Alsof het veld in veel echte topwedstrijden nooit 'zo groot' is als in de EL.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Jr en Caland sloegen onzin uit.
Je.Verwacht.Het.Niet
Vind jij jezelf niet vermoeiend worden?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De neutrale Nederlandse toeschouwer*
In veel minder niveau wel natuurlijk. Dat Lyon ook. Die gaven me toch een ruimte weg. Danje jr en psvcl. Ik heb die Mbae serieus niet gezien trouwens. Zo zie je maar dit is iets heel anders dan bvb. Daar zie ik Ajax ook gewoon 4 x tegen scorenquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het veld in veel echte topwedstrijden nooit 'zo groot' is als in de EL.
Deed Legia ook natuurlijk, maar zo'n Dortmund heeft gewoon niet genoeg kwaliteit om zoals Bayern met 80 meter in de rug te voetballen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In veel minder niveau wel natuurlijk. Dat Lyon ook. Die gaven me toch een ruimte weg. Danje jr en psvcl. Ik heb die Mbae serieus niet gezien trouwens. Zo zie je maar dit is iets heel anders dan bvb. Daar zie ik Ajax ook gewoon 4 x tegen scoren
Klopt. Daarom vind ik die Tuchel ook een matige trainer. Met dat materiaal hoor je 2e te worden, maar hij speelt veel te aanvallend. Dat kunnen ze niet. Lyon eigenlijk idem dito. Je moet naar je mogelijkheden spelen. Eigenlijk kunnen alleen Juve/Bayern en Real dat met hun achterhoede. Al doet Ajax het op el niveau ook geweldig dit jaar. Nu uit nog trouwensquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed Legia ook natuurlijk, maar zo'n Dortmund heeft gewoon niet genoeg kwaliteit om zoals Bayern met 80 meter in de rug te voetballen.
Juichen tot bloedens toe.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik die Tuchel ook een matige trainer. Met dat materiaal hoor je 2e te worden, maar hij speelt veel te aanvallend. Dat kunnen ze niet. Lyon eigenlijk idem dito. Je moet naar je mogelijkheden spelen. Eigenlijk kunnen alleen Juve/Bayern en Real dat met hun achterhoede. Al doet Ajax het op el niveau ook geweldig dit jaar. Nu uit nog trouwens. Ik zie Juve de finale wel pakken trouwens. Real ligt ze echt perfect. Die komen wel en dan kan Juve counteren.
Dan ben je niet per se een matige trainer, meer een idealist.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Daarom vind ik die Tuchel ook een matige trainer. Met dat materiaal hoor je 2e te worden, maar hij speelt veel te aanvallend. Dat kunnen ze niet.
Als je ondermaats presteert doe je het gewoon matig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je niet per se een matige trainer, meer een idealist.
Als je resultaattechnisch bekijkt, is dat zo ja.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je ondermaats presteert doe je het gewoon matig.
Dat telt uiteindelijk Stinho. Al kan hij de beker nog pakken natuurlijk. Wel benieuwd hoe Hoffenheim het in de cl gaat doen. Die trainer is echt geniaal.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je resultaattechnisch bekijkt, is dat zo ja.
Benieuwd hoe ze Sule/Rudy als vertrekkenden op gaan vangen. Zaterdag kan Hoffenheim een gigantische stap zetten naar plek drie bij BVB uit. 15:30.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat telt uiteindelijk Stinho. Al kan hij de beker nog pakken natuurlijk. Wel benieuwd hoe Hoffenheim het in de cl gaat doen. Die trainer is echt geniaal.
Ben benieuwd of ze Bayern aan kunnen. Die zijn ook wel toe aan wat nieuw Duits bloed. Hoe doet Uth het eigenlijk?quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze Sule/Rudy als vertrekkenden op gaan vangen. Zaterdag kan Hoffenheim een gigantische stap zetten naar plek drie bij BVB uit. 15:30.
Mag op regelmatige basis invallen en doet het niet onverdienstelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Bayern aan kunnen. Die zijn ook wel toe aan wat nieuw Duits bloed. Hoe doet Uth het eigenlijk?
Die Italiaanse scheids (ik noem hem Rocky, maar je schrijft het anders) floot de wedstrijd heel erg goed trouwens @Ajax-Lyonquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Bayern aan kunnen. Die zijn ook wel toe aan wat nieuw Duits bloed. Hoe doet Uth het eigenlijk?
Fluit altijd wel primaquote:Op woensdag 3 mei 2017 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die Italiaanse scheids (ik noem hem Rocky, maar je schrijft het anders) floot de wedstrijd heel erg goed trouwens @Ajax-Lyon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |