SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Younes is gehaald voor 1,5 miljoen. Als Ajax weer flink durft te investeren dan kan je echt wel een speler vinden die ook goed kan dribbelen, maar daarnaast ook goed kan afmaken en meer rust heeft voor het doel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met afstand de meest geslaagde dribbels van de EL. Waar vind je nog zo een?Oh.![]()
Daar verschillen wij van mening. Tevens kun je t vooral riedewald niet kwalijk nemen. De andere backs doen het nu eindelijk na bijna een heel seizoen 'wennen'quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete voegt buiten zijn sliding weinig toe. Vaak het gat in het net met druk zetten (overigens net als Riedewald gisteren) en iemand om zijn sliding inzetten vind ik dermate reactief dat het niet bij Ajax past.AFCA
In ieder geval niet bij de EL deelnemersquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes is gehaald voor 1,5 miljoen. Als Ajax weer flink durft te investeren dan kan je echt wel een speler vinden die ook goed kan dribbelen, maar daarnaast ook goed kan afmaken en meer rust heeft voor het doel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Qua buitenspelers zou dat best eens Younes kunnen zijnquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende: [..] Doe mij maar degene met meeste assists plus goals
![]()
![]()
![]()
Ik vind Veltman daar geen uitblinker in dus in dat opzicht is het om het even.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooruit verdedigen is gewoon het hele idee van Bosz hoor. Gebeurt aan de linkerkant net zo goed en op het middenveld ookwooblabalurg![]()
Riedewald is een gelegenheidsback dus die kun je niets kwalijk nemen inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar verschillen wij van mening. Tevens kun je t vooral riedewald niet kwalijk nemen. De andere backs doen het nu eindelijk na bijna een heel seizoen 'wennen'Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ligt ook aan de speelstijl van de ploeg natuurlijk, Younes komt nu vaak ook in positie om die acties te maken. En hij is ook geen slechte speler hoor, zeker niet. Maar hij heeft wel zijn duidelijke beperkingen en zit wel redelijk aan zijn top heb ik het idee. Of zie jij hem er volgend jaar 15 goals maken en 15 assists geven als buitenspeler?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In ieder geval niet bij de EL deelnemersOh.![]()
Dit is veel te simpel geredeneerd, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes is gehaald voor 1,5 miljoen. Als Ajax weer flink durft te investeren dan kan je echt wel een speler vinden die ook goed kan dribbelen, maar daarnaast ook goed kan afmaken en meer rust heeft voor het doel.![]()
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua buitenspelers zou dat best eens Younes kunnen zijn
assists ook?![]()
Dan doe je hem wel wat tekort hoor. Is imo een van zijn meerwaardes. Voorkruipen, voetje ertussen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Veltman daar geen uitblinker in dus in dat opzicht is het om het even.Charlie: How's it going in there?
Ga je nou doen alsof Kjenny alleen kan sliden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete voegt buiten zijn sliding weinig toe. Vaak het gat in het net met druk zetten (overigens net als Riedewald gisteren) en iemand om zijn sliding inzetten vind ik dermate reactief dat het niet bij Ajax past.
Zag je Kjenny niet al die duels winnen?
Zag je Kjenny niet vooruit stomen terwijl die onderuit werd gezwiept?
Zag je Kjenny niet opstaan en doorrennen nadat hij onderuit werd gezwiept?
Ik zou Veltman die dingen niet zien doen. Wat een waardevolle speler. Jammer dat hij naar grote competitie gaat.wooblabalurg![]()
Hij moet eens harder leren schieten ipv die vrouwenschotjes soms.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de speelstijl van de ploeg natuurlijk, Younes komt nu vaak ook in positie om die acties te maken. En hij is ook geen slechte speler hoor, zeker niet. Maar hij heeft wel zijn duidelijke beperkingen en zit wel redelijk aan zijn top heb ik het idee. Of zie jij hem er volgend jaar 15 goals maken en 15 assists geven als buitenspeler?AFCA
Mis zitten, domme tackle maken, geel krijgen, mis zitten, domme tackle maken, rode kaart krijgenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel wat tekort hoor. Is imo een van zijn meerwaardes. Voorkruipen, voetje ertussen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Riedewald > Sinkgraven
Tete > VeltmanWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Punt is dat Younes echt wel te vervangen is. Misschien weer Zuid-Amerikaans vleugelspelertjequote:Op donderdag 4 mei 2017 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is veel te simpel geredeneerd, maar dat weet je zelf ook wel.Oh.![]()
Maar niet riedewald > viergever.quote:
vind viergever het best als linksback. Helemaal met de ligt sanchez als centrum.
Denk dat Tete wel eens een hele goede CV kan wordenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zie hem wel ontwikkelen. Wordt steeds vaster, samenwerking met Ziyech beter. Minder goals dan dit seizoen in de eredivisie kan haast niet. Maar Europees is het gewoon een dragende speler. Zie daar niet zo snel 1-op-1 vervanging.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de speelstijl van de ploeg natuurlijk, Younes komt nu vaak ook in positie om die acties te maken. En hij is ook geen slechte speler hoor, zeker niet. Maar hij heeft wel zijn duidelijke beperkingen en zit wel redelijk aan zijn top heb ik het idee. Of zie jij hem er volgend jaar 15 goals maken en 15 assists geven als buitenspeler?Charlie: How's it going in there?
Oei, dat is een moeilijke stellingquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Maar wel altijd een schoon shirtje.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel wat tekort hoor. Is imo een van zijn meerwaardes. Voorkruipen, voetje ertussen.![]()
Of gewoon geplaatst leren schieten, maar vaak te onrustig voor de goal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet eens harder leren schieten ipv die vrouwenschotjes soms.Oh.![]()
Neres hebben wel al en kluivertje. CassiereGOD kan linksquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Punt is dat Younes echt wel te vervangen is. Misschien weer Zuid-Amerikaans vleugelspelertjeAFCA
hij is stekeblind voor teamgenoten en wil altijd teveelquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon geplaatst leren schieten, maar vaak te onrustig voor de goal.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hij moet eens kijken hoe Messi scoort.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon geplaatst leren schieten, maar vaak te onrustig voor de goal.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op linksback gewoonquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
gaan we trouwens viergever er in zetten volgende week, zoja voor wieOh.![]()
Wel als CV, riedewald. Tete is te kleinquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar niet riedewald > viergever.
vind viergever het best als linksback. Helemaal met de ligt sanchez als centrum.
Denk dat Tete wel eens een hele goede CV kan wordenAFCA
Dat heb ik eerder aangegeven, Veltman is heel erg van het preventief verdedigen, en willen laten zien dat hij zijn best doet. Zodat het later niet hoeft en het er allemaal leuk uit ziet. Alleen op het moment dat hij er moet staan is hij er niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan doe je hem wel wat tekort hoor. Is imo een van zijn meerwaardes. Voorkruipen, voetje ertussen.
Zo zag ik bijvoorbeeld veel mensen kritiek geven op Ziyech voor een goal uit tegen Schalke terwijl Veltman op 2 meter staat te dekken wat hij wel vaker doet en ja dan is het lekker voorzetten geven. Als je maar niet denkt dat Valbuena zich zo vrij voelde gisteren.wooblabalurg![]()
Bepalen wij niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
gaan we trouwens viergever er in zetten volgende week, zoja voor wie![]()
Als hij maar geen sinkgraven doet. Waarom sink niet als CVM? Is toch voetballend zo goed en lekker fel.quote:
AFCA
Tja maar jij zou een bod van 15 miljoen op hem afwijzen? Jij denkt niet dat we daar iemand voor kunnen terughalen die gelijkwaardig of beter is? Ik snap dat we in de euforie zitten nu, maar we hebben ons dit jaar ook vaak genoeg doodgeërgerd aan Younes, en zelfs gisteren weer een paar keer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie hem wel ontwikkelen. Wordt steeds vaster, samenwerking met Ziyech beter. Minder goals dan dit seizoen in de eredivisie kan haast niet. Maar Europees is het gewoon een dragende speler. Zie daar niet zo snel 1-op-1 vervanging.Oh.![]()
Als je echt goed bent hoef je geen sliding te makenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel altijd een schoon shirtje.
Cassierra is een spits, heeft niks van een linksbuiten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neres hebben wel al en kluivertje. CassiereGOD kan linksOh.![]()
Voor Riedewald. Gaan terug naar de defensie tegen Schalke gok ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
gaan we trouwens viergever er in zetten volgende week, zoja voor wie
Dat zijn toch de basisspelers in de ogen van Peter.wooblabalurg![]()
Maar wat vind je,quote:
Eens met JR wel trouwens. Riedewald is een enorm goeie speler, maar verdedigend vind ik viergever meer solide.![]()
Zoals Traore dusquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra is een spits, heeft niks van een linksbuiten.
AFCA
Ik geloof dat hij best hard werkt aan zijn mindere punten, maar die rust voor de goal om een hoek uit te kiezen heb je of dat heb je niet. Een Dolberg heeft dat wel bijvoorbeeld, man die rust bij zijn goal wat een genot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij moet eens kijken hoe Messi scoort.Oh.![]()
Valbuena scoorde wel. Dus als je het zo wilt bekijken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder aangegeven, Veltman is heel erg van het preventief verdedigen, en willen laten zien dat hij zijn best doet. Zodat het later niet hoeft en het er allemaal leuk uit ziet. Alleen op het moment dat hij er moet staan is hij er niet.
Zo zag ik bijvoorbeeld veel mensen kritiek geven op Ziyech voor een goal uit tegen Schalke terwijl Veltman op 2 meter staat te dekken wat hij wel vaker doet en ja dan is het lekker voorzetten geven. Als je maar niet denkt dat Valbuena zich zo vrij voelde gisteren.Charlie: How's it going in there?
Cassierra is leuk voor de Jupiler League, maar voor de eredivisie komt ie schromelijk te kortquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cassierra is een spits, heeft niks van een linksbuiten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je moet je iig niet laten inzakken a la PSGquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor Riedewald. Gaan terug naar de defensie tegen Schalke gok ik.
Dat zijn toch de basisspelers in de ogen van Peter.![]()
Boeit me geen reet. Gelopen zaak dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wat vind je,
Eens met JR wel trouwens. Riedewald is een enorm goeie speler, maar verdedigend vind ik viergever meer solide.![]()
Nee dat is een ander verhaal. Maar actief op zoek gaan naar een verkoop is voor mij bezopenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar jij zou een bod van 15 miljoen op hem afwijzen? Jij denkt niet dat we daar iemand voor kunnen terughalen die gelijkwaardig of beter is? Ik snap dat we in de euforie zitten nu, maar we hebben ons dit jaar ook vaak genoeg doodgeërgerd aan Younes, en zelfs gisteren weer een paar keer.
Ik zie dat niet eens als een verkeerde optie. Maar laten we dat maar lekker in de voorbereiding testen en niet in halve finales.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij maar geen sinkgraven doet. Waarom sink niet als CVM? Is toch voetballend zo goed en lekker fel.Oh.![]()
Traoré vind ik ook geen buitenspeler maar heeft nog wel een goede dribbel en snelheid waarmee je op de vleugel er iets aan hebt. Cassierra is meer een aanspeelpunt voor in de spits, maar niet iemand die zelf een actie heeft.quote:Oh.![]()
Ik schrijf hem nog niet af, heb hem wel aardige dingen zien doen. Is wel duidelijk een minder talent dan Kaspertje.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cassierra is leuk voor de Jupiler League, maar voor de eredivisie komt ie schromelijk te kortOh.![]()
Nee maar dat was ook niet perse het punt, maar ook voor hem zal interesse komen nu.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat is een ander verhaal. Maar actief op zoek gaan naar een verkoop is voor mij bezopenOh.![]()
Misschien kunnen we Cassierra slijten aan 010quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrijf hem nog niet af, heb hem wel aardige dingen zien doen. Is wel duidelijk een minder talent dan Kaspertje.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zou wel zonde zijn van mijn vliegticketsquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze jinx, jouw schuld als het mis gaat![]()
![]()
Gewoon lekker als tweede spits gebruiken volgend seizoen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Cassierra slijten aan 010Oh.![]()
Tegen United wel een anti-voetbal pot eerste klas hoor..pffCharlie: How's it going in there?
Kun je nagaan, net toen hij totaal niet op zijn positie stond en Kenny elders de stabiliteit moest bewaken voelde hij zich eindelijk vrij genoeg om iets moois te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Valbuena scoorde wel. Dus als je het zo wilt bekijken.
Je geeft nu dus eigenlijk aan waarom Tete zo goed speelde.wooblabalurg![]()
Lyon Celta is prachtig affiche tochquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn van mijn vliegtickets![]()
![]()
Maar we zijn het er wel over eens dat je tegen gowahed lekker een B elftal moet opstellen toch? Sinkie, riedewald, veltman cassiera, nouri frenkie etc. Lekker manAFCA
Ja als je directe tegenstander scoort heb je het doorgaans fantastisch gedaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je nagaan, net toen hij totaal niet op zijn positie stond en Kenny elders de stabiliteit moest bewaken voelde hij zich eindelijk vrij genoeg om iets moois te doen.
Je geeft nu dus eigenlijk aan waarom Tete zo goed speelde.Charlie: How's it going in there?
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar we zijn het er wel over eens dat je tegen gowahed lekker een B elftal moet opstellen toch? Sinkie, riedewald, veltman cassiera, nouri frenkie etc. Lekker manCharlie: How's it going in there?
Die wedstrijd boeit mij echt geen reet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar we zijn het er wel over eens dat je tegen gowahed lekker een B elftal moet opstellen toch? Sinkie, riedewald, veltman cassiera, nouri frenkie etc. Lekker manOh.![]()
Ik vond Riedegod nou niet zo extreem sterk spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
gaan we trouwens viergever er in zetten volgende week, zoja voor wie![]()
Pogback vanavond.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Tegen United wel een anti-voetbal pot eerste klas hoor..pff
AFCA
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet eens als een verkeerde optie. Maar laten we dat maar lekker in de voorbereiding testen en niet in halve finales.
Sinkgraven is positioneel een dodo en rent hard achter de bal aan maar vooral als een kip zonder kop. Die moet je helemaal niet in de as willen, vooral niet op zo'n cruciale positie. Schone redt het nog net en die heeft een berg inzicht.wooblabalurg![]()
Als er mensen moe/licht geblesseerd zijn wel, maar anders zou ik lekker gewoon iedereen laten spelen die wilquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:18 schreef Smoofie het volgende:
Maar we zijn het er wel over eens dat je tegen gowahed lekker een B elftal moet opstellen toch? Sinkie, riedewald, veltman cassiera, nouri frenkie etc. Lekker man![]()
Sowieso zullen Viergever en Veltman wel spelen ivm ritme.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het is net alsof je de goal van Valbuena niet hebt gezien en niet begrijpt wat er staat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja als je directe tegenstander scoort heb je het doorgaans fantastisch gedaan.wooblabalurg![]()
Brrrr naar mannetjequote:Charlie: How's it going in there?
Ik vind hem juist altijd slim doordekken en positie kiezen als linksback al. Sinkgraven heeft een hogere handelingssnelheid dan Schöne wel denk ik, wel minder scorend vermogen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Sinkgraven is positioneel een dodo en rent hard achter de bal aan maar vooral als een kip zonder kop. Die moet je helemaal niet in de as willen, vooral niet op zo'n cruciale positie. Schone redt het nog net en die heeft een berg inzicht.Oh.![]()
Als Schone niet uitkijkt gaat Donny hem binnenkort voorbij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Sinkgraven is positioneel een dodo en rent hard achter de bal aan maar vooral als een kip zonder kop. Die moet je helemaal niet in de as willen, vooral niet op zo'n cruciale positie. Schone redt het nog net en die heeft een berg inzicht.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Druk zetten op Fellainiquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Tegen United wel een anti-voetbal pot eerste klas hoor..pff
Oh.![]()
Wij zien denk ik een totaal andere speler.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist altijd slim doordekken en positie kiezen als linksback al. Sinkgraven heeft een hogere handelingssnelheid dan Schöne wel denk ik, wel minder scorend vermogen.wooblabalurg![]()
Ben ik de enige, die het prima vindt dat ajax 3e wordt (MITS we dan ook EL winnen) zodat je 3 Nederlandse CL teams hebt![]()
Zwaar overschatte speler die Fellainiquote:
Nee PSV komt die voorrondes toch niet door.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige, die het prima vindt dat ajax 3e wordt (MITS we dan ook EL winnen) zodat je 3 Nederlandse CL teams hebtOh.![]()
Nee, goed voor het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige, die het prima vindt dat ajax 3e wordt (MITS we dan ook EL winnen) zodat je 3 Nederlandse CL teams hebtWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het was overdrijvend. Tevens heeft Tete een aantal counters ingeleid met balverlies. Zulke dingen verdwijnen gauw van je netvlies in de euforie, snap ik. Maar hij speelde alles behalve foutloos. Edoch krijg ik de indruk dat we de nieuwe Dani Alves zagen spelen. Ik snap niet hoequote:Op donderdag 4 mei 2017 13:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is net alsof je de goal van Valbuena niet hebt gezien en niet begrijpt wat er staat.
Nee. Maar in de EL haal je meer punten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige, die het prima vindt dat ajax 3e wordt (MITS we dan ook EL winnen) zodat je 3 Nederlandse CL teams hebtAFCA
Nja alleen door die trainers die hem telkens opstellen. Verder vindt niemand het watquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zwaar overschatte speler die FellainiOh.![]()
Gaan ze alsnog richting ELquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee PSV komt die voorrondes toch niet door.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat is wel een hele grote mits natuurlijk als de competitie volgende week al voorbij is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:21 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige, die het prima vindt dat ajax 3e wordt (MITS we dan ook EL winnen) zodat je 3 Nederlandse CL teams hebtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Beetje hetzelfde als Lyon. De spelers met handelingssnelheid spelen allemaal voorin. Heerlijk eropklapgenot.quote:Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Schone niet uitkijkt gaat Donny hem binnenkort voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Laten ze nou eerste de eredivisie serieus nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV moet eerst die EL maar eens serieus nemen
Je moet toch niet teveel druk op jezelf gaan leggen door die finale te moeten winnen om CL te halen. Lekker boeiend of je met drie Nederlandse clubs de CL ingaat, twee Nederlandse clubs is al meer dan prima.quote:Oh.![]()
De vraag is of Ajax dat dan kan op neutraal terrein met de druk van een finale erop.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Lyon. De spelers met handelingssnelheid spelen allemaal voorin. Heerlijk eropklapgenot.
Maar goed, eerst nog Lyon-uit.Oh.![]()
ik doe de uitspraak nuquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote mits natuurlijk als de competitie volgende week al voorbij is.![]()
Donny nietquote:
Juisy niet. Als PSV de EL serieus neemt halen ze veel meer punten johquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet toch niet teveel druk op jezelf gaan leggen door die finale te moeten winnen om CL te halen. Lekker boeiend of je met drie Nederlandse clubs de CL ingaat, twee Nederlandse clubs is al meer dan prima.AFCA
Ik heb nergens Dani Alves genoemd maar ik begrijp dat je niet snapt hoe.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was overdrijvend. Tevens heeft Tete een aantal counters ingeleid met balverlies. Zulke dingen verdwijnen gauw van je netvlies in de euforie, snap ik. Maar hij speelde alles behalve foutloos. Edoch krijg ik de indruk dat we de nieuwe Dani Alves zagen spelen. Ik snap niet hoewooblabalurg![]()
Gisteren was hij even een moment enorm aan het kutten, duurde zo lang voor hij een beslissing nam.quote:
Lasse blijft een baas hoor, maar daarin zie je wel dat zijn piek een stuk lager ligt.Oh.![]()
Maar in die context bedoel ik het niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet toch niet teveel druk op jezelf gaan leggen door die finale te moeten winnen om CL te halen. Lekker boeiend of je met drie Nederlandse clubs de CL ingaat, twee Nederlandse clubs is al meer dan prima.
Gewoon dat scenario ansich zou ik best prima vinden, kan ook best genieten van psv en zelfs feyenoord die het goed doen internationaal.![]()
PSV parasiteert op 1 goed Europees seizoen in de laatste 7 jaar. Triest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juisy niet. Als PSV de EL serieus neemt halen ze veel meer punten johCharlie: How's it going in there?
Die gasten gaan toch een heel nieuw team krijgen, dus drie teams in de CL krijg je nooit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten ze nou eerste de eredivisie serieus nemen.Oh.![]()
Werd pijnlijk duidelijk. Eerst tegen Schalke, nu tegen Lyon.quote:
Donny heeft meer Danoontje power.wooblabalurg![]()
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juisy niet. Als PSV de EL serieus neemt halen ze veel meer punten johOh.![]()
Zullen ze ook de finale met een ronde bal spelen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of Ajax dat dan kan op neutraal terrein met de druk van een finale erop.
Maar goed, eerst nog Lyon-uit.Charlie: How's it going in there?
is het dan onmogelijk?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef fiktorvischer het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die denken dat we nog 3e kunnen worden in de competitie?![]()
Oh ik ook wel hoor, maar in dit geval is het te link om zoveel druk erop te leggen in die finale dat we daar die CL plek moeten krijgen. Eerst denken in het Ajax belang, pas daarna het landsbelang.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar in die context bedoel ik het niet.
Gewoon dat scenario ansich zou ik best prima vinden, kan ook best genieten van psv en zelfs feyenoord die het goed doen internationaal.Oh.![]()
Nee we spelen met een ei en ze mogen hem in de handen pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zullen ze ook de finale met een ronde bal spelen?Oh.![]()
Geeft ook niet. Alle lof voor Tete vind ik gewoon wat overdreven, net als de kritiek op Veltman. Alhoewel die wel een vreselijk slechte beurt maakte in Duitsland, sjezus.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb nergens Dani Alves genoemd maar ik begrijp dat je niet snapt hoe.Charlie: How's it going in there?
Die Europa League leeft ook totaal niet daar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV parasiteert op 1 goed Europees seizoen in de laatste 7 jaar. Triest.Oh.![]()
Ik vind het ook niet erg dat je het niet ziet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Alle lof voor Tete vind ik gewoon wat overdreven, net als de kritiek op Veltman. Alhoewel die wel een vreselijk slechte beurt maakte in Duitsland, sjezus.wooblabalurg![]()
Zondag gelijkspelen waardoor Maaskant alsnog degradeert, genotquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je nog één keer wint ben je er al![]()
Ik quote ook de verkeerde.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.AFCA
Klinkt als een proletenversiequote:Op donderdag 4 mei 2017 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee we spelen met een ei en ze mogen hem in de handen pakken.Charlie: How's it going in there?
Onanaquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:29 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Zondag gelijkspelen waardoor Maaskant alsnog degradeert, genot
Veltman-Heikogod-Viergever-Sinkgraven
De Jong - v/d Beek - Nouri
Neres - Cassierra - Kluivert
Genot hoor ditOh.![]()
Dus het is niet onmogelijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je nog één keer wint ben je er al
Kluivert Cassiera Neres
Nouri Vd Beek De Jong
Sinkgraven Riedewald Veltman Zeefuik
B team ajax?![]()
![]()
Ik denk oprecht dat je met zo'n team meer kans maakt (99% ipv 98%) dan met degenen die voor Lyon gaan sparenquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Genot hoor dit![]()
Ajax dat thuis verliest van GAE zie ik niet snel gebeuren nee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus het is niet onmogelijk
Kluivert Cassiera Neres
Nouri Vd Beek De Jong
Sinkgraven Riedewald Veltman Zeefuik
B team ajax?Oh.![]()
met een dergelijk team verloren we wel gewoon in de beker ouwe reusquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:31 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met zo'n team meer kans maakt (99% ipv 98%) dan met degenen die voor Lyon gaan sparen![]()
Ik wil het wel eens zien ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:31 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat je met zo'n team meer kans maakt (99% ipv 98%) dan met degenen die voor Lyon gaan sparenOh.![]()
Noordpool-uit in de winter vs GAE thuis in de lente, komt wel goed johquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
met een dergelijk team verloren we wel gewoon in de beker ouwe reus![]()
Maar dat was uit, in de kou.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
met een dergelijk team verloren we wel gewoon in de beker ouwe reusOh.![]()
Onanaquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Genot hoor dit
Zeefuik - Jeugdspeler - Riedewald - Jeugspeler
De Jong - V/D Beek - Nouri
Kluivert- Cassierra - Neres
Liefst zo.
wooblabalurg![]()
Ik gun Heiko wel zijn minuutjes, heeft hij ook nog het idee bij de groep te horen. Anders is het ook zo sneuquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Onana
Zeefuik - Jeugdspeler - Riedewald - Jeugspeler
De Jong - V/D Beek - Nouri
Kluivert- Cassierra - Neres
Liefst zo.Oh.![]()
Ik zeg:quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zondag moet Bosz wel echt rouleren ja. Sowieso Sanchez en Ziyech sparen
Kluivert - Dolberg - Neres
vd Beek - Klaassen - Schone
Sinkgraven - Viergever - Veltman - TeteWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Laat hem de tering krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Heiko wel zijn minuutjes, heeft hij ook nog het idee bij de groep te horen. Anders is het ook zo sneu![]()
Geef geen ene neuk om Heiko. Heiko krijgt gratis geld en mag bij Ajax trainen. Hij is dus niet zielig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Heiko wel zijn minuutjes, heeft hij ook nog het idee bij de groep te horen. Anders is het ook zo sneuwooblabalurg![]()
Natuurlijk, maar bijvoorbeeld voor Neres betaal je 12-15 miljoen en is het nog steeds een vraagteken in welke mate hij het gaat redden, plus tijd nodig om te wennen. Bij Younes weet je wat je aan hem hebt, en dat is een prima niveau en specifieke kwaliteiten die redelijk uniek zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Punt is dat Younes echt wel te vervangen is. Misschien weer Zuid-Amerikaans vleugelspelertje
Ook bijvoorbeeld de strakke dubbele dekking die Younes krijgt creëert weer ruimte door de as voor middenvelders en spits.![]()
Manu rent hem 6x voorbij manquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SOW
Maar is toch leuk, als hij een blunder maakt kan GAE het toch niet afstraffen.
Younes verneukt 90% van wat hij creëert. Bij hem zal het dus altijd meer lijken dan het is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar bijvoorbeeld voor Neres betaal je 12-15 miljoen en is het nog steeds een vraagteken in welke mate hij het gaat redden, plus tijd nodig om te wennen. Bij Younes weet je wat je aan hem hebt, en dat is een prima niveau en specifieke kwaliteiten die redelijk uniek zijn.
Ook bijvoorbeeld de strakke dubbele dekking die Younes krijgt creëert weer ruimte door de as voor middenvelders en spits.wooblabalurg![]()
OnanaGODquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan krijgt Onana mooi de tijd om die ballen te redden. Lekker voor het ritme![]()
Wie mist Cillessen nog?
Ik zie Neres het wel gewoon redden bij ons, je ziet zijn kwaliteiten wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar bijvoorbeeld voor Neres betaal je 12-15 miljoen en is het nog steeds een vraagteken in welke mate hij het gaat redden, plus tijd nodig om te wennen. Bij Younes weet je wat je aan hem hebt, en dat is een prima niveau en specifieke kwaliteiten die redelijk uniek zijn.
Ook bijvoorbeeld de strakke dubbele dekking die Younes krijgt creëert weer ruimte door de as voor middenvelders en spits.Oh.![]()
Dergelijk team heeft ook 7 keer gelijk gespeeld en 8 keer verloren in de Jupiler League.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:33 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Noordpool-uit in de winter vs GAE thuis in de lente, komt wel goed joh![]()
Neres doet in 6 wedstrijden waar Younes 29 over doet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Neres het wel gewoon redden bij ons, je ziet zijn kwaliteiten wel.
Neres is dus bijna 5x zo effectief als Younes.
wooblabalurg![]()
Gewoon paar sterkhouders rouleren, 11 nieuwe namen gaat wel te ver iddquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dergelijk team heeft ook 7 keer gelijk gespeeld en 8 keer verloren in de Jupiler League.![]()
Zijn goals zien er simpel uit, maar die rust die hij voor het doel heeft is gewoon kwaliteit, vooral zijn slimme loopacties. Alleen aan de bal mag het nog wel wat beter qua acties, maar dat heeft ook met vertrouwen te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Neres doet in 6 wedstrijden waar Younes 29 over doet.
Neres is dus bijna 5x zo effectief als Younes.
Oh.![]()
Onana gaat niet weg, anders is Overmars echt een dwaas.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgend jaar missen we hem (en Onana) wel weer.
wooblabalurg![]()
Onana moet wel bijtekenen jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgend jaar missen we hem (en Onana) wel weer.
Oh.![]()
Neuh, hij blijft nog wel een jaartje of 2quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgend jaar missen we hem (en Onana) wel weer.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja eens. Gaat Bosz ook wel doen denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:42 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Gewoon paar sterkhouders rouleren, 11 nieuwe namen gaat wel te ver idd![]()
Volgend jaar met Ruiter spelen omdat Overmars er geen ton salaris bij wilde doen, topshowquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Onana gaat niet weg, anders is Overmars echt een dwaas.![]()
Wat ik tot nu toe gezien heb geeft goede hoop.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn goals zien er simpel uit, maar die rust die hij voor het doel heeft is gewoon kwaliteit, vooral zijn slimme loopacties. Alleen aan de bal mag het nog wel wat beter qua acties, maar dat heeft ook met vertrouwen te maken.
Oké hij vliegt niet meteen uit de startblokken maar qua potentie en rendement is het veelbelovend.wooblabalurg![]()
Ruiter haha. Wat is die afgegleden. Ik zie eigenlijk geen goede jonge keeper in Nederland.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:43 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Volgend jaar met Ruiter spelen omdat Overmars er geen ton salaris bij wilde doen, topshowwooblabalurg![]()
Overmars heeft daar niet (meer) controle over.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Onana gaat niet weg, anders is Overmars echt een dwaas.
Ik weet niet veel over de afkomst van Onana, maar Afrikaanse spelers zijn vaak ook wel extra gevoelig voor een zak geld.![]()
Als hij volgend seizoen de voorbereiding hier meemaakt gaat dat wel goedkomen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb geeft goede hoop.
Oké hij vliegt niet meteen uit de startblokken maar qua potentie en rendement is het veelbelovend.Oh.![]()
Van Leer even oppikken als 2e keeper.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ruiter haha. Wat is die afgegleden. Ik zie eigenlijk geen goede jonge keeper in Nederland.![]()
Alblas heeft mij ook nog geen moment overtuigdquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ruiter haha. Wat is die afgegleden. Ik zie eigenlijk geen goede jonge keeper in Nederland.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Of die Griek van Willem 2quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:46 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Van Leer even oppikken als 2e keeper.
Overmars heeft daar wel controle over. Onana weet ook dat hij basis moet staan om stappen te maken. Zolang een grote club hem dat niet kan/wil beloven blijft hij liever bij Ajax. Dan moet je hem dus wel een contract geven waardoor hij kan blijven en iets oplevert als hij vertrekt. Ik ken de bedragen niet maar hoop dat Overmars ver zal gaan want zo'n keeper als Onana is uniek en veel waard.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars heeft daar niet (meer) controle over.
Ik weet niet veel over de afkomst van Onana, maar Afrikaanse spelers zijn vaak ook wel extra gevoelig voor een zak geld.wooblabalurg![]()
Ze moeten gewoon een signing bonus geven zoals in de NFL. Dan kun je het salarisplafond goed omzeilenAFCA
Wat zal de KNKB KNVB daar van vinden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten gewoon een signing bonus geven zoals in de NFL. Dan kun je het salarisplafond goed omzeilenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ze werken al met tekengelden lijkt me.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten gewoon een signing bonus geven zoals in de NFL. Dan kun je het salarisplafond goed omzeilenOh.![]()
Nouja het wordt nu bijna genormaliseerd he, maar dit OL werd gewoon echt wel het meest gehyped van alle EL teams. Verslaan Roma, verslaan Besiktas (nummer 1 ook nu van Turkije). Dan heb ik het nog niet eens over de wekelijkse lofzang dat het krijgt bij VIquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat overdreven maar toch leuk
En je overklast ze (met name in 2e helft) met 4 1.
Onwerkelijk toch![]()
Het moet maar eens afgelopen zijn om onszelf in te praten dat het NL voetbal zo kut is en dat elke andere competitie beter is. In de EL kun je leuke dingen doen. Als je er maar vol voor gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het wordt nu bijna genormaliseerd he, maar dit OL werd gewoon echt wel het meest gehyped van alle EL teams. Verslaan Roma, verslaan Besiktas (nummer 1 ook nu van Turkije). Dan heb ik het nog niet eens over de wekelijkse lofzang dat het krijgt bij VI
Onwerkelijk toch![]()
Nu baseren ze dat bij VI werkelijk alleen op die wedstrijden van OL tegen Roma en AZquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het wordt nu bijna genormaliseerd he, maar dit OL werd gewoon echt wel het meest gehyped van alle EL teams. Verslaan Roma, verslaan Besiktas (nummer 1 ook nu van Turkije). Dan heb ik het nog niet eens over de wekelijkse lofzang dat het krijgt bij VI
Onwerkelijk tochOh.![]()
Las net ook pas dat ze al 19 keer hebben verloren dit seizoen (alle competities) en 65 tegengoals. Verdedigend zwak dusquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu baseren ze dat bij VI werkelijk alleen op die wedstrijden van OL tegen Roma en AZCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dan zeggen we dat we in Nederland niet kunnen verdedigen, maar we hebben die Franse clubs nu aan het werk gezien in de CL/EL de afgelopen maanden en dat is ook niet echt bestquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Las net ook pas dat ze al 19 keer hebben verloren dit seizoen (alle competities) en 65 tegengoals. Verdedigend zwak dus
Oh.![]()
Ik heb het andersom, we moeten inzien dat de eredivisie echt niet meer bij de grote staat en ajax ook niet meer en dat achter elkaar Thessaloniki, Luik, Athene, Vigo, Warschau, Kopenhagen, Gelsenkirchen en Lyon verslaan gewoon echt goed is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:52 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn om onszelf in te praten dat het NL voetbal zo kut is en dat elke andere competitie beter is. In de EL kun je leuke dingen doen. Als je er maar vol voor gaat.![]()
Maar scoren ook aan de lopende band en zijn in de europa league gewoon enorm sterk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Las net ook pas dat ze al 19 keer hebben verloren dit seizoen (alle competities) en 65 tegengoals. Verdedigend zwak dus
Dat ze met veel punten achter de nummer 3 in de ligue 1 dus niet helemaal serieus nemen en vol voor EL gaan lijkt me evident![]()
Doen ze al wel hoor, zie Football Leaks. Bijvoorbeeld Klaassen verdient volgend seizoen maar 750k aan vast salaris. Maar kreeg wel 250k aan tekengeld, 150k vaste bonus (50k per tien gespeelde wedstrijden), en natuurlijk nog allerlei prestatie-boni.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:47 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten gewoon een signing bonus geven zoals in de NFL. Dan kun je het salarisplafond goed omzeilen![]()
De KNVB adviseerde Nederlandse clubs hoe de regels rondom zaakwaarnemers te omzeilen, dus die soep is denk ik niet zo heetquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat zal de KNKB KNVB daar van vinden?![]()
![]()
Zijn toch ook gewoon prima clubs die we hebben verslagen. Legia uitgeschakeld die gewoon een punt pakte tegen Real en in die lastige poule gewoon 3e werden, Kopenhagen wat wedstrijden lang ongeslagen was en weinig tegengoals had, Schalke die een veel groter budget dan wij hebben en gewoon een grote club, zelfde nu met Lyon.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb het andersom, we moeten inzien dat de eredivisie echt niet meer bij de grote staat en ajax ook niet meer en dat achter elkaar Thessaloniki, Luik, Athene, Vigo, Warschau, Kopenhagen, Gelsenkirchen en Lyon verslaan gewoon echt goed is.Oh.![]()
Even het Youtube linkje ervoorquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/860101268542455808
Oh.![]()
Moet de tranen onderdrukken hier op mijn werk, wat was dit heerlijk zeg. Please laat het niet alsnog misgaan volgende week, 21 jaar gewacht om eindelijk eens bewust een finale mee te mogen maken.quote:![]()
Na het voetbal en de sfeer in het stadion ben ik dit jaar ook enorm blij met onze social media.quote:
Produceren aan de lopende band toch enorm leuke compilaties, samenvattingen van jeugd team en allerlei vlogs over de jeugd.
Plus Fresiagenot![]()
Zou toch briljant zijnquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet de tranen onderdrukken hier op mijn werk, wat was dit heerlijk zeg. Please laat het niet alsnog misgaan volgende week, 21 jaar gewacht om eindelijk eens bewust een finale mee te mogen maken.Oh.![]()
Dat filmpje met Sanchez, Onana en Cassiera.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na het voetbal en de sfeer in het stadion ben ik dit jaar ook enorm blij met onze social media.
Produceren aan de lopende band toch enorm leuke compilaties, samenvattingen van jeugd team en allerlei vlogs over de jeugd.
Plus Fresiagenot
wooblabalurg![]()
wat een pracht.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ja eens wel, doen ze leuk. Zit Edwin achter natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na het voetbal en de sfeer in het stadion ben ik dit jaar ook enorm blij met onze social media.
Plus Fresiagenot
Oh.![]()
Haha inderdaad ja, geweldigquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat filmpje met Sanchez, Onana en Cassiera.![]()
Appie op stagequote:Op donderdag 4 mei 2017 14:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat filmpje met Sanchez, Onana en Cassiera.
Oh.![]()
Appie heeft sowieso meer voor de camera gestaan dan op het veldquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hij moet volgend jaar echt zijn kans gaan pakken/krijgen, anders blijft het bij koffie halenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Appie heeft sowieso meer voor de camera gestaan dan op het veld![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Appie heeft sowieso meer voor de camera gestaan dan op het veld
wooblabalurg![]()
dat zeiden we van Onana ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cassierra is leuk voor de Jupiler League, maar voor de eredivisie komt ie schromelijk te kortFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zal hij wel opschuiven in de hierarchie. Van de Beek die de plek van Klaassen overneemt en Nouri dan eerste invaller.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:09 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Hij moet volgend jaar echt zijn kans gaan pakken/krijgen, anders blijft het bij koffie halenOh.![]()
Volgens mij zitten we nu pas op het bedrag wat PSV ook heeft opgehaald dit jaar uit de CLquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:11 schreef Wave103 het volgende:
Finale bereiken is ook sowieso een paar mio er bij weer
Oh.![]()
Al was het maar voor de transferprijs van Klaassenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:11 schreef Wave103 het volgende:
Finale bereiken is ook sowieso een paar mio er bij weer![]()
![]()
Dat CL/EL verschil is dan ook echt belachelijk grootquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu pas op het bedrag wat PSV ook heeft opgehaald dit jaar uit de CL![]()
![]()
Serieus dit jaar? Wtfquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nu pas op het bedrag wat PSV ook heeft opgehaald dit jaar uit de CL![]()
![]()
Appie is gewoon zeer prima bezig in de jupiler, we hebben nu met ziyech een betere speler, als ziyech neit weg gaat kunnen die 2 prima rouleren. Als ziyech weg gaat heb je ipv een 17/18 jarige appie die nog wisselvallig is, straks een 20 jarige met iig jupiler league ervaring als vervanger en gaat hij ipv zn 21 op zijn 23e of 24e weg.![]()
Verschil met de CL > EL is enorm.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Is al 20 hequote:Op donderdag 4 mei 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Appie is gewoon zeer prima bezig in de jupiler, we hebben nu met ziyech een betere speler, als ziyech neit weg gaat kunnen die 2 prima rouleren. Als ziyech weg gaat heb je ipv een 17/18 jarige appie die nog wisselvallig is, straks een 20 jarige met iig jupiler league ervaring als vervanger en gaat hij ipv zn 21 op zijn 23e of 24e weg.![]()
I know, maar dit jaar heeft PSV niks gepresteerd in de CL. Als we nou evenveel hadden als PSV vorig jaar...quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verschil met de CL > EL is enorm.![]()
Nouri komt volgend jaar wel aan genoeg wedstrijden denk ik, gewoon rustig brengen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
Appie is gewoon zeer prima bezig in de jupiler, we hebben nu met ziyech een betere speler, als ziyech neit weg gaat kunnen die 2 prima rouleren. Als ziyech weg gaat heb je ipv een 17/18 jarige appie die nog wisselvallig is, straks een 20 jarige met iig jupiler league ervaring als vervanger en gaat hij ipv zn 21 op zijn 23e of 24e weg.Oh.![]()
Prima toch. Dat is bij de meeste clubs de normale leeftijd dat je instroomt vanuit de eigen jeugd als vaste kracht.quote:![]()
Ze hebben niet veel winstpremies gepakt nee, geen enkele CL pot gewonnen dit jaar. Had ze 1,5 miljoen extra kunnen opleveren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:15 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
I know, maar dit jaar heeft PSV niks gepresteerd in de CL. Als we nou evenveel hadden als PSV vorig jaar...Oh.![]()
In Engeland ben je op je 23e nog een talent.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima toch. Dat is bij de meeste clubs de normale leeftijd dat je instroomt vanuit de eigen jeugd als vaste kracht.Oh.![]()
Godverdomme, ik weet niet goed waarom maar dit raakt me best welquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
https://www.dailymotion.com/video/x5kbf5z_ajax-zingt-shaffy_sport Deze al gezien? Nog niet met beelden van gisteren maar ook hier kreeg ik wel vippenkel vanquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme, ik weet niet goed waarom maar dit raakt me best welOh.![]()
vippenkel nog welquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x5kbf5z_ajax-zingt-shaffy_sport Deze al gezien? Nog niet met beelden van gisteren maar ook hier kreeg ik wel vippenkel van
Wel een tof filmpje ja
Zeg het maar. Welke zege was mooier?
Twente 2011
Lyon 2017
Ik zeg, met voorsprong, nog steeds Twente. Qua ontlading en sfeer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Klopt, denk dat hij er ook wel gaat komenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima toch. Dat is bij de meeste clubs de normale leeftijd dat je instroomt vanuit de eigen jeugd als vaste kracht.![]()
Twente was ook echt een ontknoping, nu ben je er nog nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:20 schreef franklop het volgende:
Twente 2011
Lyon 2017
Ik zeg, met voorsprong, nog steeds Twente. Qua ontlading en sfeer.![]()
De ontlading was bij Twente wel groter. Al is het maar omdat ik Ajax tegen Schalke ook met 3-0 achter heb zien komenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:20 schreef franklop het volgende:
Twente 2011
Lyon 2017
Ik zeg, met voorsprong, nog steeds Twente. Qua ontlading en sfeer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prachtig filmpjequote:![]()
Komt deze ook van Nouri?![]()
Die tegen Twente was mooier ja. Maar een eventuele winst in de finale gaat dat wel overtreffen, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:20 schreef franklop het volgende:
Twente 2011
Lyon 2017
Ik zeg, met voorsprong, nog steeds Twente. Qua ontlading en sfeer.Oh.![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik Twente niet meer zo goed kon herinneren ook, was toch iets meer bezig met mijn examens.
Daarom voor mijn gevoel deze![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Twente niet meer zo goed kon herinneren ook, was toch iets meer bezig met mijn examens.
Daarom voor mijn gevoel deze
AFCA
Ajax is toch veel belangrijker dan examens johquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef skysherrif het volgende:
Daarom voor mijn gevoel dezeOh.![]()
quote:Heb uiteraard wel gekeken en uit mijn plaat gegaan, ben toch voor mijn gevoel wat meer begaan met onze europa expeditie dit jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is toch veel belangrijker dan examens joh![]()
Nog gefeliciteerd he Tag. Was weer mooi zeg, sowww.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De ontlading was bij Twente wel groter. Al is het maar omdat ik Ajax tegen Schalke ook met 3-0 achter heb zien komen![]()
Danku zeer. Was wel lekker om ook tussen een groepje Feyenoorders te zitten stiekemquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd he Tag. Was weer mooi zeg, sowww.
Geen tikken gehad omdat je ging juichen voor Ajax?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer. Was wel lekker om ook tussen een groepje Feyenoorders te zitten stiekemOh.![]()
Nja die titel was ook wel echt heel bijzonder na al die jaren van net aan mislopen. Maar dit Europese avontuur gaat het overtreffen als we die cup ook pakken jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Heb uiteraard wel gekeken en uit mijn plaat gegaan, ben toch voor mijn gevoel wat meer begaan met onze europa expeditie dit jaar.
Oh.![]()
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Danku zeer. Was wel lekker om ook tussen een groepje Feyenoorders te zitten stiekem![]()
Je weet toch hoe breed ik benquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen tikken gehad omdat je ging juichen voor Ajax?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik was weer Ajax supporter geworden daardoor. Was even 6 jaar psv supporterquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Heb uiteraard wel gekeken en uit mijn plaat gegaan, ben toch voor mijn gevoel wat meer begaan met onze europa expeditie dit jaar.AFCA
Gewoon afgesproken met wat vrienden al een tijdje terug. Niet bij stilgestaan dat die wedstrijd wel eens naar woensdag kon gaanquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was weer Ajax supporter geworden daardoor. Was even 6 jaar psv supporter
Oh.![]()
Oh wacht dus je vond het mooi dat zij dat aan moesten zien. Slecht weer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken met wat vrienden al een tijdje terug. Niet bij stilgestaan dat die wedstrijd wel eens naar woensdag kon gaan
Ondanks mijn Feyenoord-seizoenskaartje hoop ik gewoon dat Ajax de EL wint! Hoogstens vervelend dat ze dan de CL-miljoenen moeten delen, maar dat is dan maar niet anders.![]()
Mwoah, paar hoopten ook nog wel dat Ajax het dan niet haalt, met name om dat financiële wat je zegtquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wacht dus je vond het mooi dat zij dat aan moesten zien. Slecht weer.
Ondanks mijn Feyenoord-seizoenskaartje hoop ik gewoon dat Ajax de EL wint! Hoogstens vervelend dat ze dan de CL-miljoenen moeten delen, maar dat is dan maar niet anders.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ze maar hun bek hielden tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken met wat vrienden al een tijdje terug. Niet bij stilgestaan dat die wedstrijd wel eens naar woensdag kon gaanAFCA
Ik heb alles uitstekend kunnen volgen gelukkigquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze maar hun bek hielden tijdens de wedstrijdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sociaal doen, gaat het wel goed johquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken met wat vrienden al een tijdje terug. Niet bij stilgestaan dat die wedstrijd wel eens naar woensdag kon gaanOh.![]()
Die 4 miljoen, wat een paupers zijn die havenslaven toch.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoah, paar hoopten ook nog wel dat Ajax het dan niet haalt, met name om dat financiële wat je zegtAFCA
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sociaal doen, gaat het wel goed johMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan moet Feyenoord maar een paar keer winnen in die CL, hebben ze dat verschil zo weer goed gemaakt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wacht dus je vond het mooi dat zij dat aan moesten zien. Slecht weer.
Ondanks mijn Feyenoord-seizoenskaartje hoop ik gewoon dat Ajax de EL wint! Hoogstens vervelend dat ze dan de CL-miljoenen moeten delen, maar dat is dan maar niet anders.Oh.![]()
Wel een dilemma voor hen als Mourinho de tegenstander wordt, want die gun je het natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoah, paar hoopten ook nog wel dat Ajax het dan niet haalt, met name om dat financiële wat je zegt![]()
Dat zou sowieso leuk zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord maar een paar keer winnen in die CL, hebben ze dat verschil zo weer goed gemaakt.![]()
Kunnen ze weer een nieuwe Vejinovic en Tapia van kopenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 4 miljoen, wat een paupers zijn die havenslaven toch.Oh.![]()
Ik denk zomaar dat dat geen dilemma wordtquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een dilemma voor hen als Mourinho de tegenstander wordt, want die gun je het natuurlijk ook niet.
Al zou ik United liever hebben dan Celta als tegenstanderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sommige mensen zullen het die man best gunnen, om lekker dwars te doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een dilemma voor hen als Mourinho de tegenstander wordt, want die gun je het natuurlijk ook niet.Oh.![]()
Je zou maar een Europese finale verliezen van 'Celta'quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat dat geen dilemma wordt
Al zou ik United liever hebben dan Celta als tegenstander![]()
![]()
Celta is wel het beter voetballende team van die twee imo. En over het algemeen liggen Engelse teams Ajax wel aardigquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou maar een Europese finale verliezen van 'Celta'Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zou natuurlijk ook gek zijn als je "even" een Europese finale wintquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:47 schreef Smoofie het volgende:
United speelt wel verdedigend goed btw. Dat wint Ajax niet even.
Maar sowieso, eerst Lyon uit. Ik moet dat ook nog maar zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het viel me op dat veel Ajax spelers niet door hadden dat er een speler van Lyon in hun rug zat en verloren zo de bal knullig. Alsof ze niet naar elkaar riepen: 'RUG!' Was dat omdat het zo luidruchtig in het stadion was? Of gewoon toeval?![]()
3-0 bij rustquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
Maar sowieso, eerst Lyon uit. Ik moet dat ook nog maar zien![]()
3-0 zou uiteraard goed kunnen tegen Lyon. We kwamen immers al 3-0 achter tegen Schalke. Maar de spelers zijn nu wel wat meer uitgerust.AFCA
Bij Sanchez ergens in het begin was dat volgens mij het duidelijkst. Die wordt normaal natuurlijk gecoacht door Viergever die dat heel goed schijnt te doen, misschien dat dat meespeelt. En wellicht taal, maar het woordje rug zal hij toch wel begrijpen jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef TheJanitor het volgende:
Het viel me op dat veel Ajax spelers niet door hadden dat er een speler van Lyon in hun rug zat en verloren zo de bal knullig. Alsof ze niet naar elkaar riepen: 'RUG!' Was dat omdat het zo luidruchtig in het stadion was? Of gewoon toeval?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Celta heeft van de laatste 8 wedstrijden er 1 gelijk gespeeld en 2 gewonnen, thuis 3-2 van Genk en van degradatieclub Granada![]()
Waarbij je wel kunt aantekenen dat ze in de competitie dan ook nergens meer voor spelen (ik meen ook B-ploeg) en alles op de EL zettenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:57 schreef Wave103 het volgende:
Celta heeft van de laatste 8 wedstrijden er 1 gelijk gespeeld en 2 gewonnen, thuis 3-2 van Genk en van degradatieclub GranadaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Genk had ze kunnen uitschakelen, al had anderlecht United kunnen uitschakelen dus beide tegenstanders zijn te pakken op een goede dag.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarbij je wel kunt aantekenen dat ze in de competitie dan ook nergens meer voor spelen (ik meen ook B-ploeg) en alles op de EL zettenAFCA
Dat je tegen allebei een kans hebt ben ik met je eens jaquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genk had ze kunnen uitschakelen, al had anderlecht United kunnen uitschakelen dus beide tegenstanders zijn te pakken op een goede dag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hebben ook met 7-1 van Az gewonnen met een b-team:P .
Hopelijk hebben ze geleerd van Schalke en starten we Bovendien met Tete en van de Beek. Ipv Schone en Veltman. Riedewald mag van mij blijven staan.
Viergever terug ipv de Ligt al maakt dat niet heel veel uit.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Gefeliciteerd met de klinkende overwinning gister, mensen. Schitterende wedstrijdheenwedstrijd zal spannend worden.
![]()
Denk vooral dat het een kwestie is dat we zowel Lyon als een finalist wel kunnen hebben in deze vorm. Alleen dat de wisselvalligheid af en toe teveel parten speelt dus je bij wijze van ook met 4/5-0 van het veld kan stappen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Toen was AZ al uitgespeeld en konden ze bij Lyon vrijuit spelen. Onder druk spelen tegen een team waar je eerder nog door bent afgedroogd is wel anders.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:01 schreef MichelWuyts het volgende:
Hopelijk hebben ze geleerd van Schalke en starten we Bovendien met Tete en van de Beek. Ipv Schone en Veltman. Riedewald mag van mij blijven staan.
Viergever terug ipv de Ligt al maakt dat niet heel veel uit.Oh.![]()
De heenwedstrijd hebben we al gehad, maar verder toch bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:05 schreef Dekatria het volgende:
Gefeliciteerd met de klinkende overwinning gister, mensen. Schitterende wedstrijdheenwedstrijd zal spannend worden.
Huh? Thuiswedstrijd en heenwedstrijd toch?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De heenwedstrijd hebben we al gehad, maar verder toch bedankt![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-05-2017 om 15:04:32? Onananana... Pak alles wat je kan! ?#UEL #ajalyo https://t.co/5xz6yuPyDE reageer retweet
[ Bericht 77% gewijzigd door D_A op 04-05-2017 15:12:51 ]![]()
Thuiswedstrijd en uitwedstrijd, heenwedstrijd (eerste wedstrijd) en terugwedstrijd (tweede)quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh? Thuiswedstrijd en heenwedstrijd toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Met twitter tagjesquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 04-05-2017 om 15:04:32? Onananana... Pak alles wat je kan! ?#UEL #ajalyo https://t.co/5xz6yuPyDE reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Owhquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd en uitwedstrijd, heenwedstrijd (eerste wedstrijd) en terugwedstrijd (tweede)wat geleerd
![]()
voor wat het waard is. Vond het wel een leuk stukjeik denk zelf eerder de genoemde bedragen +10 mil nogquote:Kassa voor Ajax en Marc Netto: deze zes Ajacieden zijn nu véél meer waard
Hakim Ziyech | 24 jaar | gekocht voor 11 miljoen euro | geschatte waarde: 25 miljoen euro
Afgelopen zomer betaalde Ajax een aanzienlijk bedrag voor de beste spelmaker van de Eredivisie. Elf miljoen euro, dat is een enorme smak geld voor een Nederlandse club, maar Ziyech verdient zichzelf letterlijk dubbel en dwars terug als hij blijft presteren zoals tegen Lyon. In de zomer zullen geïnteresseerde clubs ruim twintig miljoen euro moeten aftikken voor de linkspoot.
Kasper Dolberg | 19 jaar | gekocht voor 350.000 euro | geschatte waarde: 30 miljoen euro
Beetje overdreven, een prijskaartje van dertig miljoen euro voor een tiener? Welnee. Tottenham Hotspur betaalde een jaar geleden ruim twintig miljoen euro voor Vincent Janssen. Spitsen doen het altijd goed op de transfermarkt en wat Dolberg in zijn eerste jaar op het hoogste niveau heeft laten zien, is werkelijk verbluffend. De Deen ligt vast tot de zomer van 2021.
André Onana | 21 jaar | gekocht voor 200.000 euro | geschatte waarde: 15 miljoen euro
Met een paar katachtige reflexen was Onana tegen Lyon belangrijk voor de ploeg van Peter Bosz. Het was niet de eerste keer dat de jonge Kameroener uitblonk op Europees niveua. Afgelopen maanden sijpelden de eerste transfergeruchten door: onder meer Bayern München en tal van teams uit Frankrijk zouden een oogje hebben op de opvolger van Jasper Cillessen. Mocht Overmars erin slagen om het contract van Onana te verlengen, dan is Ajax helemaal spekkoper.
Matthijs de Ligt | 17 jaar | eigen jeugd | geschatte waarde: 15 miljoen euro
Die 45 desastreuze minuten in het shirt van Oranje zijn we al helemaal vergeten. De Ligt (zeventien jaar!) maakte woensdag een daverende indruk in de Arena. De tiener is voor niemand bang, zo merkte ook topspits Alexandre Lacazette. Hoe goed gaat De Ligt worden? Je hoeft niet doorgeleerd te hebben om te weten dat de gehele Europese top de ontwikkeling van de verdediger in de gaten houdt.
Davy Klaassen | 24 jaar | eigen jeugd | geschatte waarde: 20 miljoen euro
Toch lekker voor Ajax, een speler die in de zomer graag een stap hogerop wil maken en in de maanden voor zijn afscheid in bloedvorm is. Klaassen scoort, rent, vliegt, tackelt, dribbelt en stuurt zijn ploeg aan - een fantastische captain. In de wandelgangen worden onder meer SS Lazio, Everton, Schalke 04 en SSC Napoli aan de international gelinkt. Overmars kan zonder blikken of blozen twintig miljoen euro voor Klaassen vragen.
Davinson Sánchez | 20 jaar | gekocht voor 5 miljoen euro | geschatte waarde: 20 miljoen euro
Een schijntje was het, de vijf miljoen euro die Ajax in de zomer betaalde aan Atlético Nacional voor Sánchez. De Colombiaanse krachtpatser is nu een veelvoud waard. Sánchez ligt in Amsterdam nog tot medio 2021 vast. Ajax-fans vrezen dat het verblijf van de stopper in Amsterdam tot één jaar beperkt blijft. FC Barcelona, Real Madrid en Paris Saint-Germain worden aan hem gelinkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of Veltman, als die er nog is. Voor de rest zie ik maar weinig opties.quote:Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Viergevertje wellicht
Dat ik dit ooit zou zeggen, Viergever als mogelijke aanvoerder
Veltman als aanvoerder is bijna net zo erg als Boilesen aanvoerder.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of Veltman, als die er nog is. Voor de rest zie ik maar weinig opties.Oh.![]()
Niet echt de leider die iedereen opzweept en de uitstraling ervoor heeft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:26 schreef Tagliano het volgende:
Viergevertje wellicht
Dat ik dit ooit zou zeggen, Viergever als mogelijke aanvoerderOh.![]()
Wie wel dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt de leider die iedereen opzweept en de uitstraling ervoor heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan wel goed werken bij dat soort trotse jongens. Kijk maar naar Suarez toenquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop het
zie in hem wel een aanvoerder
alleen niet zo'n clubmanOh.![]()
Klaassen/schone/viergever/ziyech/onana wat mij betreftquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind Schöne er wel meer de uitstraling voor hebben. Meer de rustige speler maar wel meer uitstraling dan ons aller Nick. Sanchez zou ook kunnen maar die is nog te jong ervoor.quote:Oh.![]()
Daar ben ik het mee eens, en Sinkgraven is veruit de slechtste back die we hebben.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar niet riedewald > viergever.
Denk dat Tete wel eens een hele goede CV kan worden
Viergever > Riedewald > Sink![]()
![]()
Wat betreft kunde aan de bal maakt De Ligt en Viergever misschien niet veel uit, maar coaching en dat soort dingen heeft Viergever nog wel een stapje voor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:01 schreef MichelWuyts het volgende:
Viergever terug ipv de Ligt al maakt dat niet heel veel uit.
Laat Riederwald maar lekker staan. Speelde gisteren goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Weet iemand of de man met de microfoon gisteren nog leeft? Wat een ongelofelijke idoot is dat zeg. Probeerde erg grappig te zijn maar zakte echt diep door het ijs. Ajax speelde subliem en dan heb je zo'n idioot in het stadion... Dacht ie even de stadionspeaker van Napoli te zijn?![]()
Dat soort mensen overschatten zichzelf ook altijd zo.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:39 schreef Marmal het volgende:
Weet iemand of de man met de microfoon gisteren nog leeft? Wat een ongelofelijke idoot is dat zeg. Probeerde erg grappig te zijn maar zakte echt diep door het ijs. Ajax speelde subliem en dan heb je zo'n idioot in het stadion... Dacht ie even de stadionspeaker van Napoli te zijn?Oh.![]()
Zijn er echt nog steeds mensen die liever Veltman zien of hem verdedigen ten opzichte van Tete ja?![]()
Kan zogenaamd beter meevoetballen, omdat Bosz dat zegt. In werkelijkheid komt dat neer op pielen aan de zijlijn rond de middenlijn. Tete kiest inderdaad vaker voor een bal terug of breed, maar gaat er ook veel vaker overheen zonder bal, waardoor Traoré veel meer vrijheid en opties krijgt. Laten we even buiten beschouwing dat de ene uitstekend zijn verdedigende taken uitvoert en de andere niet nog even buiten beschouwing.
Wat de verdediging van volgende week betreft toch lastig, aangezien Viergever zowel links centraal als linksback de beste is. Maar Bosz gaat niet voor Riedewald (en Tete) kiezen, dus eigenlijk is het vrij overbodig om daar überhaupt over na te denken.![]()
Al gaf Riedewald aan dat De Ligt hem enorm hielp door te coachen, doet hij ook al veel bij Jong. Maar Viergever kan dat indd ook nog eens combineren met ervaringquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat betreft kunde aan de bal maakt De Ligt en Viergever misschien niet veel uit, maar coaching en dat soort dingen heeft Viergever nog wel een stapje voor.
Laat Riederwald maar lekker staan. Speelde gisteren goed![]()
Waarom hebben ze daar een hekel aan Ajax?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:48 schreef Assassin92 het volgende:
Ook leuk: http://www.talkceltic.net(...)-2017.140789/page-43Oh.![]()
Blijkbaar zijn de supporters groepen van Feyenoord en Celtic close (?), ook het feit dat we ze afgelopen jaren vaak tegenkwamen en versloegen zal niet helpen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar een hekel aan Ajax?Assassin stabs you in your back.![]()
Die mensen daar denken dat celtic beter isquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:48 schreef Assassin92 het volgende:
Ook leuk: http://www.talkceltic.net(...)-2017.140789/page-43AFCA
Eilandersquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die mensen daar denken dat celtic beter is
Die Franse commentator is wel enthousiast.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Rare jongens die Keltenquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:52 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de supporters groepen van Feyenoord en Celtic close (?), ook het feit dat we ze afgelopen jaren vaak tegenkwamen en versloegen zal niet helpen.Oh.![]()
Wimderongodquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:44 schreef wimderon het volgende:
Zijn er echt nog steeds mensen die liever Veltman zien of hem verdedigen ten opzichte van Tete ja?![]()
Kan zogenaamd beter meevoetballen, omdat Bosz dat zegt. In werkelijkheid komt dat neer op pielen aan de zijlijn rond de middenlijn. Tete kiest inderdaad vaker voor een bal terug of breed, maar gaat er ook veel vaker overheen zonder bal, waardoor Traoré veel meer vrijheid en opties krijgt. Laten we even buiten beschouwing dat de ene uitstekend zijn verdedigende taken uitvoert en de andere niet nog even buiten beschouwing.
Wat de verdediging van volgende week betreft toch lastig, aangezien Viergever zowel links centraal als linksback de beste is. Maar Bosz gaat niet voor Riedewald (en Tete) kiezen, dus eigenlijk is het vrij overbodig om daar überhaupt over na te denken.![]()
quote:Sinkgraven nog niet fit voor thuiswedstrijd tegen Go Ahead
Daley Sinkgraven mist zondag ook nog de thuiswedstrijd van Ajax tegen Go Ahead Eagles. ,,Ik verwacht niet dat hij zaterdag al volle bak kan trainen'', vertelde trainer Peter Bosz.
Sinkgraven herstelt al drie weken van een knieblessure. De kans bestaat dat de uitwedstrijd van volgende week donderdag tegen Olympique Lyon in de halve finale van de Europa League ook nog te vroeg voor hem komt. Trainer Bosz kan dan wel weer een beroep doen op Nick Viergever en Joël Veltman. Zij waren gisteren geschorst voor het eerste duel van Ajax met Olympique Lyon (4-1).
Bosz wilde nog niet vertellen of hij zondag tegen Go Ahead Eagles veel spelers gaat sparen voor de return met Lyon. ,,Ik heb daar natuurlijk al wel over nagedacht, maar die dingen vertel ik eerst altijd aan mijn spelers.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: