Lijkt me best een prima man, maar ook vrij onzeker. En dat is niet handig als presentator en gespreksleider.quote:
Hele aardige man, maar gewoon ongeschiktquote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me best een prima man, maar ook vrij onzeker. En dat is niet handig als presentator en gespreksleider.
Twente mafia doet niet meequote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Heufd het volgende:
Moet Heracles niet 8e worden voor deelname aan de play-offs?
Vitesse is bekerwinnaar en Twente mag geen Europees spelen dus die vallen er tussenuitquote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Heufd het volgende:
Ontzettend dom om hem erop te zettenquote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hele aardige man, maar gewoon ongeschikt
Eens, maar misschien omdat hij zo aardig is durven ze hem niet te ontslaan.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hele aardige man, maar gewoon ongeschikt
Ik zie eerlijk gezegd nou ook geen overduidelijk alternatief bij de NOS rondlopenquote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ontzettend dom om hem erop te zetten
Twente mag niet Europa in, dus 9 is goedquote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Heufd het volgende:
Henry Schut?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd nou ook geen overduidelijk alternatief bij de NOS rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |