SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Daarom roep ik het.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan beter iets anders roepen, nu gaat het alsnog misAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Net als bij Schalke ga ik er pas een beetje gerust op worden als Ajax uit scoort. Ergens hoop ik ook wel dat Tete gewoon speelt in plaats van Veltman. Die zie ik nog wel weer dom kaarten pakken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
jij bent net zo erg als feyenoorders die denken dat ze geen kampioen zijn nogquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:46 schreef Monolith het volgende:
Net als bij Schalke ga ik er pas een beetje gerust op worden als Ajax uit scoort.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Volgens mij hebben we twee weken geleden nog een prima precedent gezien. En dan is Lyon aanvallend met waarschijnlijk een fitte Lacazette een heel stuk gevaarlijker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent net zo erg als feyenoorders die denken dat ze geen kampioen zijn nogVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen Schalke kregen we hetzelfde te horen en dat ging ook gewoon bijna mis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent net zo erg als feyenoorders die denken dat ze geen kampioen zijn nogOh.![]()
Dat gebeurd je 1 keer per 5 jaar.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Schalke kregen we hetzelfde te horen en dat ging ook gewoon bijna mis.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Lyon is wel slecht hoor bohhb kan nooit misquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Schalke kregen we hetzelfde te horen en dat ging ook gewoon bijna mis.![]()
Nee joh, dit Ajax team kan gewoon hoge pieken halen vaak thuis maar uit is het gewoon veel minder. Toch ook bevangen door de spanning voor veel van die spelers die dat niet gewend zijn.quote:Oh.![]()
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dit Ajax team kan gewoon hoge pieken halen vaak thuis maar uit is het gewoon veel minder. Toch ook bevangen door de spanning voor veel van die spelers die dat niet gewend zijn.
maar wat zou dat lekker zijnAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als Lacazette daar volgende week in de basis begint en ze de druk er vol op krijgen gaat dat gewoon penibel worden. Is echt geen slechte ploeg hoor, alleen die verdediging is erg matig. Maar voorin gewoon primaquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lyon is wel slecht hoor bohhb kan nooit misOh.![]()
Dit Ajax iets misgunnenquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.
maar wat zou dat lekker zijn
Oh.![]()
1 kool maken en het is over en sluiten. Dat is niet onmogelijk toch? Vooral met die 2 oelewappers centraal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Lacazette daar volgende week in de basis begint en ze de druk er vol op krijgen gaat dat gewoon penibel worden. Is echt geen slechte ploeg hoor, alleen die verdediging is erg matig. Maar voorin gewoon prima![]()
Dat Lyon met 3-0 kan winnen is ook niet onmogelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
1 kool maken en het is over en sluiten. Dat is niet onmogelijk toch? Vooral met die 2 oelewappers centraal.Oh.![]()
Niemand zegt dat het onmogelijk is. Sterker nog, met deze uitslag heeft Ajax in mijn ogen toch wel 80-90% kans om door te gaan. Maar dat betekent niet dat Lyon helemaal geen kans meer maakt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
1 kool maken en het is over en sluiten. Dat is niet onmogelijk toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die rechtsback leek de broer van Ard van Peppen wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Lacazette daar volgende week in de basis begint en ze de druk er vol op krijgen gaat dat gewoon penibel worden. Is echt geen slechte ploeg hoor, alleen die verdediging is erg matig. Maar voorin gewoon prima![]()
Matthijs de ligt is voor mij toch wel weer hét voorbeeld van eigen jeugd waar je echt gelukkig van wordt. Hoe die staat te spelen hoor hey...
Als tete blijft, volgend jaar jaar tete sanchez de ligt Viergever achterin. Wat een genot.
Schone wisselend met vd beek als cvm, ziyech/nouri/de jong daarvoor
Neres, Kluivert, dolberg en een aankoop voorin. Broekje gaat hier dan uitHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Lyon gaat de 0 niet houdenquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Lyon met 3-0 kan winnen is ook niet onmogelijk.Lyon heeft alleen kans als het zo'n bizarre wedstrijd wordt als vandaag. En dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het onmogelijk is. Sterker nog, met deze uitslag heeft Ajax in mijn ogen toch wel 80-90% kans om door te gaan. Maar dat betekent niet dat Lyon helemaal geen kans meer maakt.![]()
Dit is de mooiste club van allemaal
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De Ligt die Lacazette van de bal af hield en daarna hem aankeek "Wij zijn Ajax wat kom je doen"quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Matthijs de ligt is voor mij toch wel weer hét voorbeeld van eigen jeugd waar je echt gelukkig van wordt. Hoe die staat te spelen hoor hey...
Als tete blijft, volgend jaar jaar tete sanchez de ligt Viergever achterin. Wat een genot.
Neres, Kluivert, dolberg en een aankoop voorin. Broekje gaat hier dan uit
Wat een genot
Oh.![]()
Die gozer hield ooit Gregory van der Wiel uit de basis bij PSG.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die rechtsback leek de broer van Ard van Peppen wel.Oh.![]()
Dat zou wel heerlijk zijn ja. Hoop niet dat de prestatie in de EL weer leidt tot vroegtijdig vertrek van spelers.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Neres, Kluivert, dolberg en een aankoop voorin. Broekje gaat hier dan uitVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik hoop vooral dat je dankzij deze prestaties weer wat goede spelers kan verleiden om hier te komen spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou wel heerlijk zijn ja. Hoop niet dat de prestatie in de EL weer leidt tot vroegtijdig vertrek van spelers.Oh.![]()
Trots!! Lyon moet vol komen volgende week, die verdediging is echt lek als een mandje, die gaan daar echt de 0 niet houden. Denk dat ik dit jaar maar naar Zweden op vakantie ga![]()
![]()
Je etaleert jezelf nu als club natuurlijk op een prachtige wijzequote:Op donderdag 4 mei 2017 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat je dankzij deze prestaties weer wat goede spelers kan verleiden om hier te komen spelen.![]()
Op Redcafe denken veel United supporters dat zij normaal gesproken moeten winnen van Ajax. Ik snap niet waar die lui de arrogantie vandaan halen..ik val al jaren in slaap als ik dat zaaddodende voetbal van United zie. Mocht de finale gaan tussen Ajax en United dan geef ik Ajax een goede kans tegen die creatiefloze robots![]()
Dan pas? Ik ben vanavond achter keer klaargekomenquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:59 schreef Catch22- het volgende:
Neres, Kluivert, dolberg en een aankoop voorin. Broekje gaat hier dan uit![]()
Omdat 1 indo zoiets doet doen we dat allemaal? Racistisch weerquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Die Engelsen denken ook dat ze de beste competitie hebben. Lekker in de waan laten dat volk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Op Redcafe denken veel United supporters dat zij normaal gesproken moeten winnen van Ajax. Ik snap niet waar die lui de arrogantie vandaan halen..ik val al jaren in slaap als ik dat zaaddodende voetbal van United zie. Mocht de finale gaan tussen Ajax en United dan geef ik Ajax een goede kans tegen die creatiefloze robots![]()
![]()
![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wat is tegenwoordig geen racismequote:Op donderdag 4 mei 2017 00:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Omdat 1 indo zoiets doet doen we dat allemaal? Racistisch weer![]()
![]()
Wat zou het heerlijk zijn om dat United te verslaan, kunnen ze in de zomer weer 300 miljoen uitgeven om vervolgens alsnog een heel seizoen met Fellaini te gaan spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Op Redcafe denken veel United supporters dat zij normaal gesproken moeten winnen van Ajax. Ik snap niet waar die lui de arrogantie vandaan halen..ik val al jaren in slaap als ik dat zaaddodende voetbal van United zie. Mocht de finale gaan tussen Ajax en United dan geef ik Ajax een goede kans tegen die creatiefloze robotsOh.![]()
Je staat nu echt op de kaart als talentenfabriek, waar je ook gewoon Europese prestaties mee kan boeken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:06 schreef Iknietweten het volgende:
[..]
Je etaleert jezelf nu als club natuurlijk op een prachtige wijzeOh.![]()
Ik ga slapen. Morgen maar weer eens heerlijk nagenieten van dit alles
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Bijna thuisCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
genk had het jongste team opgesteld tijdens het toernooi. Maar dat ter zijdequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kijk een paar posts boven jequote:Op donderdag 4 mei 2017 00:22 schreef tong80 het volgende:
http://www.parool.nl/spor(...)pique-lyon~a4492404/
Oh.![]()
In elk geval het jongste team van de halve finalistenquote:Op donderdag 4 mei 2017 00:22 schreef franklop het volgende:
[..]
genk had het jongste team opgesteld tijdens het toernooi. Maar dat ter zijde
Oh.![]()
We love you Ajax, we doquote:If we aren't to win the Europa league I hope it's Ajax, such a great club ruined by the big money leagues![]()
![]()
Net de hele wedstrijd teruggekeken. Wat een heerlijke pot, die Engelse commentatoren verbaasd over de pressing van ajaxWat een team. De Ligt die even Lacazette de baas is. Arbitrage was ook top. Heerlijk avondje
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:51 schreef Brammess het volgende:
Uitvak blijkbaar toch uitverkocht, gloryhunters
Groot fan van User Wotte![]()
Televisie hooligansquote:Op donderdag 4 mei 2017 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2017/05/(...)et-na-tip-tv-kijker/
Die Tete hè jongens,hoe die er een keer of twee, drie met een sliding/block tussenkwam als er iemand redelijk vrij kon aanleggen in de zestien![]()
![]()
Echt super knap wat julie aller Ajax heeft gepresteerd! Julie waren heel goed. En dan te bedenken dat er nog een betere Nederlandse ploeg is!![]()
[qupte]'Parel van Ajax, vergelijkbaar met Ibrahimovic' Marca komt superlatieven tekort. 'Zo jong (gemiddelde leeftijd van 21,7 jaar), zo verpletterend, zo erg de baas...', schrijft de Spaanse krant. 'Ajax waste de oren van Lyon, dat geen antwoord had op de geniale ingevingen van Traoré, Younes en Dolberg. Uiteindelijk scoorden de Nederlanders vier keer. Die score viel nog mee, omdat Lyon-doelman Anthony Lopes twaalf keer redde.' Vooral Ziyech viel op in Spanje. 'De Nederlandse Marokkaan zette de toon. Zijn acties waren onvoorspelbaar en kraakhelder. Een andere diamant is Kasper Dolberg, die pure rust uitstraalt. Hij is de parel van Amsterdam, vergelijkbaar met Zlatan Ibrahimovic. Het was schitterend om te zien hoe Ajax de aanval bleef zoeken. Realistisch totaalvoetbal. Het zit in hun DNA. Cruijff zou trots zijn.'[/quote]
Leuk dat iedereen zo lovend is.
Maar Lyon is thuis wel ijzersterk. Baal een beetje van die tegengoal en dat het maar bij 4-1 is gebleven.
Is zeker nog niet gespeeld. Maar je moet wel een hele slechte dag hebben wil je dit nog uit handen geven.![]()
Hoezo is dit nog niet gespeeld dan?Moet je dan met 10-0 winnen om zeker te zijn of wat? 2-0 is normaliter al een onmogelijke opgave Europees gezien, laat staan 4-1 en NEE 1 x choken tegen Schalke doet daar niets aan af. Dit is gespeeld.
![]()
"Traore is geen buitenspeler"Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax had zelf natuurlijk ook al wat kansen gehad in Gelsenkirchen. 3-0 vond ik vrij geflatteerd, dus choken valt mee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Hoezo is dit nog niet gespeeld dan?Moet je dan met 10-0 winnen om zeker te zijn of wat? 2-0 is normaliter al een onmogelijke opgave Europees gezien, laat staan 4-1 en NEE 1 x choken tegen Schalke doet daar niets aan af. Dit is gespeeld.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
24 Mei 95, tegen AC Milan, net als in de poule.
84e minuut, Kluivert.
Cirkeltje rond tegen CeltaCharlie: How's it going in there?
"Dit Ajax heeft duidelijk gebruik gemaakt van mijn filosofie, dus je kan wel zeggen dat ik de grondlegger van dit succes ben" - LouisGodquote:Op donderdag 4 mei 2017 02:27 schreef Tagliano het volgende:
Hoog tijd om Lowietje in te huren voor de huldigingOh.![]()
Ik duim met je meequote:Op donderdag 4 mei 2017 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Lyon is geen Barca natuurlijk. Maar ze hebben thuis wel 4x gescoord tegen AS Roma.
Ben er nog niet helemaal gerust op. Maar normaal gesproken mag je dit idd niet weggeven.
Nu maar hopen dat Bozs zondag jongens als Appie en Frenkie laat spelen.![]()
Het zou pas ironisch zijn als finale wordt gefloten door een Roemeenquote:Op donderdag 4 mei 2017 02:27 schreef inslagenreuring het volgende:
84e minuut, Kluivert.
Cirkeltje rond tegen Celta![]()
![]()
Ja bijzonder is dat. .quote:Op donderdag 4 mei 2017 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het buitenspel is, geeft de grensrechter dat aan.
Het wel of niet omhoog doen van je hand en blijven staan heeft daar echt geen enkele invloed op.
Je zou toch verwachten dat ze daar op dit niveau weet van hebben.![]()
Hij steekt zijn hand op voor Dolberg, en merkt pas veel te laat dat de bal naar Ziyech gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alibiverdedigen
Die vrije trap waar die goal uit kwam was het prototype goede vrije trap. Zulke ballen moet je altijd binnen de palen mikken. Vaak zie je toch mensen voor een of andere kansloze variant gaan voorbij de tweede paal om em vervolgens terug te moeten koppen ofzo.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
En zelfs Dolberg stond geen buitenspel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 03:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij steekt zijn hand op voor Dolberg, en merkt pas veel te laat dat de bal naar Ziyech gaat.
Alibiverdedigen![]()
![]()
Tijdens de wedstrijd nog tickets kunnen vinden onder de 200 euro, na de wedstrijd was het al ruim meer dan 200quote:Op donderdag 4 mei 2017 01:09 schreef Tjacka het volgende:
Morgen maar vliegtuig boeken naar Stockholm![]()
![]()
liever geen Celta hoor. Moet er niet aan denken dat Guidetti de winnende maaktquote:Op donderdag 4 mei 2017 02:27 schreef inslagenreuring het volgende:
84e minuut, Kluivert.
Cirkeltje rond tegen Celta
Elke Engelse krant heeft het ook alleen maar over hoe de Chelsea huurling Traore Ajax naar de finale schiet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Op Redcafe denken veel United supporters dat zij normaal gesproken moeten winnen van Ajax. Ik snap niet waar die lui de arrogantie vandaan halen..ik val al jaren in slaap als ik dat zaaddodende voetbal van United zie. Mocht de finale gaan tussen Ajax en United dan geef ik Ajax een goede kans tegen die creatiefloze robots
Die Engelsen hebben het nog steeds moeilijk dat ze ooit de halve wereld bezaten, maar nu geen reet meer voorstellen. Die moeten alles opzich zelf projecteren en doen nog steeds of zij nummer 1 zijn voetbal.
Laat die Engelse maar eerst eens Celta pakken, want met dit fantasieloze elftal wordt dat nog best een opgave.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 4 mei 2017 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er is niemand in Nederland die zo kan sliden als hij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 01:21 schreef wimderon het volgende:
Die Tete hè jongens,hoe die er een keer of twee, drie met een sliding/block tussenkwam als er iemand redelijk vrij kon aanleggen in de zestien
Zijn snelheid en tackles zijn unmatched. En het zou echt zonde zijn als hij weggaat omdat Bosz dat niet in ziet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het leukst zijn de momenten dat een verdediger tien centimeter te kort komt, omdat hij die tijd heeft gestoken in het appelleren naar de scheids.quote:Op donderdag 4 mei 2017 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-nee-![]()
Wat een avond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jongens, jongens. Ongekend, waanzinnig..Ajax
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bedankt voor de aangename voetbalshow, was ouderwets genieten![]()
Pak die beker, dan hoef ik het gemekker van Feyenoorders niet meer aan te horen dat zij de laatste club waren met Europees succes.![]()
4,5 uur slaap is niet echt ideaal
Ajax
Dit wordt volgende week een gekkenhuis in het uitvak !! Wat een heerlijke sfeer ook gister in het stadion, trots !!![]()
MMA is not a crime !![]()
Rustig blijven spelen volgende week, uit doelpuntje maken, dan gaan we een finale spelen!!Vanavond met bovengemiddelde interesse Celta - Man Utd bekijken.
![]()
![]()
Stelling van de dag: Moet Ajax Traore gaan proberen te behouden?
zou het kunnen zijn dat hij gewoon erg lang nodig heeft gehad om te wennen, de laatste weken speelt hij gewoon zoals hij kan spelen, zeker europees.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Vergreet ook niet dat Traore ook nog maar 21 is
dat United forum is wel lekker om te lezen zeg
Best match I've watched all season, could and should have been 6 or 7 for Ajax.
that Ajax press is very impressive as well....very positive team
4-1 FT for Ajax. Wow! Breathless!
Should have been 11-1.
I don't get how people are watching Ajax absolutely destroying Lyon.. (seriously Ajax should've had 7) and based on this saying United should have no problem against Ajax in the final? What? How?
Sure United may win, if they get there.. but how this match gives anybody confidence of beating Ajax truly baffles me.
Fantastic to see Ajax in a European final again.
If Ziyech could finish, he would be world-class. Also, Dolberg is seriously good.
Tete is infinitely better than Veltman, it is so weird that he is a starter.
en dit is maar 1 paginaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Qua rendement is ie echt dramatisch. Ben vooral gecharmeerd dat het een fysieke sterk en snelle speler is waar continu gevaar van uit gaat. Hoop stiekem dat ie nog een jaartje blijft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
zou het kunnen zijn dat hij gewoon erg lang nodig heeft gehad om te wennen, de laatste weken speelt hij gewoon zoals hij kan spelen, zeker europees.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Voor de (Spaans sprekende of google translate gebruikende) liefhebbers, nog het Celta forum over Ajax - Lyon:
http://foro.delcelta.com/viewtopic.php?f=3&t=25249&start=1840
Veel te doen over het aanvallende spel, maar ook de gedachte dat Lyon nog zeker niet verslagen is en Ajax een wisselvallige en onervaren ploeg is.![]()
na afloop riedewald die shirtje ruilt met tete![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volkskrant:
"Tijdens de rust zong Dré Hazes zijn hit Leef, alsof het je laatste dag is. Zo voetbalde Ajax. Alsof het voor het laatst was, zo gepassioneerd, zo zonder scrupules.
Heb ik iets gemist?![]()
![]()
Dat kan ik ook niet herinnerenquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:26 schreef Heeinz het volgende:
Volkskrant:
"Tijdens de rust zong Dré Hazes zijn hit Leef, alsof het je laatste dag is. Zo voetbalde Ajax. Alsof het voor het laatst was, zo gepassioneerd, zo zonder scrupules.
Heb ik iets gemist?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
de ligt kon helaas niet direct voor de camera verschijnen, hij moest voor de DERDE keer dit seizoen naar de dopingcontrole.
Matthijs @MatdeLigt
Ik snap dat ik misschien iets ouder lijk maar om dit seizoen al 3 keer doping te moeten doen gaat me toch echt te ver 😜😅FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete jazeker, riedewald niet onmisbaar maar zeker blijven!quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:29 schreef Smoofie het volgende:
Stelling: Riedewald en Tete zijn onmisbaar voor volgend jaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
onmisbaar is wel een groot woord maar het zou goed zijn als ze blijvenquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:29 schreef Smoofie het volgende:
Stelling: Riedewald en Tete zijn onmisbaar voor volgend jaar.![]()
Ik denk persoonlijk dat je er te veel in leest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 07:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Elke Engelse krant heeft het ook alleen maar over hoe de Chelsea huurling Traore Ajax naar de finale schiet.
Die Engelsen hebben het nog steeds moeilijk dat ze ooit de halve wereld bezaten, maar nu geen reet meer voorstellen. Die moeten alles opzich zelf projecteren en doen nog steeds of zij nummer 1 zijn voetbal.
Laat die Engelse maar eerst eens Celta pakken, want met dit fantasieloze elftal wordt dat nog best een opgave.
Als een Nederlandse speler, of een ex-speler van een Nederlandse club belangrijk is, wordt dat hier ook benadrukt. Dat creëert een gevoel van herkenning en een interessepunt.
Wel denk ik dat Engelsen hun competitie overschatten. Sowieso doen ze het vaak niet goed tegen Nederlandse ploegen, dus een United in de finale zou voor ons zo slecht nog niet zijn nee.![]()
liever United dan Celtaquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:36 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je er te veel in leest.
Als een Nederlandse speler, of een ex-speler van een Nederlandse club belangrijk is, wordt dat hier ook benadrukt. Dat creëert een gevoel van herkenning en een interessepunt.
Wel denk ik dat Engelsen hun competitie overschatten. Sowieso doen ze het vaak niet goed tegen Nederlandse ploegen, dus een United in de finale zou voor ons zo slecht nog niet zijn nee.
- eraf gaan tegen United is geen schande
- valt wat betreft de wedstrijd niks te winnen tegen Celta
- kans dat Guidetti de winnende maakt
- Celta is een kutclub die ik echt niet de EL gun
- We hebben Celta al verslagen dus weer winnen maakt het niet per definitie mooier, kan alleen maar verliezen eigenlijk.
- United is tactisch een drama
- Engelse teams liggen Ajax wel
- Geen Zlatan vs Dolberg helaasFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat ik alweer bijna was vergeten: dat schot van Dolberg hè...dat was wel zo kiezelharden dat uit stand..
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wel mee eens (behalve het gunnen van Celta, ik ken de club verder niet echt).quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
liever United dan Celta
- We hebben Celta al verslagen dus weer winnen maakt het niet per definitie mooier, kan alleen maar verliezen eigenlijk.
- Geen Zlatan vs Dolberg helaas
Toch zou ik het ook wel mooi vinden om Guidetti met wanhoop in zijn ogen over het veld te zien sjokken, omdat hij er simpelweg niet door komt.
Tegen Man Utd kan daarentegen mooi "who the fuck are Man Utd" ingezet worden.
Maar eerst maar eens Lyon afmaken.![]()
Riedewald begon erg slecht, geen gevoel voor positie, onwennig aan de bal. Tweede helft gelukkig stuk beter. Mooi om erbij te hebben als derde keuze op linksback. Tete was echt fantastisch, schorsing van Veltman kwam uitstekend uit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:29 schreef Smoofie het volgende:
Stelling: Riedewald en Tete zijn onmisbaar voor volgend jaar.
Mijn verdediging voor volgende week: Viergever - De Ligt - Sanchez - Tete. (Nobrainer lijkt me, maar goed.)![]()
Puur op techniek, schitterend inderdaad.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:42 schreef Bugno het volgende:
Wat ik alweer bijna was vergeten: dat schot van Dolberg hè...dat was wel zo kiezelharden dat uit stand..
![]()
Alleen is Peter Bosz zo stront eigenwijs dat hij gewoon Veltman erin zet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Riedewald begon erg slecht, geen gevoel voor positie, onwennig aan de bal. Tweede helft gelukkig stuk beter. Mooi om erbij te hebben als derde keuze op linksback. Tete was echt fantastisch, schorsing van Veltman kwam uitstekend uit.
Mijn verdediging voor volgende week: Viergever - De Ligt - Sanchez - Tete. (Nobrainer lijkt me, maar goed.)Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Wat een waardeloze argumentatie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
liever United dan Celta
- Geen Zlatan vs Dolberg helaas
Geen schande als je verliest.boeiend.
Niks te winnen tegen Celta? Het is verdomme de finale. Zij hebben dan ook gewoon een keurig pad afgelegd en die plek is welverdiend.
Dat Guidetti zou scoren. Wat boeit dat nou weer? Als ze verliezen is het klote. Schijt aan die andere club en wie er daarvan scoort.
Dat jij het Celta niet gunt is waarschijnlijk ook nergens op gebaseerd en ook totaal irrelevant.
Dat je alleen kunt verliezen omdat je ze al gehad hebt is ook onzin. De finale staat op zichzelf.
Ik stop hier maar.![]()
We hebben volgend seizoen gewoon twee nieuwe rechtsbacks denk ik, Tete vertrekt boos en Veltman gaat naar een degradatiekandidaat in de PL ofzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vrees gewoon dat Tete vertrekt omdat hij voetballend gewoon tekort komt in systeem dat Bosz voor ogen heeft. Riedewald is een zeer nuttige back-up maar dat is niet wat hij zelf wil. Dus er is sowieso heel veel werk aan de winkel voor Marc Netto + scouting komende zomer.![]()
geen schande als je een andere mening hebt dan een ander. maar je hoeft niet gelijk te gaan schuimbekken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een waardeloze argumentatie.
Geen schande als je verliest.boeiend.
Niks te winnen tegen Celta? Het is verdomme de finale. Zij hebben dan ook gewoon een keurig pad afgelegd en die plek is welverdiend.
Dat Guidetti zou scoren. Wat boeit dat nou weer? Als ze verliezen is het klote. Schijt aan die andere club en wie er daarvan scoort.
Dat jij het Celta niet gunt is waarschijnlijk ook nergens op gebaseerd en ook totaal irrelevant.
Dat je alleen kunt verliezen omdat je ze al gehad hebt is ook onzin. De finale staat op zichzelf.
Ik stop hier maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onana blijft groeien, wat een uitstraling heeft hij ook.
Ik vrees het ergste wat betreft contractverlenging, blijf erbij dat het jammer is dat Ajax daar niet in oktober / november al vol voor ging.![]()
Yes. En geboektquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef dimmak het volgende:
Mensen al aan het kijken naar vliegtickets richting Stockholm?![]()
![]()
Volgens mij staat Tete er niet in omdat hij niet wil verlengen. Of wil hij niet verlengen omdat hij er niet in staat?![]()
Ik had Dusseldorf heen en Amsterdam terug, maar zijn flinke prijzen evengoed. Misschien toch maar een klein roadtripje.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Via Dusseldorf. Maten gefixt, geen idee verderUitvinder van de biersmiley.![]()
180 euro ofzo. Vind wel meevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik had Dusseldorf heen en Amsterdam terug, maar zijn flinke prijzen evengoed. Misschien toch maar een klein roadtripje.![]()
Pfoe, kom nu al niet onder de 250. En dan zijn de tijden kut en 2 verschillende luchthavens.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Schuimbekken?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen schande als je een andere mening hebt dan een ander. maar je hoeft niet gelijk te gaan schuimbekken.oké. Je kraamt gewoon onzin uit. Nu alweer trouwens.
![]()
ok manquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Schuimbekken?oké. Je kraamt gewoon onzin uit. Nu alweer trouwens.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Was op band... maar publiek zong meequote:Op donderdag 4 mei 2017 09:26 schreef Heeinz het volgende:
Volkskrant:
Heb ik iets gemist?![]()
Die "Wij zeggen nee tegen Peter B."-debielen hebben gisteren het hardst staan juichenquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:24 schreef TheJanitor het volgende:
Peter BOSZGOD.
En er waren mensen tegen zijn komst.
Oh.![]()
zijn dezelfde mensen die spelers van andere teams uitschelden en uitfluiten en de dood in wensen, maar als ze in het nederlands elftal spelen staan ze ze toe te juichen. totaal niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die "Wij zeggen nee tegen Peter B."-debielen hebben gisteren het hardst staan juichenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had het even terug gelezen, maar volgens mij was ik een van de weinigen die blij was met Lyon in de halve finale.![]()
Ik vond de komst destijds wel verrassend, had verwacht dat Overmars c.s. voor de laffe optie Van den Brom zouden gaan. Hier verdient de Ajax-leiding wel creditsquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:24 schreef TheJanitor het volgende:
Peter BOSZGOD.
En er waren mensen tegen zijn komst.![]()
![]()
Ja ik kan ook nooit zoveel met die geforceerde haat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zijn dezelfde mensen die spelers van andere teams uitschelden en uitfluiten en de dood in wensen, maar als ze in het nederlands elftal spelen staan ze ze toe te juichen. totaal niet serieus te nemen.Oh.![]()
je bent geweldig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had het even terug gelezen, maar volgens mij was ik een van de weinigen die blij was met Lyon in de halve finale.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien was dit nog wel de minst goede optie, maar is Ajax gewoon zo goedquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had het even terug gelezen, maar volgens mij was ik een van de weinigen die blij was met Lyon in de halve finale.
Oh.![]()
Vanavond kijken welke tegenstander we in de finale moeten... maar goed beide benen nog op de grond en uit even goed spelen nog, wordt weer een wedstrijd met zweet tussen de billen..![]()
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom/status/860046451065466881
Dit is vast al langs gekomen..... maar wat een held joh![]()
![]()
tot de verlossende 0-1quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vanavond kijken welke tegenstander we in de finale moeten... maar goed beide benen nog op de grond en uit even goed spelen nog, wordt weer een wedstrijd met zweet tussen de billen..
als die valt ga ik met het broekje uit genieten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We vergeten in de euforie dat de 2-0 voorsprong tegen de verhouding in was maar dat daardoor de wedstrijd kantelde. Lyon was en is nog steeds een lastige tegenstander.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had het even terug gelezen, maar volgens mij was ik een van de weinigen die blij was met Lyon in de halve finale.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Dit is wel voor het eerst dat ik niet lees dat het vooral komt doordat de tegenstander zo slecht wasquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dit nog wel de minst goede optie, maar is Ajax gewoon zo goed![]()
was al gepost vanuit een andere hoek, wat een eindbaas nu al!quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:44 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom/status/860046451065466881
Dit is vast al langs gekomen..... maar wat een held johFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je kan kiezen wel maar het zal me eigenlijk een grote rotzorg zijnquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
United in de finale verslaan lijkt me toch mooier dan Celta.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had het even terug gelezen, maar volgens mij was ik een van de weinigen die blij was met Lyon in de halve finale.Dit neem ik toch liever serieus dan het plebs dat alleen Lyon v Roma // AZ v Lyon zag.twitter:JeanPaulRison twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 13:25:27Ik heb Lyon een keer of 20 live zien spelen dit jaar. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt, maar Celta en United was echt moeilijker geworden reageer retweet
![]()
Dat lees je ook weer genoeg hoor, sla PSV en Feyenoord netwerk er maar op na. Het ligt allemaal aan geluk met de loting.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is wel voor het eerst dat ik niet lees dat het vooral komt doordat de tegenstander zo slecht wasOh.![]()
Ok man, lekker boeiend wat jij serieus neemt of niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Dit neem ik toch liever serieus dan het plebs dat alleen Lyon v Roma // AZ v Lyon zag.twitter:JeanPaulRison twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 13:25:27Ik heb Lyon een keer of 20 live zien spelen dit jaar. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt, maar Celta en United was echt moeilijker geworden reageer retweet
![]()
Haha, ja inderdaad dan zit je een stuk relaxterquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot de verlossende 0-1
als die valt ga ik met het broekje uit genieten.![]()
4-0 afdrogen die handel, kunnen ze uit paniek weer een half miljard investeren deze zomer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
United in de finale verslaan lijkt me toch mooier dan Celta.Oh.![]()
Tegen Man Utd is veel mooier en staat ook grootser als je die wint. Alleen hebben we volgens mij niet zo'n goede track record tegen Mourinho... en Guidetti laten afdruipen is ook leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je kan kiezen wel maar het zal me eigenlijk een grote rotzorg zijnOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Alleen al om Mourinho.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4-0 afdrogen die handel, kunnen ze uit paniek weer een half miljard investeren deze zomer.![]()
We hebben alleen gespeeld tegen het Real van Mourinho toch? En dat Real had gewoon veel betere spelers dan dit United en dat Ajax was veel minder dan het huidige Ajax.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tegen Man Utd is veel mooier en staat ook grootser als je die wint. Alleen hebben we volgens mij niet zo'n goede track record tegen Mourinho... en Guidetti laten afdruipen is ook leuk natuurlijk.Oh.![]()
Oh, is dit dan geen forum? Godverdomme, ik ga mezelf meteen uitschrijven hier en een bestaan opbouwen in Cambodja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:47 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ok man, lekker boeiend wat jij serieus neemt of niet.![]()
Ik heb geboekt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:03 schreef dimmak het volgende:
Mensen al aan het kijken naar vliegtickets richting Stockholm?
We gaan je missen Hansquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, is dit dan geen forum? Godverdomme, ik ga mezelf meteen uitschrijven hier en een bestaan opbouwen in Cambodja.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ziyech was weer goed he? En dat te bedenken dat jij hem niet bij Ajax wilde.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, is dit dan geen forum? Godverdomme, ik ga mezelf meteen uitschrijven hier en een bestaan opbouwen in Cambodja.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 09:07 schreef mokkiemok het volgende:
dat United forum is wel lekker om te lezen zeg
Best match I've watched all season, could and should have been 6 or 7 for Ajax.
that Ajax press is very impressive as well....very positive team
4-1 FT for Ajax. Wow! Breathless!
Should have been 11-1.
I don't get how people are watching Ajax absolutely destroying Lyon.. (seriously Ajax should've had 7) and based on this saying United should have no problem against Ajax in the final? What? How?
Sure United may win, if they get there.. but how this match gives anybody confidence of beating Ajax truly baffles me.
Fantastic to see Ajax in a European final again.
If Ziyech could finish, he would be world-class. Also, Dolberg is seriously good.
Tete is infinitely better than Veltman, it is so weird that he is a starter.
en dit is maar 1 pagina![]()
Werd vanmorgen echt met een brok in m'n keel wakker, zo'n enorme trots dat heerst.
We zijn er natuurlijk nog niet, maar dit mogen we absoluut niet meer weggeven.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Jij doet alsof ik zijn kwaliteiten nooit erkend heb. Vond hem alleen overbodig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ziyech was weer goed he? En dat te bedenken dat jij hem niet bij Ajax wilde.![]()
Daley Blind die in de weg staat van Europees succes, er is in tien jaar niks veranderd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel een aparte wedstrijd voor Daley Blind
-nee-![]()
Had wel eerder mogen komen, ipv van Traore. Ik had Dolberg nog even laten staan, zo'n heerlijke speler. Heeft niet heel veel kunnen laten zien toch?quote:![]()
Wat opzicht al een domme gedachte is als je veruit de beste speler van de Eredivisie kon binnen hengelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik zijn kwaliteiten nooit erkend heb. Vond hem alleen overbodig.![]()
sterk voor die paar minuten. Gaat wel wat worden hoor.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij zal wel zijn best doen voor United, maar mocht Ajax winnen zal hij er ook niet heel rouwig om kunnen zijn denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daley Blind die in de weg staat van Europees succes, er is in tien jaar niks veranderd.Oh.![]()
KJH was toch aardig rouwig, en zo hoort het ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel zijn best doen voor United, maar mocht Ajax winnen zal hij er ook niet heel rouwig om kunnen zijn denk ik.![]()
![]()
Het is natuurlijk wel puur toeval dat hij is gekomen, alleen maar omdat die Bailey uiteindelijk had afgezegd. En dan kan ineens alles op zijn plaats vallen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat opzicht al een domme gedachte is als je veruit de beste speler van de Eredivisie kon binnen hengelen.Oh.![]()
Ja in de emotie na de wedstrijd, maar hij hoopte wel dat Ajax de beker dan ook maar ging pakken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
KJH was toch aardig rouwig, en zo hoort het ookOh.![]()
had nog steeds graag bailey gezien voor younes, ook al doet younes het de laatste tijd weer een stuk beterquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel puur toeval dat hij is gekomen, alleen maar omdat die Bailey uiteindelijk had afgezegd. En dan kan ineens alles op zijn plaats vallen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Was gewoon Fifa / FM-beleid van de Ajax-leiding. Ik koop een speler die ik leuk vind en ik verkoop er twee die ik niet leuk vind. Pakte wel goed uitquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik zijn kwaliteiten nooit erkend heb. Vond hem alleen overbodig.![]()
![]()
Hoe wat waar?quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Gaat met hem niet heel geweldig bij Leverkusen nu, zal hij spijt hebben?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had nog steeds graag bailey gezien voor younes, ook al doet younes het de laatste tijd weer een stuk beterOh.![]()
Maar dat heeft hij sowieso wel in zijn spel, heel ander type dan verwacht. Ook een speler die gewoon 10+ goals en 10+ assists gaat maken als hij basisspeler is denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:55 schreef skysherrif het volgende:
Vond hem ook vaak voor even rust aan de bal zorgen, niet verwacht van onze braziliaanse sambaman.Oh.![]()
Younes voetbalt beter dan in het begin van het seizoen maar zijn rendement is nog steeds vrij laag. Als je ook kijkt hoeveel hij verprutst iedere keer, het lijkt al snel wat door zijn acties. Heb mij zo geërgerd aan dat slappe schot recht op de keeper.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
had nog steeds graag bailey gezien voor younes, ook al doet younes het de laatste tijd weer een stuk beter![]()
ja daar schopte ik mijn koffie van de tafel af.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Younes voetbalt beter dan in het begin van het seizoen maar zijn rendement is nog steeds vrij laag. Als je ook kijkt hoeveel hij verprutst iedere keer, het lijkt al snel wat door zijn acties. Heb mij zo geërgerd aan dat slappe schot recht op de keeper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, is dit dan geen forum? Godverdomme, ik ga mezelf meteen uitschrijven hier en een bestaan opbouwen in Cambodja.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Dat kon echt niet nee, was wel weer handig gedaan van Dolberg trouwens. Wat is dat toch een heerlijk aanspeelpunt en koele afmaker bohquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Younes voetbalt beter dan in het begin van het seizoen maar zijn rendement is nog steeds vrij laag. Als je ook kijkt hoeveel hij verprutst iedere keer, het lijkt al snel wat door zijn acties. Heb mij zo geërgerd aan dat slappe schot recht op de keeper.Oh.![]()
Top! Veel plezier.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, is dit dan geen forum? Godverdomme, ik ga mezelf meteen uitschrijven hier en een bestaan opbouwen in Cambodja.![]()
Waar je boos om kan worden, laat lekker gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:00 schreef Vasion het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rt-als-feyenoord-fanOh.![]()
Nice, wij gaan toch maar met een busje. De ticket prijzen zijn nu al sky high.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik zei nog tegen een vriend van me: Wat is het toch heerlijk om weer een spits te hebben, die op het moment dat je zelf achter de tv de kans voor een hakbal ziet, het ook daadwerkelijk zo uitvoert. Sigthorsson had die bal slecht aangenomen en bij de cornervlag gestaan..quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon echt niet nee, was wel weer handig gedaan van Dolberg trouwens. Wat is dat toch een heerlijk aanspeelpunt en koele afmaker bohFitter. Happier. More productive
en een medespeler omver gehaaldquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen een vriend van me: Wat is het toch heerlijk om weer een spits te hebben, die op het moment dat je zelf achter de tv de kans voor een hakbal ziet, het ook daadwerkelijk zo uitvoert. Sigthorsson had die bal slecht aangenomen en bij de cornervlag gestaan..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:AjaxFancare twitterde op donderdag 04-05-2017 om 07:45:09Update: Ajax kan in Lyon wederom rekenen op vol uitvak . Olympique Lyon - Ajax is uitverkocht . #wijzijnajax… https://t.co/StGeoOIZZ0 reageer retweet
![]()
Woedend nog wel. Mijn hemel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:00 schreef Vasion het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rt-als-feyenoord-fanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk op avonden als gisteren nog wel eens terug aan onze IJslandse vriend ja, dat we daar gewoon een paar seizoenen naar hebben zitten te kijken hèquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen een vriend van me: Wat is het toch heerlijk om weer een spits te hebben, die op het moment dat je zelf achter de tv de kans voor een hakbal ziet, het ook daadwerkelijk zo uitvoert. Sigthorsson had die bal slecht aangenomen en bij de cornervlag gestaan..Dat kon echt niet.
Oh.![]()
Haha tuurlijk wel joh. Zo'n kans krijgt hij ook nooit meerquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel zijn best doen voor United, maar mocht Ajax winnen zal hij er ook niet heel rouwig om kunnen zijn denk ik.![]()
Als hij moet verliezen dan zal hij dat nog liever tegen Ajax doen dan tegen elke andere ploeg. Hij volgt Ajax niet voor niks nog op de voet, al kan hij Mourinho dan ook wat tactische tips geven misschienquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha tuurlijk wel joh. Zo'n kans krijgt hij ook nooit meer
Oh.![]()
twitter:bartf twitterde op woensdag 03-05-2017 om 21:06:37Ajax heeft 52 duels gespeeld dit seizoen, waaronder Kozakken Boys-uit. Meeste schoten op doel? In de halve finale van de Europa League (16). reageer retweet
![]()
Ja en neequote:Op donderdag 4 mei 2017 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
zou het kunnen zijn dat hij gewoon erg lang nodig heeft gehad om te wennen, de laatste weken speelt hij gewoon zoals hij kan spelen, zeker europees.
Ja omdat het gewoon een erg goede speler is met veel potentie (al mag hij wel werken aan zijn afwerking).
Nee omdat hij geen eigendom van Ajax is en de uiteindelijk de ontwikkeling van Kluivert zal blokkeren.
Maar ik denk dat hij sowieso onhaalbaar is.
Hij komt nog te kort voor Chelsea
Maar er zullen genoeg Europese clubs zijn met interesse (zeker na de laatste weken).
En ik denk niet dat Chelsea hem voor de 3e keer op rij in de Eredivisie zal laten spelen.
Die gaat volgend seizoen gewoon verhuurd worden aan een subtopper uit Spanje of Engeland.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij moet verliezen dan zal hij dat nog liever tegen Ajax doen dan tegen elke andere ploeg. Hij volgt Ajax niet voor niks nog op de voet, al kan hij Mourinho dan ook wat tactische tips geven misschienquote:bring extra diapers![]()
Ook die OL fans die hetzelfde zeggen als die Schalke fans na hun wedstrijd in Amsterdam dat het een wanprestatie is en een offdayquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:14 schreef skysherrif het volgende:
twitter:bartf twitterde op woensdag 03-05-2017 om 21:06:37Ajax heeft 52 duels gespeeld dit seizoen, waaronder Kozakken Boys-uit. Meeste schoten op doel? In de halve finale van de Europa League (16). reageer retweet
Oh.![]()
Ik ga maandag heen en zaterdag terug lol.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nice, wij gaan toch maar met een busje. De ticket prijzen zijn nu al sky high.Groot fan van User Wotte![]()
Supersaver. Maar ga dus maandag geen en zaterdag vroeg terug.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Netjes, via wie dan ik kwam rond 400 uitGroot fan van User Wotte![]()
Heb je vrije dagen over?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga maandag heen en zaterdag terug lol.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Hoe lang is dat rijden dan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nice, wij gaan toch maar met een busje. De ticket prijzen zijn nu al sky high.![]()
Wij zitten er ook aan te denken. Maar eens kijken of we tickets voor de wedstrijd kunnen krijgen..zal vrijwel onmogelijk worden met alleen CC.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
15 uur. Lange rit, maar goed, je moet er wat voor over hebben.Fitter. Happier. More productive
Hebben ze nooit. In ieder geval zullen ze het nooit toegeven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat met hem niet heel geweldig bij Leverkusen nu, zal hij spijt hebben?![]()
Zal wel meevallenquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:29 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wij zitten er ook aan te denken. Maar eens kijken of we tickets voor de wedstrijd kunnen krijgen..zal vrijwel onmogelijk worden met alleen CC.Groot fan van User Wotte![]()
Dat betwijfel ik echt. 10.000 kaarten lijkt veel maar denk dat er echt veel animo gaat zijn.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik geloof niet dat het storm gaat lopen. Vliegtickets zijn onbetaalbaar tegen die tijd.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Pfff, zeker lang ritje... Ik zou dan niet rijdenquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
15 uur. Lange rit, maar goed, je moet er wat voor over hebben.![]()
![]()
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het storm gaat lopen. Vliegtickets zijn onbetaalbaar tegen die tijd.Fitter. Happier. More productive
quote:"Het was een bijzondere avond", keek Ajax-trainer Peter Bosz donderdagmorgen terug op de 4-1 zege van zijn ploeg op Olympique Lyon in de halve finale van de Europa League. De oud-international had een kort nachtje gehad.
"Ik heb met de kinderen en wat vrienden nog een goede fles wijn opengetrokken", aldus Bosz bij Radio538 over zijn avond. "Uiteindelijk heb ik de wedstrijd nog een keer helemaal teruggekeken en ben ik om half vijf naar bed gegaan. Dat terugkijken doe ik na een wedstrijd altijd, omdat ik toch niet kan slapen. Dan zit de adrenaline nog zo in m'n lichaam."
"Iedereen had Lyon hoog ingeschat en niemand had verwacht dat wij op deze wijze zouden winnen. Ik ook niet. Want Lyon is gewoon een heel goede ploeg", aldus Bosz, die genoot van de sfeer in de Amsterdam ArenA. "We hebben heel goede, jonge spelers en de laatste maanden is er iets ontstaan tussen de ploeg en het publiek en daardoor ontstaat er een heel apart sfeertje, waardoor jongens een heel hoog niveau halen."
Ondanks de korte nacht was Bosz al weer op weg naar de ArenA: "De jongens die hebben gespeeld gaan uitlopen en de anderen gewoon trainen."
De return van de halve finale in Lyon staat gepland voor volgende week donderdag. "Als we dit nog weggeven...", sprak aanvoerder Davy Klaassen.![]()
De gemiddelde leeftijd (21,7) is gewoon lager dan mijn eigen leeftijd
Ik word oud
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is in no-time weg joh.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik echt. 10.000 kaarten lijkt veel maar denk dat er echt veel animo gaat zijn.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Gek hequote:Op donderdag 4 mei 2017 11:42 schreef Tjacka het volgende:
Uitvak ineens uitverkocht zie ik. Pff gloryhunters.![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Probeer je hier nog steeds te trollen?![]()
![]()
genoten gisteren droppie?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?Groot fan van User Wotte![]()
yupquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee, dat ging volgens Bosz' plan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?![]()
Ja, kwamen er niet aan te pas.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?Oh.![]()
Onderliggende partij, maar ik heb Lyon ook maar één echt grote kans zien krijgen in die periode (eerste 20 minuten)quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zwaar de minderen ik zat al aan mijn derde bak koffie na 10 minuten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?
ging niet goed dacht ik, tot de goal was ajax deze wedstrijd aan eht verliezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lyon was beter ja, gevaarlijke kans met Cornet geloof ik. Daarna kwamen we wel beter in de wedstrijdquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Het blijft echt bizar dit. Was Ajax tot die eerste goal niet gewoon de mindere?![]()
Die leeftijd van die verdedigers gisteren kan internationaal ook eigenlijk echt nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:53 schreef Tagliano het volgende:
De gemiddelde leeftijd (21,7) is gewoon lager dan mijn eigen leeftijd
Ik word oud
Oh.![]()
10 jaar lang bij Ajax houden bittequote:Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leeftijd van die verdedigers gisteren kan internationaal ook eigenlijk echt nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
eigenlijk hoop ik gewoon dat er helemaal niemand weg gaat, dat iedereen denk we blijven nog minimaal een jaar. Ook Klaassen en in mindere maten veltman.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leeftijd van die verdedigers gisteren kan internationaal ook eigenlijk echt nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fijn dan heb ik het toch goed gezien in het stadion. Toch bijzonder dat een zo'n goal een hele wedstrijd kan doen kantelen.Groot fan van User Wotte![]()
We hebben het ook jaren andersom gezien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dan heb ik het toch goed gezien in het stadion. Toch bijzonder dat een zo'n goal een hele wedstrijd kan doen kantelen.Oh.![]()
Dan hebben we stevige touwen nodig ben ik bang.quote:Veltman mag weg.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eigenlijk hoop ik gewoon dat er helemaal niemand weg gaat, dat iedereen denk we blijven nog minimaal een jaar. Ook Klaassen en in mindere maten veltman.Oh.![]()
veltman mag van mij prima als tweede rechtsback.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben we stevige touwen nodig ben ik bang.
[..]
Veltman mag weg.
lekker in de competitie bij midweekse europeese wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Snap alle lof voor Tete niet zo. Die vond ik gisteren op die noodgrepen in de 16 na echt heel erg matig.Charlie: How's it going in there?
heeft ook totaal geen wedstrijd ritme maar is gewoon stukke beter dan veltman.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Snap alle lof voor Tete niet zo. Die vond ik gisteren op die noodgrepen in de 16 na echt heel erg matig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met een BeNeliga zouden we ze iets langer kunnen vasthouden. Nu nietquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die leeftijd van die verdedigers gisteren kan internationaal ook eigenlijk echt niet
AFCA
Klopt, meer afwachtend ook vond ik ze spelenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben het met inslagenreuring eens. Zo goed was Tete niet. Zeker in eerste helft niet. Leuke tackles, maar positioneel paar keer verkeerd en aanvallend voegt hij niet zoveel toe. Niet dat ik dan gelijk wil zeggen dat Veltman veel beter is. In aanvallend opzicht wel maar defensief moet ik altijd huilen om Joel.![]()
Bron?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met een BeNeliga zouden we ze iets langer kunnen vasthouden. Nu nietOh.![]()
Ja behalve die noodgrepen die je niet gelijk kansloos maken voor de return was t niet veel soeps.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Snap alle lof voor Tete niet zo. Die vond ik gisteren op die noodgrepen in de 16 na echt heel erg matig.wooblabalurg![]()
Had liever 8-1 gezien, (bedankt Younes) maar wat een prestatie.
4-1 is een bazenuitslag in een halve finale en als ze zich uit niet in de eerste 10min laten afbluffen is de finale zo dichtbij.wooblabalurg![]()
Vond het meevallen. Lyon nam het initiatief maar creëerde ook maar een kans. Die eerste goal van Ajax gaf ze wel een boost, dat zag je. Ajax had teveel respect voor Lyon aan het begin leek het.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:07 schreef Tjacka het volgende:
De statistieken zijn wel in het voordeel van Veltman natuurlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben het met inslagenreuring eens. Zo goed was Tete niet. Zeker in eerste helft niet. Leuke tackles, maar positioneel paar keer verkeerd en aanvallend voegt hij niet zoveel toe. Niet dat ik dan gelijk wil zeggen dat Veltman veel beter is. In aanvallend opzicht wel maar defensief moet ik altijd huilen om Joel.Groot fan van User Wotte![]()
Weet iemand waar ik passmapje kan vinden?Fitter. Happier. More productive
Ik heb genoten jongens. Ajax bezorgt het Nederlandse voetbal een geweldige dienst dankzij dit resultaat.
Ik hoop dat jullie hem winnen.![]()
Gelukkig heeft men ook ogen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De statistieken zijn wel in het voordeel van Veltman natuurlijk.
wooblabalurg![]()
Tegen Mourinho in een finale. Geen lekker vooruitzicht
Geen Uquote:
Dit. Tete (en zeker Sanchez) waren een paar keer essentieel in hun acties. De vraag is of Veltman ook zo doortastend was geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja behalve die noodgrepen die je niet gelijk kansloos maken voor de return was t niet veel soeps.![]()
Je kunt niet weten hoe het met Veltman was verlopen. Maar tete oogde ontzettend onzeker aan de bal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja behalve die noodgrepen die je niet gelijk kansloos maken voor de return was t niet veel soeps.Charlie: How's it going in there?
Logica.quote:
Tete is ook geen opbouwer. Tete is een back die de bal meteen moet inleveren en dan alleen worden aangespeeld op de buitenpositie voor een voorzet. Veltman is beter opbouwend maar is weer minder in het 'erover heengaan' en voorzetten.
Verdedigend is tete veel beter. Veltman had gisteren uiteraard geel gepakt (), wss meer uit positie gestaan zoals tegen schalke en had wat minder reddingen rondom de 16 verricht
AFCA
Hoe bedoel je? Veltman staat er bijna het hele seizoen in. We weten hoe dat gaat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt niet weten hoe het met Veltman was verlopen. Maar tete oogde ontzettend onzeker aan de bal.
Dat mensen hem überhaupt nog willen zien doet mij vermoeden dat ik mij in de twilight zone begeef.wooblabalurg![]()
Maar Bosz kiest in zo'n pot bewust voor Tete en dat is niet vanwege zijn rust aan de bal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt niet weten hoe het met Veltman was verlopen. Maar tete oogde ontzettend onzeker aan de bal.![]()
Dat stukje Tete produceert Veltman ook wekelijks.quote:
Zeker van hieruit creëert Ziyech heel veel. Meeste recoveries van iedereen gisteren.
Even terug naar september en de zure Twente-watchersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, Tete alleen 3+ passes naar Sánchez en Traoré, terwijl je als back ook meer vooruit richting de as moet passen (i.e. naar klaassen of Schöne).quote:![]()
Veltman was schorsa.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar Bosz kiest in zo'n pot bewust voor Tete en dat is niet vanwege zijn rust aan de bal.wooblabalurg![]()
Kenny kent zijn beperkingen. Ik vond hem zo geweldig gisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, Tete alleen 3+ passes naar Sánchez en Traoré, terwijl je als back ook meer vooruit richting de as moet passen (i.e. naar klaassen of Schöne).
Het was net alsof er een verdediger op rechtsback stond. In plaats van iemand die dat speelde.wooblabalurg![]()
Hoezo is dit een antwoord mbt de Beneliga?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logica.
Tete is ook geen opbouwer. Tete is een back die de bal meteen moet inleveren en dan alleen worden aangespeeld op de buitenpositie voor een voorzet. Veltman is beter opbouwend maar is weer minder in het 'erover heengaan' en voorzetten.
Verdedigend is tete veel beter. Veltman had gisteren uiteraard geel gepakt (), wss meer uit positie gestaan zoals tegen schalke en had wat minder reddingen rondom de 16 verricht
Oh.![]()
Veltman is veel sterker in het vooruit verdedigen. En het is niet alsof het een lek is ofzo. Tete vulde het aardig in, maar die kan niks fout doen, Veltman niks goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Veltman staat er bijna het hele seizoen in. We weten hoe dat gaat.
Dat mensen hem überhaupt nog willen zien doet mij vermoeden dat ik mij in de twilight zone begeef.Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat er wel een subtopper te vinden is die vooral naar de EL kijktquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:49 schreef skysherrif het volgende:
zou je younes in de zomer voor 8 a 10 kunnen verkopen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien maakt hij wel de winnende in de finale, kan je hem wel voor 15 miljoen verkopen denk ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:49 schreef skysherrif het volgende:
zou je younes in de zomer voor 8 a 10 kunnen verkopen?Oh.![]()
Koste ongeveer 2m toch? Zou lekker bedrag zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een subtopper te vinden is die vooral naar de EL kijkt![]()
Waarom zou je Younes willen verkopen? Die is ontzettend sterk op de vierkante meter. Ajax niveau.Charlie: How's it going in there?
Mist diepgang, goed schot en bereikt dolberg te weinig nog altijd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zou je Younes willen verkopen? Die is ontzettend sterk op de vierkante meter. Ajax niveau.![]()
Dit klopt wel, in werkelijkheid zijn de verschillen klein en verschilt per wedstrijd wie je beter kan opstellen. Maar zo werkt het niet in de praktijk, dan wil je spelers ook vertrouwen geven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman is veel sterker in het vooruit verdedigen. En het is niet alsof het een lek is ofzo. Tete vulde het aardig in, maar die kan niks fout doen, Veltman niks goed.Klopt, en paar prima crosspasses waar kansen uit kwamen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kenny kent zijn beperkingen. Ik vond hem zo geweldig gisteren.
Het was net alsof er een verdediger op rechtsback stond. In plaats van iemand die dat speelde.![]()
Veltman probeert vaker vooruit te verdedigen omdat als je dat niet doet je daadwerkelijk moet verdedigen en dat kan hij niet zo goed. Het is een soort preventief alibi creëren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman is veel sterker in het vooruit verdedigen. En het is niet alsof het een lek is ofzo. Tete vulde het aardig in, maar die kan niks fout doen, Veltman niks goed.
Slidings zoals die van Kjenny gisteren gaat Veltman dit jaar niet maken, volgend jaar niet, en over 2 jaar ook niet. Omdat hij meer een alibi-verdediger is. Dat andere mensen dat niet ziet blijft mij verbazen. Ligt misschien aan de verdwaalde voorzetten liggen waar mensen tegenaan lopen.wooblabalurg![]()
Heb hem ook wel eens een bal in de kruising zien leggen. Creëert heel veel gevaar vanaf rechts en houdt altijd 2 man bezig. Zie maar een betere te krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mist diepgang, goed schot en bereikt dolberg te weinig nog altijd.Charlie: How's it going in there?
Als er een club is die 10 miljoen+ voor Younes biedt moet je dat gewoon pakken, die kans krijg je niet meer. En Ajax kan echt wel een beter niveau dan Younes weer kopenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zou je Younes willen verkopen? Die is ontzettend sterk op de vierkante meter. Ajax niveau.Oh.![]()
Dat is alleen het eerste, ik ben mobiel dus kan niet multiquoten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een antwoord mbt de Beneliga?AFCA
Ik heb nog nooit iemand gezien met een overdreven positieve mening over Veltmanquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veltman probeert vaker vooruit te verdedigen omdat als je dat niet doet je daadwerkelijk moet verdedigen en dat kan hij niet zo goed. Het is een soort preventief alibi creëren.
Slidings zoals die van Kjenny gisteren gaat Veltman dit jaar niet maken, volgend jaar niet, en over 2 jaar ook niet. Omdat hij meer een alibi-verdediger is. Dat andere mensen dat niet ziet blijft mij verbazen. Ligt misschien aan de verdwaalde voorzetten liggen waar mensen tegenaan lopen.. Het is ofwel genuanceerd, ofwel zeer negatief.
![]()
Dit komt over als een troll-reactie.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb hem ook wel eens een bal in de kruising zien leggen. Creëert heel veel gevaar vanaf rechts en houdt altijd 2 man bezig. Zie maar een betere te krijgen.wooblabalurg![]()
Hij en traore moeten imo ook eens wat vaker van positie verwisselen in de wedstrijd, dat zie ik eigenlijk bijna nooit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb hem ook wel eens een bal in de kruising zien leggen. Creëert heel veel gevaar vanaf rechts en houdt altijd 2 man bezig. Zie maar een betere te krijgen.AFCA
Ik hoor genoeg mensen die liever Veltman dan Tete zien hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien met een overdreven positieve mening over Veltman. Het is ofwel genuanceerd, ofwel zeer negatief.
Dan vind je Veltman dus beter.wooblabalurg![]()
Ze hadden vanaf het begin van het seizoen omgedraaid moeten staan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij en traore moeten imo ook eens wat vaker van positie verwisselen in de wedstrijd, dat zie ik eigenlijk bijna nooit.
Maar Bosz is nog aan het zoeken. Dat kost een paar puntjes.wooblabalurg![]()
Tete voegt buiten zijn sliding weinig toe. Vaak het gat in het net met druk zetten (overigens net als Riedewald gisteren) en iemand om zijn sliding inzetten vind ik dermate reactief dat het niet bij Ajax past.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veltman probeert vaker vooruit te verdedigen omdat als je dat niet doet je daadwerkelijk moet verdedigen en dat kan hij niet zo goed. Het is een soort preventief alibi creëren.
Slidings zoals die van Kjenny gisteren gaat Veltman dit jaar niet maken, volgend jaar niet, en over 2 jaar ook niet. Omdat hij meer een alibi-verdediger is. Dat andere mensen dat niet ziet blijft mij verbazen. Ligt misschien aan de verdwaalde voorzetten liggen waar mensen tegenaan lopen.Charlie: How's it going in there?
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 04-05-2017 om 11:45:5673% - Kenny Tete had the highest duel win percentage of all starting players in Ajax v Olympique Lyon (11/15 - 73%)… https://t.co/YazwJP7sGT reageer retweet
![]()
Als er een redelijk bedrag is vind ik dat we Younes gewoon van de hand moeten doen. Speelt eigenlijk alleen in de EL goed.![]()
Zoekt al heel het seizoenquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hadden vanaf het begin van het seizoen omgedraaid moeten staan.
Maar Bosz is nog aan het zoeken. Dat kost een paar puntjes.. Maar waarom doen ze dan niet? Younes even wat minuten vanaf rechts en traore vanaf links. Dan ontstaat er ook verwarring bij de tegenstanders.
AFCA
Met afstand de meest geslaagde dribbels van de EL. Waar vind je nog zo een?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een club is die 10 miljoen+ voor Younes biedt moet je dat gewoon pakken, die kans krijg je niet meer. En Ajax kan echt wel een beter niveau dan Younes weer kopenCharlie: How's it going in there?
Vooruit verdedigen is gewoon het hele idee van Bosz hoor. Gebeurt aan de linkerkant net zo goed en op het middenveld ookquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Slidings zoals die van Kjenny gisteren gaat Veltman dit jaar niet maken, volgend jaar niet, en over 2 jaar ook niet. Omdat hij meer een alibi-verdediger is. Dat andere mensen dat niet ziet blijft mij verbazen. Ligt misschien aan de verdwaalde voorzetten liggen waar mensen tegenaan lopen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doe mij maar degene met meeste assists plus goalsquote:Op donderdag 4 mei 2017 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met afstand de meest geslaagde dribbels van de EL. Waar vind je nog zo een?![]()
![]()
Ze zijn in verschillende aspecten beter. Aan welke aspecten je meer waarde hecht bepaalt je voorkeur. Ik vind dat niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik hoor genoeg mensen die liever Veltman dan Tete zien hoor.
Dan vind je Veltman dus beter.![]()
Daar verschillen wij van mening. Tevens kun je t vooral riedewald niet kwalijk nemen. De andere backs doen het nu eindelijk na bijna een heel seizoen 'wennen'quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete voegt buiten zijn sliding weinig toe. Vaak het gat in het net met druk zetten (overigens net als Riedewald gisteren) en iemand om zijn sliding inzetten vind ik dermate reactief dat het niet bij Ajax past.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: