Gewoon interesse.quote:
haha en duur dat die dingen zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
Ik heb zo gruwelijk veel verhuisdozen nodig waarom heb ik zo kkveel troep wtf
Doe maar big.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik heb wel eens HPLC-kolommen gezien van 50 cm.
Oh. Maar jij mag dat gewoon hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Niet iedere opmerking is commentaar of negatief bedoeld hoor
Boefje.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zei niet nee dus smeekte er praktisch om
moet ik komen helpen inpakkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
Tijd om dingen weg te gooienquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
Je kan ook gewoon banandozen vragen bij de supermarkt om de hoek he, gratis en voor niets. Gratis tip van flip.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja als je vegan verhuisdozen haalt dezen zijn gewoon 3 euro voor 2 dozen.
ik wil die quality shit. alleen topshelf verhuisdozen geen midrange mattiquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon banandozen vragen bij de supermarkt om de hoek he, gratis en voor niets. Gratis tip van flip.
Daar gebruik ik de zolder juist voor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:39 schreef Catkiller het volgende:
Niet al je dozen bewaard hebben 5 jaar lang van al je internetbestelleningen.
ja die heb ik gisteren dus allemaal weggetyft omdat KUTquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:39 schreef Catkiller het volgende:
Niet al je dozen bewaard hebben 5 jaar lang van al je internetbestelleningen.
Niks mis mee. Maar eigen keuze.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik wil die quality shit. alleen topshelf verhuisdozen geen midrange matti
Zou van die berg afstotenquote:
Is het ook een eigen keuze dat zeer door zijn moeke door de hele kamer werd geslingerd toen hij 3 was?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar eigen keuze.
was het haar eigen keuze?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook een eigen keuze dat zeer door zijn moeke door de hele kamer werd geslingerd toen hij 3 was?
Nope.quote:
Idd, getuigd echt van geen respect.quote:
Nee, maar snap het wel, als je als ouder al helemaal geen kinderen wilde en er komt dan nog zo'n mislukkeling als Zeer uit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is het ook een eigen keuze dat zeer door zijn moeke door de hele kamer werd geslingerd toen hij 3 was?
haha ja hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope.
http://www.stuff.co.nz/tr(...)taranaki-summit-shot
[..]
Idd, getuigd echt van geen respect.
sowquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar snap het wel, als je als ouder al helemaal geen kinderen wilde en er komt dan nog zo'n mislukkeling als Zeer uit.
Ohja, dit wil ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik lees nooit en reageer altijd impulsief en leidt aan de reacties af of ik enigszins bij het onderwerp in de buurt zat
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 mei 2017 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rawr
Ik wil tosti, ga ik nu maken hmmm gruyere hmm
quote:
quote:
Ja geen ideequote:
Wat doet ie?quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Mn laptop, echt als dat ding zo doorgaat is ie straks kapot
Tijd voor een nieuwe maar das duur hequote:Op woensdag 3 mei 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
Mn laptop, echt als dat ding zo doorgaat is ie straks kapot
Nooit van mijn leven.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht foto's in het Iwanius-topic.
Steeds van de brug af springenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |