Fijn. Door dit soort gedoe blijven mensen als Ad de hele dag thuis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger had gevonden.
Ben al jaren niet naar een concert geweest aangezien ik toentertijd bijna tegen tinnitus aanliepquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik vind ook het moderne spul leuk.
Nou ja, modern...
Ja, dan kan je dat beter achterwege laten inderdaad.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ben al jaren niet naar een concert geweest aangezien ik toentertijd bijna tegen tinnitus aanliep
Zou jij naar het einde van de wereld rijden om je auto in te ruilen?quote:
Vind ik ook. Gewoon een uitje van een uurtje was leuk geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:54 schreef vaduz het volgende:
[..]
Fijn. Door dit soort gedoe blijven mensen als Ad de hele dag thuis.
Ik denk dat die Vitara nog wel enkele duizenden euro's heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:55 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zou jij naar het einde van de wereld rijden om je auto in te ruilen?
Hoeveel zou dat hem nog hebben opgeleverd?
Na een concert van Helmet een week lang een piep in mijn oren gehadquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dan kan je dat beter achterwege laten inderdaad.
Zou het verschil met een koper om de hoek zo groot zijn geweest dat een autorit van twee (2!) uur + brandstof + kosten terugreis de moeite waard was?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat die Vitara nog wel enkele duizenden euro's heeft opgeleverd.
Helmet!quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Na een concert van Helmet een week lang een piep in mijn oren gehadEn ik ging toen nog al vaak
Nou ja, hij heeft nog wel een mooie afscheidsrit kunnen maken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:56 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zou het verschil met een koper om de hoek zo groot zijn geweest dat een autorit van twee (2!) uur + brandstof + kosten terugreis de moeite waard was?
Bizar dat ie pas 57 is. Hij ziet eruit als 75...quote:
Niet aardig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bizar dat ie pas 57 is. Hij ziet eruit als 75...
Ik vind het vooral zielig. Mijn pa is de 60 gepasseerd en ziet er veel beter / gezonder uit.quote:
Denk eerder dat 13 jaar bankzitten en nonstop roken Ads leven hebben getekend.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:20 schreef Barrah het volgende:
En dan gaan jullie met die kennis zelf ook van die roerbakschotels maken
quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:23 schreef Barrah het volgende:
Zou ik niemand gunnen.
Hoewel, er zijn mensen die tegen die tijd nog moeten beginnen
Hey ik opende deze reeks ver voordat Ad überhaupt van FOK! had gehoord dus dat is onzin.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:23 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alsof jij aardig doet tegen Ad, nu hij zich niet voor jouw vermaak laat gebruiken.
Eerlijk is eerlijk, het was leuk voor zolang het duurde. Ik heb mijn FanMok als aandenken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:23 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alsof jij aardig doet tegen Ad, nu hij zich niet voor jouw vermaak laat gebruiken.
Jij doet aardig tegen Ad als het jou uitkomt om zo zelf aandacht te krijgen. En als je meer aandacht kan krijgen met Ad de grond in te trappen, dan doe je dat.quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:25 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hey ik opende deze reeks ver voordat Ad überhaupt van FOK! had gehoord dus dat is onzin.
En jij bent hier omdat?quote:Op woensdag 3 mei 2017 23:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij doet aardig tegen Ad als het jou uitkomt om zo zelf aandacht te krijgen. En als je meer aandacht kan krijgen met Ad de grond in te trappen, dan doe je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |