Wie heeft er toevallig eentje in zijn portemeniks?
quote:Dat zal wel niet denk ik aangezien ik mensen ken die in September naar Finland zijn geweest maar die hadden al niks meer ja je kon ze kopen voor 10 euro per stuk.
Op donderdag 12 december 2002 16:44 schreef defender het volgende:
Een vriendin van me is net terug van een vakantie in Finland, zal eens even vragen of ze er 2 (ik wil hem zelf ook) over heeft
quote:Ja he!
Op donderdag 12 december 2002 16:48 schreef jobosrulez het volgende:[..]
Dat zal wel niet denk ik aangezien ik mensen ken die in September naar Finland zijn geweest maar die hadden al niks meer ja je kon ze kopen voor 10 euro per stuk.
quote:Die wil ik!!!
Op donderdag 12 december 2002 17:02 schreef twi het volgende:
Ik heb nog een 1 euro uit San Marino. Die is toch veel leuker?
Ik zie dat ze nu al aardig wat waard zijn (lees: rond de tien euro gebruikt, 15 ongebruikt), dus ik denk dat ik 'm hou...sorry
quote:Ik wil er 15 euro voor geven. Incl verzendkosten dan.
Op donderdag 12 december 2002 17:13 schreef twi het volgende:
Dgoe...daar vraag je me wat zeg...ik ben er zelf erg blij mee...ik ga even kijken wat er op andere sites voor die dingen betaald wordt, en of ik 'm voor dat bedrag kwijt wil...Ik zie dat ze nu al aardig wat waard zijn (lees: rond de tien euro gebruikt, 15 ongebruikt), dus ik denk dat ik 'm hou...sorry
quote:Ze had ze wel maar helaas al weggegeven. Ik kon alleen nog een 20 eurocent muntstuk krijgen. En die had ik zelf ook nog niet.
Op donderdag 12 december 2002 16:48 schreef jobosrulez het volgende:[..]
Dat zal wel niet denk ik aangezien ik mensen ken die in September naar Finland zijn geweest maar die hadden al niks meer ja je kon ze kopen voor 10 euro per stuk.
Succes met verder zoeken DrukVout !
quote:LoL die zijn alleen te krijgen in hele sets. En dan nog is die 1 euro finland veel te weinig voor een set Engeland
Op vrijdag 13 december 2002 11:34 schreef drea het volgende:
ok ruilen voor een paar engelse euromunten??
quote:Wat wil je er voor hebben dan?
Op vrijdag 13 december 2002 11:31 schreef devv05 het volgende:
Ik heb de 1 euro van Finland, maar die doe ik niet zomaar weg
wrom zijn die muntstukjes uit finland zo gewild?
en nee sorry ik kan je er niet aan helpen...
quote:De 1 en 2 cent van Finland (trouwens, ook Griekse 1 en 2 centjes in mindere mate) zijn alleen bij 't begin gedrukt (elke Fin heeft er een gekregen in zijn/haar euro-setje). Vervolgens worden ze niet meer gedrukt. Vraag<->aanbod dus.
Op vrijdag 13 december 2002 17:28 schreef Angel22 het volgende:
vraagje:wrom zijn die muntstukjes uit finland zo gewild?
en nee sorry ik kan je er niet aan helpen...
quote:voor 4 euro heb je de 1 en 2 cent uit Finland, ongecirculeerd. dus dat valt allemaal wel mee
Op vrijdag 13 december 2002 21:19 schreef JeOma het volgende:[..]
De 1 en 2 cent van Finland (trouwens, ook Griekse 1 en 2 centjes in mindere mate) zijn alleen bij 't begin gedrukt (elke Fin heeft er een gekregen in zijn/haar euro-setje). Vervolgens worden ze niet meer gedrukt. Vraag<->aanbod dus.
quote:Dat is niet duur. Ik heb ze van mijn buurman gekregen, die handelt in munten. Zaten nog in zo een kartonnetje.
Op vrijdag 13 december 2002 21:24 schreef F1908 het volgende:[..]
voor 4 euro heb je de 1 en 2 cent uit Finland, ongecirculeerd. dus dat valt allemaal wel mee
Ik verzamel puur voor het leuke, ga er geen kopen ofzo.
quote:dan zal je wel met een incomplete verzameling blijven zitten want komt ze helaas niet tegen in de roulatie
Op vrijdag 13 december 2002 21:26 schreef defender het volgende:[..]
Dat is niet duur. Ik heb ze van mijn buurman gekregen, die handelt in munten. Zaten nog in zo een kartonnetje.
Ik verzamel puur voor het leuke, ga er geen kopen ofzo.
Vaticaan: 950 euro's, is niet normaal meer toch
quote:Lees post over buurman
Op vrijdag 13 december 2002 21:32 schreef F1908 het volgende:[..]
dan zal je wel met een incomplete verzameling blijven zitten want komt ze helaas niet tegen in de roulatie
als je ze allemaal wilt hebben zul je toch wel iets moeten kopen.Vaticaan: 950 euro's, is niet normaal meer toch
quote:ook daar zijn de 1 en 2 centen niet meer in de roulatie hoor
Op vrijdag 13 december 2002 21:45 schreef defender het volgende:[..]
Lees post over buurman
Als het echt niet lukt dan misbruik ik hem wel. Lief kijken enzo.
Maar er gaat binnenkort weer een kennis naar Finland, dus wie weet.
quote:Die heb ik al, lees maar stukje hierboven. Die had ik al gekregen.
Op vrijdag 13 december 2002 21:46 schreef F1908 het volgende:[..]
ook daar zijn de 1 en 2 centen niet meer in de roulatie hoor
Als ik overigens aan dubbele Finse munten kom gooi ik ze wel hier in een topic neer. Ben slechte zakenvrouw, en zal zo dom zijn er geen winst op te gaan maken
quote:finland heb ik al maar als je monaco, vaticaan of san marino tegenkomt hou ik me aanbevolen
Op vrijdag 13 december 2002 21:49 schreef defender het volgende:[..]
Die heb ik al, lees maar stukje hierboven. Die had ik al gekregen.
Als ik overigens aan dubbele Finse munten kom gooi ik ze wel hier in een topic neer. Ben slechte zakenvrouw, en zal zo dom zijn er geen winst op te gaan maken
quote:Die zal ik nooit hebben, spaar alleen de overige landen. Helaas
Op vrijdag 13 december 2002 21:52 schreef F1908 het volgende:[..]
finland heb ik al maar als je monaco, vaticaan of san marino tegenkomt hou ik me aanbevolen
dan ga je ook geen winst maken he
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 22:39 schreef defender het volgende:[..]
Die zal ik nooit hebben, spaar alleen de overige landen. Helaas
Mijn eigen verzameling is helemaal compleet op de munten van Vatikaan/San Marino/ Monaco na dan. En ik heb niet alle munten die 5/10 euro ofzo zijn uit andere landen.
Ik spaar ze ook niet op jaartal of letters.
Ik heb wel 3 munten uit Monaco. de 2 cent, 1 en 2 euro.
Die 1 en 2 euro komen redelijk vaak voor.
Ik heb ook nog een test setje. Die zijn ook aardig wat waard. Die van mij is zo een 100 euro waard.
quote:Heb je plaatjes van die munten?
Op vrijdag 13 december 2002 21:52 schreef F1908 het volgende:[..]
finland heb ik al maar als je monaco, vaticaan of san marino tegenkomt hou ik me aanbevolen
dan ga je ook geen winst maken he
quote:Ben jij dom ofzo, in Engeland hebben ze geen euro's
Op vrijdag 13 december 2002 13:03 schreef DrukVout het volgende:[..]
LoL die zijn alleen te krijgen in hele sets. En dan nog is die 1 euro finland veel te weinig voor een set Engeland
quote:hey fuck, ik had laatst een euro muntstuk uit Monaco, gewoon uitgegeven
Op donderdag 12 december 2002 17:13 schreef twi het volgende:
Dgoe...daar vraag je me wat zeg...ik ben er zelf erg blij mee...ik ga even kijken wat er op andere sites voor die dingen betaald wordt, en of ik 'm voor dat bedrag kwijt wil...Ik zie dat ze nu al aardig wat waard zijn (lees: rond de tien euro gebruikt, 15 ongebruikt), dus ik denk dat ik 'm hou...sorry
quote:Kan wel merken dat jij geen euromunten verzamelaar bent!
Op zaterdag 14 december 2002 17:10 schreef Staaf het volgende:Ben jij dom ofzo, in Engeland hebben ze geen euro's
quote:Waarschijnlijk heb je die van belgie uitgegeven. Heel veel mensen halen ze door elkaar.
Op zaterdag 14 december 2002 17:19 schreef Re het volgende:[..]
hey fuck, ik had laatst een euro muntstuk uit Monaco, gewoon uitgegeven
Monaco
Belgie
Als je ze zo onder elkaar ziet lijken ze niet op elkaar. Maar in praktijk is het anders.
Ik wist dat ik hem 2 keer had. Maar kon hem niet vinden. Dus toen maar uit mijn eigen map gehaald. Dag later leeg ik mijn protemenix zit hij achter mijn OV
quote:Sue me. Sorry dat wist ik niet. Zien er geinig uit. Maar deze zijn dan toch niet in omloop in de andere E.U. landen?
Op zondag 15 december 2002 21:11 schreef DrukVout het volgende:[..]
Kan wel merken dat jij geen euromunten verzamelaar bent!
Er zijn proof euro munten voor engeland gemaakt.
[afbeelding]
chapeau dan
die zijn echt mooi, maar zo goed als onbereikbaar
OF je moet genoeg geld hebben
quote:Kennelijk snap jij de point niet.. Het gaat om een kerstcadeau, en dan ga jij even naar Vaticaan?
Op maandag 16 december 2002 19:59 schreef Staaf het volgende:
Als je naar vaticaan op vakantie gaat heb je toch wel een grote kans dat je ze daar kan vinden?
quote:Dan nog je vind ze niet. Ze zijn alleen maar in een soort van kennismakings sets gemaakt. Zoals wij de Zalm-kit hadden. Daar kreeg niet iedereen ze. Ze waren te koop via de Vaticaanse munt. En dan alleen voor mensen die er woonden. Dus ze kochten ze allemaal op. En verkochten ze met dikke winst.
Op maandag 16 december 2002 21:18 schreef CySt het volgende:[..]
Kennelijk snap jij de point niet.. Het gaat om een kerstcadeau, en dan ga jij even naar Vaticaan?
Die Engelandse euro's zijn te krijgen maar zijn niet in omloop gebracht.
Netzoals de 10 euro munt Nederland. Ze zijn in omloop gebracht alleen bijna niemand accepteerd ze (omdat ze niet in te wisselen zijn bij de banken), dus heb je er ook niks aan. En zijn ze allemaal naar verzamelaars gegaan. Ik heb er eentje.
quote:10 euro is niet zo duur voor die 3 centen.
Op maandag 16 december 2002 22:52 schreef MC het volgende:
op het werk van een vriend van mij kwam laatst een vrouw langs of ze ook 1 en 2 eurocenten uit finland wouden kopen voor 10 euro per stuk. er waren ook nog lui die zo dom waren om dat te doen,
Iemand een mooi bod, of ruil tegen San Marino?
Ik hoor t wel
Ik heb nog even gekeken boven in de 'dubbele munten doos' maar geen finland 1 euro, sorry!
quote:Ik wil die 50 cent wel. Die 1 en 2 euro heb ik jammer genoeg al.
Op dinsdag 17 december 2002 20:31 schreef Martinezzz het volgende:
Ik heb ook muntjes van Monaco![]()
Heb ook de 50 ct., 1 euro en 2 euro 2002 dubbel daarvanIemand een mooi bod, of ruil tegen San Marino?
Ik hoor t wel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vind je van 10,- incl verzendkosten?
mail/msn me anders even op jhpb@xs4all.nl
quote:ik geloof niet dat je dit serieus kan menen. niet als je een echte verzamelaar bent en enige kennis opgedaan hebt. 10 euro incl verzendkosten is veel te weinig natuurlijk. kan je veel meer voor vragen
Op dinsdag 17 december 2002 23:05 schreef DrukVout het volgende:[..]
Ik wil die 50 cent wel. Die 1 en 2 euro heb ik jammer genoeg al.
Wat vind je van 10,- incl verzendkosten?
mail/msn me anders even op jhpb@xs4all.nl
quote:We komen wel over de prijs het er mee eens. Daar hoef jij je niet druk over te maken hoor.
Op dinsdag 17 december 2002 23:11 schreef F1908 het volgende:[..]
ik geloof niet dat je dit serieus kan menen. niet als je een echte verzamelaar bent en enige kennis opgedaan hebt. 10 euro incl verzendkosten is veel te weinig natuurlijk. kan je veel meer voor vragen
quote:zou je denken? suc6 met de koop zou ik zeggen
Op dinsdag 17 december 2002 23:19 schreef DrukVout het volgende:[..]
We komen wel over de prijs het er mee eens. Daar hoef jij je niet druk over te maken hoor.
quote:OK net van iemand anders de 50 cent Monaco gekocht voor 13,- inc verzendkosten.
Op dinsdag 17 december 2002 23:20 schreef F1908 het volgende:[..]
zou je denken? suc6 met de koop zou ik zeggen
Sorry, 10 euro vind ik veel te weinig Ik zie liever het dubbele, tenzij je me een mooi ruil aanbod doet
Ennuh... wat heeft die persoon, waar je de munt voor 13 euro hebt gekocht, nog meer in de aanbieding?
Heb je de 1 euro finland al??
quote:Ik heb de 1 euro al nu
Op woensdag 18 december 2002 22:45 schreef Martinezzz het volgende:
Haai, ben ik weerSorry, 10 euro vind ik veel te weinig
Ik zie liever het dubbele, tenzij je me een mooi ruil aanbod doet
Ennuh... wat heeft die persoon, waar je de munt voor 13 euro hebt gekocht, nog meer in de aanbieding?
Heb je de 1 euro finland al??
Ik heb nu de 10ct, 20ct en de 50ct van die persoon gekocht voor 39,- totaal
quote:Ik ben de eerste aanbieder in het nieuwe topic
Op donderdag 19 december 2002 13:27 schreef CySt het volgende:
Voor alle anderen die ook hun euro's willen verkopen/ruilen heb ik ff een centraal topic aangemaakt [CENTRAAL]Euromunten ruil/koop topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |