlijk proces. En oja, val ons niet elke keer lastig met achterlijke berichtjes en foto's.
Plaats ik een keer een opmerking onder zo'n bericht of ze het niet gewoon voor zich kan houden omdat het niemand interesseert. Ben ik ineens de klootzak

allemaal andere wijven kwamen als mieren op suiker af op mijn reactie.
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM