Ik vind het een beetje too much allemaal. #nohomoquote:Op zondag 7 mei 2017 16:38 schreef Greys het volgende:
Zelfs ik als hetero vrouw vond haar echt héél mooi en sexy.
Echt? Ik vond het nog net stijlvol. Ook door haar lieve zachte uitstraling.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje too much allemaal. #nohomo
Ze heeft juist een enorm harde kop.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het nog net stijlvol. Ook door haar lieve zachte uitstraling.
Tis een beetje alsof je Rianne (Elle Bandita) dat hier zou laten doen ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
Die presentatrice is zo subtiel als een klap in je gezicht, verdomme zeg.
Tijdens haar optreden wel ja. Hier vond ik het wel meevallen.quote:
*Gaat Azerbeidzjan opzoeken*quote:Op zondag 7 mei 2017 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens haar optreden wel ja. Hier vond ik het wel meevallen.
Vergeleken met Azerbeidzjan is sowieso iedereen een lief elfje, zelfs die knakker van Montenegro.
Net op de rode loper was echt bizarquote:Op zondag 7 mei 2017 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
*Gaat Azerbeidzjan opzoeken*
Dat lijkt me wel een kille tante ja.
Eigenlijk komt die langste rode loper ooit niet echt uit hier.quote:Op zondag 7 mei 2017 16:50 schreef Greys het volgende:
Het had daar best wat voller gekund idd, ondanks de lengte. Waar zijn al die fans? Die zijn er nog niet zeker.. Benieuwd hoe druk het is in de zaal morgen bij de juryshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |