Omdat ze zelf wegrennen, als ze er achterkomen hoe jij gebruik van hun maakt, zeker?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die Russinnen zijn uiteraard niet mijn vriendinnen.
Ah, dat zal het zijn!quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat ze zelf wegrennen, als ze er achterkomen hoe jij gebruik van hun maakt, zeker?
Ik heb geen leven. Jij wel?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:04 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is zeker gelijk de reden, dat jij hier hele dagen op fok! hangt?
Matthijs was dat volgens mij, klein detailquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:06 schreef Knip het volgende:
[..]
De regels van Martijn is wel een interessante documentaire over een jonge man met autisme
quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het en ben je nog te redden. Ik heb niet hard genoeg geklopt.
Nee hoor, ik ga Russische kindjes verpes... eh... opvoeden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:07 schreef vaduz het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat moet dan de Nederlandse kindertjes gaan opvoeden.
![]()
![]()
Zal me niks verbazen, gezien de vele KLB topics over hoe lelijk Nederlandse vrouwen zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we hier ook niet een user die perse een buitenlandse studente wilde omdat die netter en keuriger zijn?
Wat?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga Russische kindjes verpes... eh... opvoeden.
Fatoeman?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden we hier ook niet een user die perse een buitenlandse studente wilde omdat die netter en keuriger zijn?
Nee. Hij studeerde in Delft geloof ik. Aan de TU. En was helemaal van slag omdat het meisje waar hij een oogje op had toch van feestjes bleek te houden.quote:
Die zijn toch ook niet Hollands?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die is meer van de negerinnetjes toch.
Nee, Tinkepink had het over een user op fok!, dus niet over die jongen in de OP.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja maar deze zoekt Russinnen of Thaise.
Volgens mij niet maar oke.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, Tinkepink had het over een user op fok!, dus niet over die jongen in de OP.
Volgens mij had ik het over een Fokker die intelligente, rustige en beschaafde oostblokvrouwen zoekt. Type autistische jongen uit de OP.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |