Dat staat er toch ook? NAC hoeft niet tot de top te gaan behoren. Enkel een tussenstation.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Dan wint NAC dus nooit de Champions League want dat mogen ze niet van City.
Owkeeeeej....quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ze maar lekker nog een paar jaartjes in de Jupiler league blijven. Ik ben nog niet toe aan een terugkeer van die walgelijke club, in seizoen 2019/2020 kunnencwe er weer over praten
Dit jaar de Eagles weer degraderen en daan gaat ook hopelijk niemand meer in zee met die enge Maaskant
Hoezo vind je NAC een walgelijke club?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Als ze maar lekker nog een paar jaartjes in de Jupiler league blijven. Ik ben nog niet toe aan een terugkeer van die walgelijke club, in seizoen 2019/2020 kunnencwe er weer over praten
Dit jaar de Eagles weer degraderen en daan gaat ook hopelijk niemand meer in zee met die enge Maaskant
Eerst jonge spelers op sleeptouw nemen, en daarna een nieuwe 'sportieve' uitdaging.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:20 schreef Caland het volgende:
Dus nu wordt straks een prima eredivisiespeler als Breinburg een jaar gestald in de juup zodat hij daarna naar de VS kan? Topshow
Verschrikkelijk veel domme tokkies, even veel als bij ons maar onze supportersgroep heft dat nog wat beter op door het oo het geheel een veel kleinere groep te maken.quote:
NACGODENtwitter:VoetbalInside twitterde op donderdag 04-05-2017 om 13:14:40In Breda hebben ze geen halve finale van de Europa League, maar wat ze WEL hebben.... Heel veel bier! KLASSE! ??[C... https://t.co/kP7Z89kOX9 reageer retweet
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verschrikkelijk veel domme tokkies, even veel als bij ons maar onze supportersgroep heft dat nog wat beter op door het oo het geheel een veel kleinere groep te maken.
Ik vind je ook oprecht een debiel als je naar een voetbalwedstrijd gaat 'voor je club' en je dan zo lam zuipt dat je niks van de wedstrijd meekrijgt. Dan interesseert voetbal of de club je dus geen zak, alleen een goed excuus om je lam te zuipen. Ook dat vind ik al debiel. Ik ken redelijk wat NAC-supporters en het zijn gewoon stuk voor stuk paupers.
Daarbij heb ik een intense haat voor Robert Maaskant die al zoveel clubs genaaid of kapotgemaakt heeft, dat toen ze die aantrokken ik toch wel fel hoopte op degradatie.
De laatste wedstrijd (en de enige denk ik) dat ik echt voor Ajax was, was dat gelijkspelletje toen dat laatste seizoen dat NAC erin zat. Zelfs daar stelden onze noorderburen in teleur dus, maar dat terzijde.
WTF ?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verschrikkelijk veel domme tokkies, even veel als bij ons maar onze supportersgroep heft dat nog wat beter op door het oo het geheel een veel kleinere groep te maken.
Ik vind je ook oprecht een debiel als je naar een voetbalwedstrijd gaat 'voor je club' en je dan zo lam zuipt dat je niks van de wedstrijd meekrijgt. Dan interesseert voetbal of de club je dus geen zak, alleen een goed excuus om je lam te zuipen. Ook dat vind ik al debiel. Ik ken redelijk wat NAC-supporters en het zijn gewoon stuk voor stuk paupers.
Daarbij heb ik een intense haat voor Robert Maaskant die al zoveel clubs genaaid of kapotgemaakt heeft, dat toen ze die aantrokken ik toch wel fel hoopte op degradatie.
De laatste wedstrijd (en de enige denk ik) dat ik echt voor Ajax was, was dat gelijkspelletje toen dat laatste seizoen dat NAC erin zat. Zelfs daar stelden onze noorderburen in teleur dus, maar dat terzijde.
Ik weet het, het is schokkend. Maar ik was dus echt een wedstrijd voor Ajax. Zo erg is de haatquote:
Het gaat mij om je hele post. Geen touw aan vast te knopen en absurd.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het, het is schokkend. Maar ik was dus echt een wedstrijd voor Ajax. Zo erg is de haat
Soms zit het diep
Wel van de redenen gaat over je heen omdat er geen touw aan vast te knopen is? Ben ook wat warrig dus zou kunnen. dan licht ik het toequote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij om je hele post. Geen touw aan vast te knopen en absurd.
Dan weet je eens hoe wij ons voelen bij het lezen van jouw posts.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij om je hele post. Geen touw aan vast te knopen en absurd.
BOEMquote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan weet je eens hoe wij ons voelen bij het lezen van jouw posts.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan weet je eens hoe wij ons voelen bij het lezen van jouw posts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |