Vooral de manier waarop ze over die vrouw praten, terwijl het toch wel duidelijk is dat het niet geheel vrijwillig isquote:Op maandag 8 mei 2017 15:42 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Nou inderdaad zegwat een ransbakken van mannen, bah.
Nou inderdaad.. ze is zwaar onder invloed en lijkt er absoluut niet van te genieten, maar toch gewoon lekker doorgaan hequote:Op maandag 8 mei 2017 15:50 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop ze over die vrouw praten, terwijl het toch wel duidelijk is dat het niet geheel vrijwillig is![]()
Diep triest....
Leuk.quote:Op maandag 8 mei 2017 22:36 schreef Dogs het volgende:
heb vandaag een meisje van plezier laten langs komen bij mij thuis
Link?quote:Op zondag 7 mei 2017 10:43 schreef budvar het volgende:
Als je veel voor weinig wil kan je beter naar een flat-rate club gaan in Duitsland, de hele dag zoveel neuken als je wil voor 100-120 euro.
http://www.partytreff-dolcevita.com/girls.htmlquote:
Ff zonder gein, dit is echt zo inderdaad. Neem een lekkere poolse en het is alsof je een topmodel ligt te neukenquote:Op maandag 8 mei 2017 23:05 schreef einzeinz het volgende:
NIets mis mee, met naar de hoeren gaan!
Je betaalt 50 euro en spuit ff het zakje vol. Er zitten best lekkere mokkeltjes tussen die je anders nooit in je leven zou kunnen neuken!
Poolse vrouwen zijn veel te bleek.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ff zonder gein, dit is echt zo inderdaad. Neem een lekkere poolse en het is alsof je een topmodel ligt te neuken
Meeste Poolse vrouwen die ik ken zijn echt bitches.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Maar wel knapper dan de nederlandse hierzo
Ja, maar negerinnen en pakistaanse ook. En veel nederlandse ook trouwensquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:06 schreef DKS het volgende:
[..]
Meeste Poolse vrouwen die ik ken zijn echt bitches.
Met andere woorden: ze zijn gewoon allemaal bitches.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, maar negerinnen en pakistaanse ook. En veel nederlandse ook trouwens
Preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2017 14:18 schreef DKS het volgende:
[..]
Met andere woorden: ze zijn gewoon allemaal bitches.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |