Jawel, want Ajax is het minst stabiel van de ploegen die nu in pole position staan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is geen enkele wedstrijd nog gespeeld volgende week.
Het grootste drama lijkt uitgesloten in ieder gevalquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zal toch een trauma zijn als Ajax de finale niet zou halen zeg.
Je kan beter volgende week nog eruit liggen dan de finale verliezen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lyon is dat ook, maar hun mindere kant is gisteren al geėtaleerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, want Ajax is het minst stabiel van de ploegen die nu in pole position staan.
bedankt Johnnyquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Als je 3-0 achter kan komen tegen Schalke kan je dat ook tegen Lyon
Dat zeker, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik teken voor het scoreverloop in Gelsenkirchenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Als je 3-0 achter kan komen tegen Schalke kan je dat ook tegen Lyon
Ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik teken voor het scoreverloop in Gelsenkirchen
Het pijnlijke aan uitgeschakeld worden is als je het gevoel hebt er dichtbij te zijn geweest. Dus ik denk dat beide wel het geval zal zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan beter volgende week nog eruit liggen dan de finale verliezen hoor.
Muah een finaleplaats is al redelijk uniekquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan beter volgende week nog eruit liggen dan de finale verliezen hoor.
Niet als je hem verliest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah een finaleplaats is al redelijk uniek
Ja natuurlijk, maar ze hebben wel een uitgoal gemaakt en Ajax is in uitwedstrijden gewoon veel minder. Voor de rest mogen een Juve en Man Utd het thuis afmaken tegen ploegen die al op papier minder zijn, en Real gaat nooit met 4-0 verliezen van Atletico. Die scoren namelijk altijd welquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lyon is dat ook, maar hun mindere kant is gisteren al geėtaleerd.
Alleen als ik van tevoren er zeker van ben dat het zo looptquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik teken voor het scoreverloop in Gelsenkirchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |