quote:Kuyt: Jammer dat Feyenoord lang niet in deze situatie terecht is gekomen
Dirk Kuyt kijkt uit naar de kampioenswedstrijd op Woudestein tegen Excelsior. Al is de kans klein dat de routinier in de basiself zal starten.
Redactie 06-05-17, 11:14
Door Mikos Gouka
,,Ik heb niet onder stoelen of banken gestoken dat ik graag alles wil spelen", zegt Kuyt. ,,Maar dit is de wedstrijd dat we het kunnen afmaken. Daar moet het over gaan. De mensen hebben het over gekte in Rotterdam, maar ik heb het idee dat het in heel Nederland iets heeft losgemaakt. Het is eigenlijk jammer dat Feyenoord heel lang niet in zo'n situatie terecht is gekomen, want het hoort gewoon bij een topclub," zegt de 36-jarige aanvaller uit Katwijk.
Niets cadeau
,,Nee, Excelsior gaat ons niets cadeau doen. Maar ik geloof dat wij sowieso nergens een cadeautje hebben gehad dit seizoen. Feyenoord heeft het helemaal zelf gedaan en nu moeten we de kroon op het werk zetten met winst op Woudestein. En dan mag het feest echt losbreken."
knjbquote:KNVB straft Ajax niet voor aansteker op hoofd Berghuis
De aanklager van de KNVB onderneemt geen actie tegen Ajax naar aanleiding van het 'aansteker-incident' op zondag 2 april.
Redactie 06-05-17, 08:36
221
21
Tijdens de Klassieker in de Arena werd Feyenoorder Steven Berghuis voor de pauze op het hoofd geraakt door een aansteker. De rechterspits, die even daarvoor een bal het vak van Ajax in had geschoten, moest kort worden behandeld door verzorger Fred Zwang.
De KNVB laat weten dat er geen straffen zullen worden uitgedeeld aan Ajax voor het incident. ,,Er komt geen vooronderzoek", aldus een woordvoerder van de KNVB. ,,Ajax heeft vijf personen een stadionverbod gegeven en daarmee aangetoond na de wedstrijd voldoende maatregelen te hebben getroffen."
weet ikquote:
Ik ben zo in de stad, ga ik even kijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:01 schreef Oldground het volgende:
Op dit moment wordt dat grote Rotterdam-doek aan het Shellgebouw naast het Hofplein gehangen.![]()
https://www.facebook.com/DeFeijenoorder/videos/1525557964130977/
Hij hangt. Geweldig. Feyenoordquote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:01 schreef Oldground het volgende:
Op dit moment wordt dat grote Rotterdam-doek aan het Shellgebouw naast het Hofplein gehangen.![]()
Cool, even checken zo als ik tijd heb.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:01 schreef Oldground het volgende:
Kap eens met dat calimero gedoe en vier een feestje, sjezus.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weet ik
totdat iemand volgend seizoen een aansteker tegen een 020 speler gooit in de kuip
Wowquote:
Treedt RePlay nog op ja?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 12:30 schreef bijstandboy het volgende:
Replay met bartje als hologram op de coolsingel met lee towers in een riddler outfit aub
wauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |