abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57197164
quote:
Tsjechië wint EK 2008

De EK-finale komende zomer is vandaag bekend gemaakt door onderzoekers van de Zwitserse bank UBS: Tsjechië speelt tegen Italië. Tsjechië komt daarbij als winnaar uit de bus. “Onze prognoses wijst uit dat de eindstrijd onbeslist eindigt. Strafschoppen zullen de beslissing brengen”, stellen de onderzoekers, gebaseerd op economische rekenmethodes.

Tsjechië heeft volgens UBS 51% kans op het kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Maar ook Nederland zal het niet slecht doen. Volgens de berekeningen komt Oranje de groepsfase door, maar struikelt het team van bondscoach Van Basten in de halve finales over Italië.
Ga wat anders onderzoeken, mijn god.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57197246
Wat een onzin
pi_57197330
Die onderzoekers hadden het twee jaar geleden wel bij het juiste eind hoor.
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:46:18 #129
159022 AminBen
El Maestro
pi_57197402
zijn die economische rekenmethodes ook nog bekend gemaakt?
pi_57384352
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ga wat anders onderzoeken, mijn god.
Dat Tsjechië het goed zou gaan doen riep ik verleden jaar al...
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Tennessee het volgende:

Het Zwitsenrijk 2008 Voorspel Spel

Tijdbonus punten: 255

Europees Kampioen 2008: Nederland

Verliezend finalist: Duitsland

Verliezende halve finalisten: Italië, Tsjechië
...
Verder ben ik even op vakantie dus ik weet niet welke Gargamel je mist maar dewe is even aan het bijkomen in het buitenland en aan het worstelen met een Azerti keyboqrd...
pi_57384765
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:27 schreef Tennessee het volgende:
Verder ben ik even op vakantie dus ik weet niet welke Gargamel je mist maar dewe is even aan het bijkomen in het buitenland en aan het worstelen met een Azerti keyboqrd...
Ik bedoel niet jou hoor . Mijn avatar wisselt steeds.
pi_58414183
Kick naar EK 2008. Deze post geplaatst omdat topic anders niet in de index zichtbaar is.
pi_59003698
Ik denk toch echt dat Ned. geen kans heeft, misschien dacht Seedorf wel, moet ik op de bank gaan zitten bij een team dat kansloos verliest?
Het zal wel met die constante afwezigheid van waardering te maken hebben.
Als Van Persie zo in de watten wordt gelegd, en Robben ook, zo ik ook de eer aan me zelf houden.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59003817
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

quote:
Zelfmoordaanslag EK 2008 verijdeld
De verdachten van een terreurcel die vorige week in Canada en Oostenrijk werden gearresteerd, planden een zelfmoordaanslag op het EK voetbal in 2008, dat in Oostenrijk en Zwitserland plaatsvindt.
Ook diverse VN-gebouwen stonden op de lijst met potentiële doelwitten van de 22-jarige Mohamed Mahmoud en de 34-jarige Said ....
Ha ha DIT IS DUS KEIHARD GELOGEN!!!!!
Kan dit soort racistisch geleuter verwijderd worden?

Wat, je probeert een beetje bangmakerij? Voor Den Grote Boze Moschlim??

Gimme a fat fucking break here!

Als je dit nog eens doet, maak dan ten minste meer webpagina's dan de 3 die een beetje googlen oplevert. ... 3 is echt te weinig...

[ Bericht 15% gewijzigd door BogardeRules op 30-05-2008 02:00:55 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59003861
Jeej een topic dat al 6 jaar bestaat !!!!!!!!!

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_59003880
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:47 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Ha ha DIT IS DUS KEIHARD GELOGEN!!!!!
Wat, je probeert een beetje bangmakerij? Voor Den Grote Boze Moschlim??

Gimme a fat fucking break here!

Als je dit nog eens doet, maak dan ten minste meer webpagina's dan de 3 die een beetje googlen oplevert. ... 3 is echt te weinig.
Hey mafkees dat was een officieel nieuwsbericht uit 2007
pi_59003899
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Die onderzoekers hadden het twee jaar geleden wel bij het juiste eind hoor.
yeah rrrright, gloof je ut selluf? Geef maar een link dan!

PS(hardop lezen met dichtgeknepen neus) :

"Onderzoek wijst uit dat dat onderzoek het vaak de plank faliekant misslaat ...."

pi_59003992
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

"Onderzoek wijst uit dat dat onderzoek het vaak de plank faliekant misslaat ...."
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=644456

pi_59004004
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:58 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Ik zeg het je... Laat die troep de volgende keer liggen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59004408
Onze Lothar heeft net Tsjechie finaal de grond ingeboort ... dat zegt niet alles maar wel iets.
Waffoor goede voorspellingen hebben ze nog meer gedaan, die niet overduidelijk voor de hand lagen?

pi_59004571
je bent een kloon van terrorrobbie eh
pi_59004662
woe de fok?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')