Altijd met die mannen hequote:Op donderdag 4 mei 2017 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Ik neem Tinder niet serieus, kom hier enkel voor mn plezier'
OKE WIL JE SEKS?!
vies weer?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is vies weer en ik heb niet echt eten in huis.
Grrrr.
Komt omdat je er zo leuk uitziet, denk ik.quote:
Ik geloof je op je woord hoor, maar kan me het gevoel niet goed voorstellen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dit is totaal niet rationeel, die van mij deed echt géén pijn en die in mn oor holyfuckshitje
Ja. Grauw, winderig. Non-stop op de grens van een bui.quote:
van die wegwerpdingen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb van die hele goedkope gekocht bij Kruidvat. Werkt prima
Nee je kunt ze nog meerdere keren gebruiken ook lol. 20 voor tien euro ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
van die wegwerpdingen?
[ afbeelding ]
die vind ik echt kut
denk dat ik elektrische ga kopen
Neem anders een trimmer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
van die wegwerpdingen?
[ afbeelding ]
die vind ik echt kut
denk dat ik elektrische ga kopen
oh hmmquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee je kunt ze nog meerdere keren gebruiken ook lol. 20 voor tien euro ofzo
Elektrisch scheren is echt kut
daar is mijn baardgroei te slecht voor, dat wordt geen gezichtquote:
Soms, maar op Tinder sowiesoooquote:
Hehe, ja dit indenken is vervelendquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je er zo leuk uitziet, denk ik.
[..]
Ik geloof je op je woord hoor, maar kan me het gevoel niet goed voorstellen.
Niet alleen het laten zetten, maar ook dat het er zit.
ladyshavequote:
Schandalig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb zo'n soort abonnement waardoor er elke maand een lading perfecte vlijmscherpe mesjes bij me bezorgd wordt die ik erop kan klikken. M'n ouders betalen dit voor me en zijn dit geloof ik vergeten. Ik begin er nooit over.
Oh chillquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb zo'n soort abonnement waardoor er elke maand een lading perfecte vlijmscherpe mesjes bij me bezorgd wordt die ik erop kan klikken. M'n ouders betalen dit voor me en zijn dit geloof ik vergeten. Ik begin er nooit over.
Hehehe, nice is dat hequote:Op donderdag 4 mei 2017 17:02 schreef Kaas- het volgende:
Toch elke maand een krat pils. Of drie bieren in een kroeg.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, nice is dat he
Ik krijg nog iedere maand 11 euro zakgeldtoen ik het zei vroeg mn vader of ik het niet wilde
Met jou wed ik nooit meer. Je bent een klassieke hufter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen we over Lyon-Ajax een weddenschap aangaan voor gratis mesjes? Hihi.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toch elke maand een krat pils. Of drie bieren in een kroeg.
Ahwww, pest die jongen niet! Al weet ik niet of een baard zou staan bij Paxiequote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Pax zijn laffe baardgroei best een optie.
wel handig als je direct je hele lichaam ermee kan doenquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Pax zijn laffe baardgroei best een optie.
Helaas, helaas, ik zag een lange weddenschapsrelatie voor ons.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Met jou wed ik nooit meer. Je bent een klassieke hufter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |