Ik ga naar bed met deze gedachte en ik sta er morgen trots mee op.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we NK nu aan onze kant. Dit hele topic is nu een safespace voor een heel naar vast kliekje.
Maar gelukkig ben je er nogquote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:04 schreef Momo... het volgende:
Tja jullie hebben alle andere vrouwen ook weggejaagd.
Vandaar dat je 'm 'in elkaar wil rossen'.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:06 schreef Mani89 het volgende:
En eigenlijk schaar ik Koffieplanter ook onder de vrouwen.
Een goede relatie is net als een kerstboom, eerst moet je hem versieren, daarna mag je hem aftuigen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat je 'm 'in elkaar wil rossen'.
Loverboy in spé.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een goede relatie is net als een kerstboom, eerst moet je hem versieren, daarna mag je hem aftuigen.
Kom je me in de wielen rijden?quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk deze hosselaar gaan dan.
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fok is een alt-right, seksistisch en racistisch bolwerk. Als vrouw zou ik me hier ook niet prettig voelen tussen al die online verkrachters.
Ik werk ook in een mannenwereldje dus ik ben denk ik immuun geworden voor stoere praatjes.quote:
Oh ja jij bent een vrouw hè, dat vergeet ik altijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:04 schreef Momo... het volgende:
Tja jullie hebben alle andere vrouwen ook weggejaagd.
Voor ik deze vraag kan beantwoorden heb ik eerst een foto van Momo... nodig.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je me in de wielen rijden?
Ik post verdomme de hele dag mee.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn er hier überhaupt nog mods tegenwoordig?
Ja, maar jij bent het frontpagemannetje.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor ik deze vraag kan beantwoorden heb ik eerst een foto van Momo... nodig.
Haha.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:06 schreef Mani89 het volgende:
En eigenlijk schaar ik Koffieplanter ook onder de vrouwen.
Dat is elke SPT-mod.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent het frontpagemannetje.
Nou is het wel zo dat ik van vrouwen op een forum altijd denk dat ze op José lijken of in ieder geval haar omvang hebben.quote:
Al staat je man er naast te huilen.quote:
Bijna net zo'n leuk duo als José en Bobbie.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 00:20 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk zijn er weinig leukere dingen op Fok dan de conversaties tussen Koffieplanter en Mani.
Dus ga zo door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |