11.5Kquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bijna 6000 gold.
En dan snel verder spelen voor die zit emotie.
Tering heyquote:
314 geloof ikquote:Op vrijdag 12 mei 2017 20:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Tering hey![]()
Welk lvl ben je?
Ik zit met lvl 207 ong op 4.7k. Tracer skin gekocht bij het afgelopen event.
yep stond in de youtube videoquote:Op donderdag 11 mei 2017 18:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nog niet confirmed, maar waarschijnlijk wel ja. Waarschijnlijk dinsdag al.
oh ja keek niet naar datumquote:Op woensdag 17 mei 2017 23:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
6 dagen geleden werd bevestigd dat het event gister begon?
Meer Arena mapstwitter:OverwatchEU twitterde op donderdag 18-05-2017 om 15:00:08Here's a sneak peek at three new ARENA MAPS coming soon to our Overwatch Anniversary celebration.The party begins… https://t.co/huTxMZMnmO reageer retweet
Ik vermoed dat dat ook snel genoeg gaat gebeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 11:15 schreef So_Surreal het volgende:
Van mij mogen ze dat brawl (tijdens het zoeken van een game) wel aanpassen.
Je moet dan altijd naar de helft van een map lopen en dan vind je meestal al een game voordat je iemand tegengekomen bent.
Ze zouden dan een kleinere map of een soort fun arena moeten maken
PvE gaat niet elke keer gebeuren, daar gaat teveel tijd inzitten. Dit keer is gekozen om de development te stoppen in meer skins + 3 nieuwe maps. Erg blij mee persoonlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:32 schreef Questular het volgende:
Beetje jammer dat er geen leuk pve event is, de 6 vs 6 mayhem vind ik een beetje tegenvallen.
Omdat ze de favoriet en postergirl isquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:06 schreef isax het volgende:
en tracer
waarom heeft tracer zo vaak een nieuwe skin eigenlijk?
ps. mei skin al binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |