Geef geen neuk. Woorden kwetsen niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Niet als ik die fokker moet geloven die om de zoveel tijd zijn liefde voor marokkanenlullen komt verkondigen.
En om eerlijk te zijn, hij komt een stuk plausibeler over dan jij.
Alleen marokkanenlullen als honkbalknuppels richten echte schade aan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geef geen neuk. Woorden kwetsen niet.
Het zegt over mij dat ik jou fapplezier gun.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat jij dit soort shit opzoekt zegt meer over jou dan over mij!
Godenzonen ja?quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:04 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht. Wij Mocros zijn godenmensen
Helaas duurt het altijd een halve eeuw voordat de bange kazen verandering accepteren.
Godenmensen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:37 schreef 75020 het volgende:
[..]
Godenzonen ja?![]()
Ik heb eerder het idee dat jullie met een zooi afgestorven hersencellen rondlopen.
Waarom denk je ? Je kan je dom voor blijven doen maar het maakt het er niet beter op.quote:
Dit volg ik even niet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom denk je ? Je kan je dom voor blijven doen maar het maakt het er niet beter op.
Je volgt veel meer niet heb ik het idee. Ik houd dit topic nu al een tijdje in de gaten en er komt vrijwel alleen maar onzin uit je vingers. Godenzonen die van een uitkering moeten leven? 22 x vaker met justitie in aanraking komen dan Nederlanders? Jezus was een godenzoon trouwens en die is gekruisigd..quote:
Ik heb het nergens over godenzonen gehad. Verder scheer je iedereen over 1 kam, niet doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je volgt veel meer niet heb ik het idee. Ik houd dit topic nu al een tijdje in de gaten en er komt vrijwel alleen maar onzin uit je vingers. Godenzonen die van een uitkering moeten leven? 22 x vaker met justitie in aanraking komen dan Nederlanders? Jezus was een godenzoon trouwens en die is gekruisigd..
Ik scheer niemand over 1 kam, als je als volk gezamenlijk de fout in gaat en daar komen cijfers over, dan kan je wel over 1 kam scheren lullen maar dat is dan ook niet zo gek. Als 80 % van de Nederlanders iets zou doen wordt er ook gesproken van : "alle Nederlanders..."quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:41 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over godenzonen gehad. Verder scheer je iedereen over 1 kam, niet doen.
Verder kom je over als een bozige kaas.
Waar haal je dit soort onzingetallen nu weer vandaan. Je laat je zelf wel erg kennen. Tevens bezigen we in Nederland niet meer het woord 'allochtoon'.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:46 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik scheer niemand over 1 kam, als je als volk gezamenlijk de fout in gaat en daar komen cijfers over, dan kan je wel over 1 kam scheren lullen maar dat is dan ook niet zo gek. Als 80 % van de Nederlanders iets zou doen wordt er ook gesproken van : "alle Nederlanders..."
Als zo'n groot percentage eraan doet kan je veralgemeniseren. Ik vind het zonde van die paar jongens uit andere landen die wel ontzettend hun best doen Nederlander te zijn bijvoorbeeld. Dat komt bij 80 % van de allochtone bevolking niet eens in het hoofd op.
80% kijkt geen Nederlandse TV, dat is al een goede clue.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:48 schreef Abed het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort onzingetallen nu weer vandaan. Je laat je zelf wel erg kennen. Tevens bezigen we in Nederland niet meer het woord 'allochtoon'.
Er is dan ook niet zoveel leuks op TV.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:49 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
80% kijkt geen Nederlandse TV, dat is al een goede clue.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:29 schreef the-eye het volgende:
Tja.... het kost een paar grensrechters maar dan heb je ook wat.
Dat bepaal ik niet, dat hebben we samen bepaald. Als alle Nederlanders zo dachten als jij zou het een mooie boel worden hier.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:49 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
80% kijkt geen Nederlandse TV, dat is al een goede clue.
Bovendien bepaal jij niet welke woorden ik bezigMet alle respect.
Dat is niet de reden waarom ze dat massaal doen. Je kan nu flauw gaan doen maar als je geen inhoud meer hebt moet je ook een keer toegeven.quote:
Nu heb ik het gedaan terwijl jij de discussie begint en met onzincijfers en verzinsels op de proppen komt om dit te onderbouwen, ik dacht het niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:50 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom ze dat massaal doen. Je kan nu flauw gaan doen maar als je geen inhoud meer hebt moet je ook een keer toegeven.
Omdat ik het woord allochtoon gebruik? Dat is wel erg extreem.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet, dat hebben we samen bepaald. Als alle Nederlanders zo dachten als jij zou het een mooie boel worden hier.
Het zijn gewoon rapporten die uitgekomen zijn, je kan ze online opzoeken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Nu heb ik het gedaan terwijl jij de discussie begint en met onzincijfers en verzinsels op de proppen komt om dit te onderbouwen, ik dacht het niet.
Nergens die 80% gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het zijn gewoon rapporten die uitgekomen zijn, je kan ze online opzoeken.
80% die geen Nederlandse tv kijkt onder de allochtone bevolking, dat is zeker weten een rapport. Wat ik zei daarvoor was inderdaad wat ik zelf denk, waar geen rapport voor is, maar waar genoeg aanleidingen voor te vinden zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |