tinypic.comquote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is op en ik heb echt geen idee hoe ik een foto of plaatje kan uploaden hier op Fok!.
Braddie maakt wel even een instructievideo voor je.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is op en ik heb echt geen idee hoe ik een foto of plaatje kan uploaden hier op Fok!.
Heeft 'ie al. Twee zelfs, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hij heeft wel veel computer problemen hè, kan iemand die man niet aan een tablet helpen ofzo?
Lekkere glimlach ook welquote:Op dinsdag 9 mei 2017 18:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
"en dit is mijn eerste introductievlogje"
Komt van al die kliksites. Die geven gewoon een klein beetje BTC om stiekem een botnet op Ad zijn computer te draaien.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hij heeft wel veel computer problemen hè,
Moet je ze vooral online blijven zettenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef vaduz het volgende:
We mogen van Ad niet meer naar zijn films kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Commentaar op Ad hebben.quote:
Ad is zojuist gezakt voor zijn internetexamenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef vaduz het volgende:
We mogen van Ad niet meer naar zijn films kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
(gek mannetje)quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ad is zojuist gezakt voor zijn internetexamen
Het is MIJN computer dus IK bepaal wat ik kijk, niet Ad.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Commentaar op Ad hebben.Ad doet lekker wat hij zelf wilt. En alle andere mensen moeten naar zichzelf kijken.
Bij die oplichter van dat tankstation?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Simterklaas het volgende:
Ad heeft bij dat tankstation ook een roze handdoek gekocht voor als er eventueel een vrouw op visite komt.
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:43 schreef Simterklaas het volgende:
Ad heeft bij dat tankstation ook een roze handdoek gekocht voor als er eventueel een vrouw op visite komt.
Amen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Het is MIJN computer dus IK bepaal wat ik kijk, niet Ad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |