quote:Op maandag 8 mei 2017 22:48 schreef Montelly het volgende:
Oeff..
[ afbeelding ]Heb je hijab fetish broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende week thuis nog zat te doen. Indien ajax de finale haalt ff op en neer naar Stockholm.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:53 schreef Beach het volgende:
Waar gaat de reis heen? En niet inloggen op fok he.
Daar begint het meestal mee eh😌quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Punt is dat jij niet door kan zetten.
Ik date geen negers.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:40 schreef Montelly het volgende:
McNulty en Stimo ahahahahah ik ga wel beetje stuk nu😂😂
Hahahahahahhahahahahha! Blijft bij kijken.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog steeds butthurt dat ik je negeerde.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 09:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. Zal ik je dms openbaren?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nog steeds butthurt dat ik je negeerde.
Je hebt best een grote mond tegen Stimo. Maar goed, misschien compenseer je daarmee je gedrag in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nog steeds butthurt dat ik je negeerde.
Ja die met foto's die je naar mij stuurde dan.quote:
Miss moeten jullie samen een club beginnen voor afgeschreven alleenstaande vrouwen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je hebt best een grote mond tegen Stimo. Maar goed, misschien compenseer je daarmee je gedrag in het dagelijks leven.
Sluit jij je dan ook aan?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Miss moeten jullie samen een club beginnen voor afgeschreven alleenstaande vrouwen.
In 2012quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja die met foto's die je naar mij stuurde dan.
Montelly durfde me geeneens te bezoeken. Pussy.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:38 schreef Faeroer het volgende:
zoooo modder gegooid niet normaal
waarom gaan jullie niet gewoon broodje halen en peace one love ipv altijd ruzie
laat even rustig ja tog??
ja ok maar jouw ouders zijn zeker salafi vindt je het gek, krijg hij dadelijk speer door z'n triceps kan hij niet meer trainen is niet leukquote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Montelly durfde me geeneens te bezoeken. Pussy.
Was op Schiphol, broeder. Ver weg van mijn ouders. Hij durfde gewoon niet. Alleen maar praatjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 10:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ja ok maar jouw ouders zijn zeker salafi vindt je het gek, krijg hij dadelijk speer door z'n triceps kan hij niet meer trainen is niet leuk
gewoon aardig doen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |