Canvas ouwe reus.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef JanCees het volgende:
Jongens wordt dit uitgezonden in België ofzo ergens of Duitsland? Wat ik kan ontvangen
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef JanCees het volgende:
Jongens wordt dit uitgezonden in België ofzo ergens of Duitsland? Wat ik kan ontvangen
Ze staan niet 11e omdat ze zo geweldig zijn hequote:Op donderdag 4 mei 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind Celta echt bijzonder mak spelen
TV West-Friesland een optie?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef JanCees het volgende:
Als ze druk zetten doet halve team mee. Dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het middenveld hebben ze het wel lastig. Meestal spelen ze daar 1-op-1.
Neequote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Ajax is de beste ploeg van alle halve finalisten in de EL
Hier ook, heb de laatste jaren geen krat pils meer gekocht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik thuis bier drink moet t wel echt speciaalbier zijn.
Ze hebben weet ik hoeveel wedstrijden hiervoor laten lopen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze staan niet 11e omdat ze zo geweldig zijn he
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben weet ik hoeveel wedstrijden hiervoor laten lopen.
Jij stelt niks voor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Als Ajax de Champions League wint stelt dat kampioenschap van Feyenoord niks meer voor.
de kans is 0 procent dat dit gebeurtquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Als Ajax de Champions League wint stelt dat kampioenschap van Feyenoord niks meer voor.
Stelling: Als VVV de Jupiler League wint stelt dat kampioenschap van Feyenoord niks meer voor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:21 schreef Mani89 het volgende:
kunnen het gewoon niet zonder ibraquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:21 schreef Smoofie het volgende:
United speelt ook op de 0-0 lijkt het. Away goal willen ze zeker niet
Een goed seizoen bij Everton draaien uiteraard.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen waarom een zeer matige speler als Fellaini in godsnaam bij Man Utd speelt?
32,4 miljoen euro pure winst voor Everton.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een goed seizoen bij Everton draaien uiteraard.
Ik wel, omdat er vijf vrienden over de vloer kwamen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook, heb de laatste jaren geen krat pils meer gekocht.
Die vloer zal vies en plakkerig geweest zijn zeg.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, omdat er vijf vrienden over de vloer kwamen.
Maar anders niet nee.
Naar verluidt hebben ze 'm op de fiets naar Manchester gebracht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
32,4 miljoen euro pure winst voor Everton.
Mourinho neemt elke competitie heel serieus. Ze hebben vreselijk weinig gerouleerd dit jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben de PL dit jaar expres halen lopen.
Moyes achterna.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naar verluidt hebben ze 'm op de fiets naar Manchester gebracht.
Niet zo'n brede selectie eigenlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mourinho neemt elke competitie heel serieus. Ze hebben vreselijk weinig gerouleerd dit jaar.
LOLquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben de PL dit jaar expres laten lopen.
Gun jij Lyon de EL dan niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Als Guidetti de winnende in de finale maakt ga ik denk ik spuitend klaarkomen.
NSBerquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Dat was helemaal feest, het schijnt dat ze naar aanleiding van de recente vorm van pogba, nog lachen in turijn.quote:
Kan je ook nog op een andere manier klaarkomen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Gedurfde voorspellingquote:
In de puberteit trok ik genoeg om druppelend klaar te komen...quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook nog op een andere manier klaarkomen dan?
Heb je dat nooit gehad als een wijf je aan het pijpen is en je moet laten weten als je klaarkomt (want preuts) dat je dan net te vroeg bent en het eigenlijk alleen maar een beetje half pijnlijk is. Nou, dat dus.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook nog op een andere manier klaarkomen dan?
Dat lijkt me dus niks, bedankt voor het delen van je ervaring.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gehad als een wijf je aan het pijpen is en je moet laten weten als je klaarkomt (want preuts) dat je dan net te vroeg bent en het eigenlijk alleen maar een beetje half pijnlijk is. Nou, dat dus.
Oh wacht
Ik vind deze post bijzonder ingewikkeld.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gehad als een wijf je aan het pijpen is en je moet laten weten als je klaarkomt (want preuts) dat je dan net te vroeg bent en het eigenlijk alleen maar een beetje half pijnlijk is. Nou, dat dus.
Oh wacht
Rashford lijkt mij wel een slimmere jongenquote:
Spoorloos sinds de 3-0 van Realquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Koffieplanter en zijn spaanse clubs worden gesloopt
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Zal denk ik wel lastig worden, de comentator heeft me al minstens 5x verteld dat united goed georganiseerd staat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
ManUre kunnen we wel hebben. Kutvolk
Celta had ook wel 10.000 kaarten kunnen verkopen lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:32 schreef PSVCL het volgende:
Tegen Celta zou ajax ook nog eens een thuis pot spelen...meer toeschouwers waarschijnlijk .
Kun je lekker georganiseerd druk zetten dusquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zal denk ik wel lastig worden, de comentator heeft me al minstens 5x verteld dat united goed georganiseerd staat.
Die worden dronken gespeeld door Neres.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
Als United in een finale staat kunnen ze denk ik wel een tandje of 2 bijschakelen.
Tot zover deze tegeltjeswijsheid van mij.
Logisch na die afgangquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Kan Fellaini dan ineens wel voetballen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
Als United in een finale staat kunnen ze denk ik wel een tandje of 2 bijschakelen.
Hoop je ja. Kunnen ze niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
Krijgt ajax maar 10.000 kaartjes?quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Celta had ook wel 10.000 kaarten kunnen verkopen lijkt me.
Ronaldo he dus dubbel pijnlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
3x aangepakt door Real ,moet wel pijn doen
Waarschijnlijk parkeert mourinho gewoon de bus dan zijn ploegen als Ajax vrij kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op donderdag 4 mei 2017 22:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je lekker georganiseerd druk zetten dus
Denk eerlijk gezegd wel dat real de Cl wint, maar hoop het natuurlijk niet ouwe reusquote:Op donderdag 4 mei 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |