Jouw aangevraagde ban door andere users zal mij een fucking worst wezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:57 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Hij gaat toch heel niet over mijn ban pff
Ohh oke my bad.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw aangevraagde ban door andere users zal mij een fucking worst wezen.
Hier zit wat irritatie. Waarna:quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jagen op users was laatste, een dag, omdat xcachet liep te janken en chrolo niet aankon![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat je een hypocriete snol bent die wel denkt mijn kind voor sexpop uit te kunnen maken, zieke opgezwollen fokhoer
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik geef alleen maar aan dat je een hypocriete domme foksnol bent, gewoon waar
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
fatcachet in FB
wat een jankerdje
Wat heb jij geslikt?quote:Op maandag 5 juni 2017 07:41 schreef deadprez het volgende:
die kinderachtige gejengel jwtz amattie wollah
Omdat bans tussen user en (forum) admins zijn en geen onderwerp van algemene discussie zijn. Los daarvan mag crew (dus bijv mods) geen informatie van achter de schermen voor de schermen delen. Als we dus het bespreken van bans zouden toelaten, dan zou jij zomaar iets kunnen verzinnen en wij zouden dat dan niet kunnen tegenspreken omdat we die informatie niet mogen delen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:13 schreef Kim-Holland het volgende:
FF serieuze vraag; waarom mag er niet over een ban gesproken worden?
Ok. Duidelijk. Bedankt!quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat bans tussen user en (forum) admins zijn en geen onderwerp van algemene discussie zijn. Los daarvan mag crew (dus bijv mods) geen informatie van achter de schermen voor de schermen delen. Als we dus het bespreken van bans zouden toelaten, dan zou jij zomaar iets kunnen verzinnen en wij zouden dat dan niet kunnen tegenspreken omdat we die informatie niet mogen delen.
Gewoon admins aanspreken dus als je het over je bans wil hebben
Jarenlang hebben we een ban-topic gehad in Feedback. Was smullen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 17:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat bans tussen user en (forum) admins zijn en geen onderwerp van algemene discussie zijn. Los daarvan mag crew (dus bijv mods) geen informatie van achter de schermen voor de schermen delen. Als we dus het bespreken van bans zouden toelaten, dan zou jij zomaar iets kunnen verzinnen en wij zouden dat dan niet kunnen tegenspreken omdat we die informatie niet mogen delen.
Gewoon admins aanspreken dus als je het over je bans wil hebben
Ja, dat banmeldtopic is ook afgeschaft i.v.m. privacywetgeving oidquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jarenlang hebben we een ban-topic gehad in Feedback. Was smullen.
Goede zaak wel idd. Dat ze er zijn, betekent btw niet ook automatisch dat je zo'n korte afkoelban krijgt als je kut doet hèquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil een compliment geven mag dat?
Dat er tegenwoordig korte bans van aantal uren gegeven worden ipv direct hele dagen
Mooie ontwikkeling
quote:Op donderdag 8 juni 2017 13:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dat banmeldtopic is ook afgeschaft i.v.m. privacywetgeving oid
ja hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja is best streng allemaal tegenwoordig
Hey ik verzin het ook niet hequote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is de grootste onzin die ik vandaag heb gehoord
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Onder andere.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Was toch omdat mensen anders expres gingen proberen geband te worden zodat ze ook even konden patsen dat ze in dat topic stonden?
hoaxquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waar ik het over heb was recenter. Kan ook dat dat over de FP ging en wat jij linkt over forumquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onder andere.
MED / Einde banmeldtopic forum, invoering auto-unban hier staat ook wat meer.
Zet de volgende keer even een TR, is wat makkelijker.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLB / oudste Homo sapiens ooit leefde in Marokko, niet Ethiopië
p.8 post 179 Ik wens niet dat men mijn posts op deze wijze aanpast.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet de volgende keer even een TR, is wat makkelijker.
Verder even wat reacties weggehaald. Het is hier geen SC.
Waarom vragen wie een, in jouw ogen, waardeloze discussie heeft verwijderd?quote:Op zondag 11 juni 2017 16:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Welke overijverige Mod heeft minstens 30% van dit topic weggegooid...?![]()
Niet dat het veel uitmaakt want het was toch een waardeloze discussie
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom vragen wie een, in jouw ogen, waardeloze discussie heeft verwijderd?
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Net als het maken van topics over andere usersquote:Op zondag 11 juni 2017 20:58 schreef _--_ het volgende:
Ik weet niet of het hier moet maar ik ben nu wel eens klaar met de user, genaam BoneThugss. Hij scheldt in elk topic met je moeder dit en je moeder dat. Is er voor die gast geen oplossing. Hij begint mij een beetje op m'n zenuwen te werken.
Wist ik nietquote:Op zondag 11 juni 2017 21:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Net als het maken van topics over andere users
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat dan niet maakt niet uit
Ff beetje onderbouwen plsquote:Op zondag 11 juni 2017 23:54 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hugecooll je bent iets te makkelijk met het opruimen en sluiten van topics vandaag.
Dit topic bijvoorbeeld:quote:
dat is wel echt een onderwerp waarvan is bewezen dat je er op FOK! niet normaal over kan praten. Volgens mij is dat ook meer een BNW-onderwerp maar branden zelfs zij hun vingers er niet aanquote:Op maandag 12 juni 2017 09:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dit topic bijvoorbeeld:
KLB / white genocide
Deze had heel wat potentie, maar die heb je helaas al in een vroeg stadium de nek omgedraaid.
Maar verder doe je het wel goed, hoor.![]()
Goed, daar heb je zeker wel een punt.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat is wel echt een onderwerp waarvan is bewezen dat je er op FOK! niet normaal over kan praten.
Ja. Dat zeg ik je net.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:23 schreef GewoonVWO het volgende:
Is mijn aanmelding wel eerlijk meegenomen?
Nee. Mensen met 1001 klonen negeren we meestal.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:23 schreef GewoonVWO het volgende:
Ja, je aanmelding is eerlijk meegenomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:23 schreef GewoonVWO het volgende:
Ik ben ook maar een doorsnee fokker hoor ;squote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Mensen met 1001 klonen negeren we meestal.
Het verwijderen van posts door moderators in het subforum KLB, onderdeel van FOK!.quote:
Je bedoelt die posts van "je moeder gisteren ook" "goed topic weer vogeltjesdans" en "TSquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het verwijderen van posts door moderators in het subforum KLB, onderdeel van FOK!.
Dat selectieve optreden.
Wel hoe jullie (jij in dit geval) hiermee omgaan(omgaat).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je bedoelt die posts van "je moeder gisteren ook" "goed topic weer vogeltjesdans" en "TS"? Die zijn niet selectief.
Zou niet moeten. Als je dat nou doet in een lopend topic waar al 389229834723 posts zijn dan is het niet zo'n ramp, maar om zoiets tegen te komen als één van de eerste posts in een topic, is gewoon kut. Dat helpt én het topic om zeep én kan de TS er niet echt wat mee verder. Vandaar dat ik die zooi gewoon wegtyft (ja, in dit geval was ik hetquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel hoe jullie (jij in dit geval) hiermee omgaan(omgaat).
LH heeft last van prestatiedrang dus dat zal nog wel even aanhoudenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel hoe jullie (jij in dit geval) hiermee omgaan(omgaat).
Meestal komen zulke reacties omdat het kut topics zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou niet moeten. Als je dat nou doet in een lopend topic waar al 389229834723 posts zijn dan is het niet zo'n ramp, maar om zoiets tegen te komen als één van de eerste posts in een topic, is gewoon kut. Dat helpt én het topic om zeep én kan de TS er niet echt wat mee verder. Vandaar dat ik die zooi gewoon wegtyft (ja, in dit geval was ik het).
Het zou leuk zijn als KLB weer een beetje ging lopen, wat minder van die standaard kutreacties bij elk fucking nieuw topic, zeg maar.
Zeg vrind, ik begrijp dat je wat problemen hebt met je aanpassen naar normaal postgedrag, maar volgens mij was ik wel duidelijk in de DM's, dus ik zou het daarbij laten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
LH heeft last van prestatiedrang dus dat zal nog wel even aanhouden
Klopt, maar zelfs een fucking beeldje op een rommelmarkt kreeg de kans. Waarom dan niet een topic over iemands drang naar high-class-voedsel?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Meestal komen zulke reacties omdat het kut topics zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |