Er valt niet veel te doen aan een dag/nachtritme, maar 7 uur was leuk geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is kut , ik was om 4 uur wakker, kon gelukkig uiteindelijk nog in slaap komen tot 8 uur
We zijn toch vrij?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef just me het volgende:
Het lijkt wel of iedereen hier gewoon thuis zit
Die enkelbanden zijn hot tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef just me het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er valt niet veel te doen aan een dag/nachtritme, maar 7 uur was leuk geweest.
We zijn bevrijd. Dus vrij.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef just me het volgende:
Ideaal moment dus om wat huishoudelijke klusjes te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tussen 5 en 7 valt er nl weinig te doen, na 7enen komt het dagleven pas op gang.
En daarbij de buren wakker te maken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ideaal moment dus om wat huishoudelijke klusjes te doen.
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tussen 5 en 7 valt er nl weinig te doen, na 7enen komt het dagleven pas op gang.
Who cares?quote:
Yeps.quote:
Rijksambtenaren zijn vrijquote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:42 schreef just me het volgende:
Ik heb mijzelf gewoon vrij gegeven....quote:
Pfff... maandagen werken zij het hardst. Dan moeten ze 2 velletjes van de kalender scheuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wanneer zijn rijksamtenaren niet vrij, we konden op goede vrijdag niet eens vuil storten.
Of een halve dag overleggen wat ze de rest van de week niet gaan doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfff... maandagen werken zij het hardst. Dan moeten ze 2 velletjes van de kalender scheuren.
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf gewoon vrij gegeven....
Dat zijn gemeente ambtenaren. Wij moesten gewoon werken op Goede Vrijdag.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wanneer zijn rijksamtenaren niet vrij, we konden op goede vrijdag niet eens vuil storten.
Ook geen goede vrijdag voor jullie dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn gemeente ambtenaren. Wij moesten gewoon werken op Goede Vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |