quote:Op zondag 7 mei 2017 23:46 schreef Greys het volgende:
Trouwens ook briljant dat hij gewoon dwars door dat Wiwi interview roept ARGH THAT MUSIC IS DRIVING ME CRAZY over die 'achtergrondmuziek' op de rode loper. Wij riepen in het topic ook al dat het zo'n irritant overheersend muziekje was. En dat hij dat dan gewoon hardop zegt. No filter.
Fake news. Het is nu net een half uur maandag.quote:Op maandag 8 mei 2017 00:31 schreef Greys het volgende:
Hm, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in. Zou het voor z'n zus ook wel erg vinden na alle moeite die zij erin gestoken heeft.
IS HET AL DINSDAG
Tsja daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 8 mei 2017 17:57 schreef Wuwwa het volgende:
Je adoratie begint een beetje een 'hij die niet genoemd mag worden'-achtig tafereel te worden.
Doe maar lekker hoor, wilde ook zeggen dat je anderen niet afzeikt, maar volgens mij zijn de haters voor Portugal hier ook in de minderheid, in vergelijking met het gejodel.quote:Op maandag 8 mei 2017 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsja daar kan ik ook niks aan doen.
Verschil is dat ik mensen die het niet mooi vinden niet afzeik om hun slechte smaak.
Zo ben ik elk jaar met mijn favoriet. Sorry. Als het echt irritant is zal ik me wel proberen in te houden maar volgens mij doe ik er niemand kwaad mee.
Ach dit topic is ervoorquote:Op maandag 8 mei 2017 18:11 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Doe maar lekker hoor, wilde ook zeggen dat je anderen niet afzeikt, maar volgens mij zijn de haters voor Portugal hier ook in de minderheid, in vergelijking met het gejodel.
Hoop dat je gelijk hebtquote:Op maandag 8 mei 2017 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
Portugal is een van de weinige landen die ik echt safe vind voor kwalificatie. Ik ben er echt gerust op dat je wereld niet in gaat storten Greys.
Ja ik ook.quote:Ik heb ook zeker wel een aantal landen die ik graag zie winnen naast Portugal. Als het daar 1 van wordt en Portugal in ieder geval een goede notering krijgt ben ik echt tevreden.
Nieuwe avatar voor jequote:Op maandag 8 mei 2017 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt
Die stemmers zijn altijd zo onvoorspelbaar..
[..]
Ja ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |