Prima.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, wat loop je dan bijdehand te doen? Dat is mijn observatie en daar zal je het mee moeten doen.
Twinkquote:Op woensdag 10 mei 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Kapster dacht dat ik middelbare school eindexamen deed
Zou ik ook zeggen als ik je niet kende.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben laatst 15 geschat.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg altijd erge jeuk van al dat corps-gedoe.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:56 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik kom uit een zwaar corporale familie en was als enige geen lid. Beetje het zwarte (of roze) schaap.
Cm? is gemiddeld in NL hoor. Trek t je niet aan.quote:
Maar je post hier toch nog geen 10j?quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Newbie? Volgend jaar is mijn account 10 jaar man.
Brassen is superleuk.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg altijd erge jeuk van al dat corps-gedoe.
"Brassen" en ontgroenen en zo.
Een keer moeten optreden voor t ESC, Man man man.
En da's dan nog een beetje een nep corps schijnt.
Heel zwaar leven hè.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm? is gemiddeld in NL hoor. Trek t je niet aan.
Nee, denk 5 jaar geleden of zo voor het eerst. Toen was ik met Cosmo. aan het daten.quote:
Haha ja snap het ook welquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik je niet kende.
Haha. M'n broer zei ook zoiets over jou ooit.quote:Op woensdag 10 mei 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Cosmoquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, denk 5 jaar geleden of zo voor het eerst. Toen was ik met Cosmo. aan het daten.
quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. M'n broer zei ook zoiets over jou ooit.
Haha nou ja, zo erg was het niet. Maar hij vroeg wie die gasten waren en toen was hij wel verbaasd dat ik jou beschreef als een masterstudent.quote:
Erger is de eerste keer dat je meneer wordt genoemd.quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:05 schreef Great-Expectations het volgende:
Vanmiddag in de stad werd ik jongeman genoemd.
Dan hoef je alleen je schoenen maar aan te passenquote:Op woensdag 10 mei 2017 17:07 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet misschien meer oudemannenkleren gaan dragen.
Jij bent in de 40 toch?quote:Op woensdag 10 mei 2017 17:07 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet misschien meer oudemannenkleren gaan dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |