SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/860564980869025792
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.twitter:Av_2701 twitterde op vrijdag 05-05-2017 om 20:44:26@SjorsvanVeen Eiting the next big Dutch striker. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
EitinggodAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Lekker aanvalletje koekoekquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.Oh.![]()
die zit er koekoek inquote:Op vrijdag 5 mei 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals; de 1-0 van Eiting.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
GOEDEMORGEN HANSquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:35 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-05-2017 om 00:33:57Vandaag in @telesport ... #Ajax na bliksembezoek aan zaakwaarnemer in Barcelona dicht bij contractverlenging #Onana ... Keeper wil blijven reageer retweet
![]()
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.![]()
Tete. Blijft. Niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:36 schreef Brammess het volgende:
Dat is in ieder geval 1 van de 2 contractproblemen opgelost, alsjeblieft Kenny, doe er ook een schepje bovenop.Oh.![]()
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.quote:
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSV![]()
Is dat nou 'n fles Gin voor z'n neus?quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ziyech. komt . niet.quote:
Stijn vindt dit leukFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.![]()
Nja hij wilde vorig jaar al niet bijtekenen toen hij basisspeler was, en je ziet in zijn interviews duidelijk dat hij ontevreden is dat hij wisselspeler staat. Zal nu ook wel genoeg interesse voor hem zijn ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in, maar die laatste paar veren in zijn reet voor Lyon uit en misschien zelfs GAE en Willem 2 kunnen wel een goede rol spelen.
Hij wil volgens mij wel blijven, de krux zit hem in Raiola denk ik.
Overigens gaat het niet al te best met zijn vader dus het zal me niet verbazen als hij in Nederland blijft. Inb4PSVOh.![]()
Ik probeerde het ook even te jinxenquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ziyech. komt . niet.
Stijn vindt dit leuk
Oh.![]()
Ziyechquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het ook even te jinxen
Wat 'n godenvoetballerFitter. Happier. More productive
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Wat tete betreft is het mooi als hij blijft, solide verdedigende back. Enorm rouwig als ie vertrekt ben ik echter niet, zolang het maar vroeg in transferperiode is zodat we genoeg tijd hebben om te anticiperen.Oh.![]()
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.quote:Oh.![]()
Ik kan eerlijk gezegd niet beoordelen of dat het niveau is wat we moeten nastreven.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan schuift Zeefuik gewoon door als back-up denk ik.
Zou het wel toejuichen om met ons geld te investeren in een ervaren back naast onze 2 jonge verdedigers![]()
Volgend jaar heeft hij én de energie, én de doelgerichtheidquote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, en ik had ook niet gedacht dat hij zoveel energie in wedstrijden zou leggen. Maar hij mag wel aan zijn afronding werken, want dat vind ik vaak maar erg matig. Nu heeft hij in de eindfase misschien te weinig kracht daarvoor.Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Forum Opties Forumhop: Hop naar: