Ga wat anders onderzoeken, mijn god.quote:Tsjechië wint EK 2008
De EK-finale komende zomer is vandaag bekend gemaakt door onderzoekers van de Zwitserse bank UBS: Tsjechië speelt tegen Italië. Tsjechië komt daarbij als winnaar uit de bus. “Onze prognoses wijst uit dat de eindstrijd onbeslist eindigt. Strafschoppen zullen de beslissing brengen”, stellen de onderzoekers, gebaseerd op economische rekenmethodes.
Tsjechië heeft volgens UBS 51% kans op het kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Maar ook Nederland zal het niet slecht doen. Volgens de berekeningen komt Oranje de groepsfase door, maar struikelt het team van bondscoach Van Basten in de halve finales over Italië.
Dat Tsjechië het goed zou gaan doen riep ik verleden jaar al...quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga wat anders onderzoeken, mijn god.
Verder ben ik even op vakantie dus ik weet niet welke Gargamel je mist maar dewe is even aan het bijkomen in het buitenland en aan het worstelen met een Azerti keyboqrd...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Tennessee het volgende:
Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel
Tijdbonus punten: 255
Europees Kampioen 2008: Nederland
Verliezend finalist: Duitsland
Verliezende halve finalisten: Italië, Tsjechië
...
Ik bedoel niet jou hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:27 schreef Tennessee het volgende:
Verder ben ik even op vakantie dus ik weet niet welke Gargamel je mist maar dewe is even aan het bijkomen in het buitenland en aan het worstelen met een Azerti keyboqrd...
Ha ha DIT IS DUS KEIHARD GELOGEN!!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Zelfmoordaanslag EK 2008 verijdeld
De verdachten van een terreurcel die vorige week in Canada en Oostenrijk werden gearresteerd, planden een zelfmoordaanslag op het EK voetbal in 2008, dat in Oostenrijk en Zwitserland plaatsvindt.
Ook diverse VN-gebouwen stonden op de lijst met potentiële doelwitten van de 22-jarige Mohamed Mahmoud en de 34-jarige Said ....
Hey mafkees dat was een officieel nieuwsbericht uit 2007quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:47 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Ha ha DIT IS DUS KEIHARD GELOGEN!!!!!
Wat, je probeert een beetje bangmakerij? Voor Den Grote Boze Moschlim??
Gimme a fat fucking break here!
Als je dit nog eens doet, maak dan ten minste meer webpagina's dan de 3 die een beetje googlen oplevert. ... 3 is echt te weinig.
yeah rrrright, gloof je ut selluf? Geef maar een link dan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Die onderzoekers hadden het twee jaar geleden wel bij het juiste eind hoor.
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=644456quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:58 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
yeah rrrright, gloof je ut selluf? Geef maar een link dan!
PS(hardop lezen met dichtgeknepen neus) :
"Onderzoek wijst uit dat dat onderzoek het vaak de plank faliekant misslaat ...."
Ik zeg het je... Laat die troep de volgende keer liggen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:58 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
yeah rrrright, gloof je ut selluf? Geef maar een link dan!
PS(hardop lezen met dichtgeknepen neus) :
"Onderzoek wijst uit dat dat onderzoek het vaak de plank faliekant misslaat ...."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |