Je broekje aan doen als Dirk binnen 24 uur gaat dartsenquote:
Al tijdenquote:
Die is echt vies hard van subtop naar walgelijk slecht gegaanquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al tijden
En dan een beetje ons Dirk zijn opkomstmuziek afvallenOp de zwarte lijst ermee
Sneller dan een Hamilton en Newton misschien nog welquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is echt vies hard van subtop naar walgelijk slecht gegaan![]()
Meteen 180god
The Hammer heeft opzich nog wel jaren mee gedaanquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sneller dan een Hamilton en Newton misschien nog wel
Je loopt wat achter denk ik want ik zie hem een twaalfdartertje gooienquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
The Hammer heeft opzich nog wel jaren mee gedaanNewton ook hard ja. Dirk ga dan voor de bull
Zal kunnen. Bij mij nu 1-1 en Dirk op 270quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je loopt wat achter denk ik want ik zie hem een twaalfdartertje gooien
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal kunnen. Bij mij nu 1-1 en Dirk op 270
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]Bij mij gooit Dirk zo voor 1-3. 140 over jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop iets op je voor om het spannend te houdenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij mij gooit Dirk zo voor 1-3. 140 over jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |