Tong is jaloers op Mart.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:48 schreef tong80 het volgende:
Heeft afscheid genomen en wil niet meer in de schijnwerpers staan. Zit deze voetbalhater weer in DWDD over Feyenoord te lullen. Kwal eerste klas. Kan niet schrijven en verkoopt op zijn naam boekjes. Misselijke man.
Gelukkig zit Hugo Borst er ook. Daar ben ik wel jaloers op. Die geilt niet op zichzelf en heeft wel schrijftalent.quote:
Waarom zit ie er na Feyenoord ?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Basketbal.![]()
Mart Smeets.![]()
Zijn commentaar bij NBA wedstrijden.![]()
DWDD.![]()
DWDDkijkers.
Die vent werkt voor de centen. Zijn boeken zijn bagger.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:56 schreef -AMG- het volgende:
Vind hem ruk. Maar hij boert wel ontzettend goed. Die werkt echt voor z'n plezier.
Geen idee, nooit het idee gehad dat hij wat met Feyenoord had. Misschien gaat hij wel tergend langzaam vergelijkbare kampioenschappen beschrijven.quote:
Jij begrijpt. Heb je zijn optreden nog op je netvlies met zijn vorige regisseur Hansje van Bunschoten. Kankerpatientiente die ie even de les las. Walgelijk. Net zo waghelijk als je snikkel in Ria Visser, 19 jaar, steken als getrouwde man.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik haat Mart Smeets.
Zou 'm echt neerslaan als die arrogant tegen mij ging doen!
Ja want omdat iemand kanker heeft moet je die persoon maar naar de mond praten en alles slikken wat je gezegd wordt. Wat een onzin.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Heb je zijn optreden nog op je netvlies met zijn vorige regisseur Hansje van Bunschoten. Kankerpatientiente die ie even de les las. Walgelijk. Net zo waghelijk als je snikkel in Ria Visser, 19 jaar, steken als getrouwde man.
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in. Word je persoonlijk ?quote:
Waar heb je gewerkt eigenlijk?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in. Word je persoonlijk ?
Hij geilt wel een beetje op aandacht en macht. Aardig is hij wel in inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Mart, geweldige man.
Heb ooit nog eens bij een aankomst bovenop de Col d'Aubisque samen met Mart na afloop een paar wijntjes weg mogen tikken in een kroeg onder aan de voet. Bevlogen, vriendelijke man met het hart op de goede plaats. Sportliefhebber pur sang.
Tel je posten op Fok ook mee? En zelfs dan red je het nog niet.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb langer gewerkt dan jij schat ik zo in.
Pooier. En bijbaantjes.quote:
Vanwaar steeds die persoonlijke aanvallen ?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tel je posten op Fok ook mee? En zelfs dan red je het nog niet.
Waar?quote:Op maandag 8 mei 2017 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar steeds die persoonlijke aanvallen ?
Met pooier bouw je geen pensioen op. En met bijbaantjes wsch. minimaal.quote:
Schijnheilige onschuld.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2017 19:40 schreef Cyanide- het volgende:
Mart is de wél succesvolle variant van tong, beetje dom lullen over sport, matige teksten schrijven en uiteraard jezelf fantastisch vinden.
Dit dus, Mart tijdens de NBA playoffsquote:Op maandag 8 mei 2017 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Basketbal.![]()
Mart Smeets.![]()
Zijn commentaar bij NBA wedstrijden.![]()
DWDD.![]()
DWDDkijkers.
Mensen die hun oordeel baseren op een eenmalig incident dat ze toevallig zelf hebben meegemaaktquote:Op maandag 8 mei 2017 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Mart, geweldige man.
Heb ooit nog eens bij een aankomst bovenop de Col d'Aubisque samen met Mart na afloop een paar wijntjes weg mogen tikken in een kroeg onder aan de voet. Bevlogen, vriendelijke man met het hart op de goede plaats. Sportliefhebber pur sang.
Jij hebt hem meerdermalen ontmoet/gesproken?quote:Op maandag 8 mei 2017 21:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mensen die hun oordeel baseren op een eenmalig incident dat ze toevallig zelf hebben meegemaakt
Ik heb 'm veul meer keren op tv gezien ja. Daar kun je echt beter je oordeel op baseren dan één keer iemand zien in de rol van kijker/fan waar ze toch wel vriendelijk tegen doen voor hun PR.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij hebt hem meerdermalen ontmoet/gesproken?
Ah ja op tv gezien, dat geeft natuurlijk een beter beeld van hoe iemand echt is, dan wanneer je diegene in het echt ontmoet. Wat een kwats.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik heb 'm veul meer keren op tv gezien ja. Daar kun je echt beter je oordeel op baseren dan één keer iemand zien in de rol van kijker/fan waar ze toch wel vriendelijk tegen doen voor hun PR.
Kom op, effe achter de schermen als publiek met een bekendheid spreken, zegt echt niks. Daarmee heb je alleen maar een zeer incidentele ervaring met iemand. 30 iemand van TV kennen, laat je dan echt wel meer zien.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja op tv gezien, dat geeft natuurlijk een beter beeld van hoe iemand echt is, dan wanneer je diegene in het echt ontmoet. Wat een kwats.
Vriendelijk doen voor hun PR? Godver, je hebt het over Mart Smeets, die doet en zegt gewoon wat hij wilt. Die gast is 80, en geeft geen neuk om wat jij of een andere FOK! er van hem vindt.
quote:Op maandag 8 mei 2017 19:40 schreef Cyanide- het volgende:
Mart is de wél succesvolle variant van tong, beetje dom lullen over sport, matige teksten schrijven en uiteraard jezelf fantastisch vinden.
De basketbalkenners en liefhebbers zijn het niet met je eens.quote:
Ja natuurlijk, tv zorgt juist voor een gecreeerde setting, sfeer en dito gedrag. Hoe iemand achter de schermen is, wanneer die geen rekening hoeft te houden met 100.000en kijkers is een realistischere afspiegeling.quote:Op maandag 8 mei 2017 23:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Kom op, effe achter de schermen als publiek met een bekendheid spreken, zegt echt niks. Daarmee heb je alleen maar een zeer incidentele ervaring met iemand. 30 iemand van TV kennen, laat je dan echt wel meer zien.
Maar niet van één keer. Dan moet je iemand privé kennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, tv zorgt juist voor een gecreeerde setting, sfeer en dito gedrag. Hoe iemand achter de schermen is, wanneer die geen rekening hoeft te houden met 100.000en kijkers is een realistischere afspiegeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |