ja waar blijft die fotoquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Misschien vind je die van Pax ook wel leuk
Ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik draag nog steeds mijn winterjas trouwens hoor, jullie ook?
Bij de Primark, voor maar 20 euroquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk. Waar heb je die gekocht en is die er ook in een lichte kleur
oh daar kom ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de Primark, voor maar 20 euro
Ik heb niet heel goed gekeken maar ik zag hem - naast blauw dus - in ieder geval ook in het zwart
Maar wat is een zomerjas? Ik gebruik in de zomer vaak gewoon vestjes en dat noem ik dan mn zomerjasquote:
Goede kleuren deze outfitquote:
wat vind jij leuke kleuren bij een jongenquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is een zomerjas? Ik gebruik in de zomer vaak gewoon vestjes en dat noem ik dan mn zomerjas. Heb wel eckte maar zijn ook niet waterdicht dusja wat maakt het eigenlijk allemaal uit
[..]
Goede kleuren deze outfit
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is een zomerjas? Ik gebruik in de zomer vaak gewoon vestjes en dat noem ik dan mn zomerjas. Heb wel eckte maar zijn ook niet waterdicht dusja wat maakt het eigenlijk allemaal uit
[..]
Pfoe, uhh weet niet echt, korte broekenquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat vind jij leuke kleuren bij een jongen
Mja. Een jas die te koud is voor de winter?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
korte broekenquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfoe, uhh weet niet echt, korte broeken
En jij bij vrouwen
Croptops toch?quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
korte broekenbelachelijk
Kan alleen op vakantie of strand
Hipsterdingen en felle kleuren
| Forum Opties | |