Of ploegen kunnen juist beter resultaat halen door aanvallend te spelen. En Monaco komt nu best ver met die aanvallende speelstijl, of denk jij dat ze zover waren gekomen als ze de bus gingen parkeren?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld eyyyyyVoor clubs met minder geld is resultaatvoetbal dus de beste manier dan kunnen ze geld pakken en eventueel investeren. Gaat toch om de knaakjes ouwe pik.
Nee dat hadden ze niet want andere clubs hadden veel beter materiaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja Chelsea speelde jarenlang ook afbraakvoetbal en heeft ze ook maar 1 CL opgeleverd. Terwijl ze met aanvallend voetbal er misschien wel meer hadden gepakt, wie zal het zeggen.
De Boer en Cocu pakten allebei een titel na 6 jaar droogte voor beide clubs. Zo normaal was dat ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind Gio niet in dat rijtje thuis horen.
Gio wint een titel met een club die dat nog niet gelukt is dit decennium. Is anders dan als coach van Ajax of PSV de titel pakken.
Omdat ze die ervaring hebben. Dus geen verdere toezeggingen, maar een soepelere toelatingseis vind ik niet heel gek. Dat zeg ik net ook al.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? De historie leert dat van de mensen met veel interlands maar een klein hoopje daadwerkelijk goede trainers waren.
Monaco heeft veel geld dus manke vergelijking. Dat is een club met geld. Ploegen met minder centjes (Ajax, Genk etc) kunnen dat spel niet brengen aangezien de spelers daar te zwak voor zijn (Ajax de uitzondering nu).quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ploegen kunnen juist beter resultaat halen door aanvallend te spelen. En Monaco komt nu best ver met die aanvallende speelstijl, of denk jij dat ze zover waren gekomen als ze de bus gingen parkeren?
Loting Hans. Kom op dit is puur een incident. Ze zullen morgen voor het eerst een test krijgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ploegen kunnen juist beter resultaat halen door aanvallend te spelen. En Monaco komt nu best ver met die aanvallende speelstijl, of denk jij dat ze zover waren gekomen als ze de bus gingen parkeren?
Kijk anders even naar de geschiedenis en zeg mij dan nog eens dat het niet normaal is om als Ajax of PSV kampioen van Nederland te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer en Cocu pakten allebei een titel na 6 jaar droogte voor beide clubs. Zo normaal was dat ook niet.
Chelsea had ook gewoon prima materiaal om aanvallend te kunnen spelen hoor, en met een tegenstander afbluffen kom je ook ver. Zoals ik net zei, Dortmund versloeg toen ook Real die beter materiaal hadden door te durven. Dus het is helemaal niet nodig om dan angstig te gaan spelenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze niet want andere clubs hadden veel beter materiaal.
Gio is 10x knapper jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de geschiedenis en zeg mij dan nog eens dat het niet normaal is om als Ajax of PSV kampioen van Nederland te worden.
Chelsea 1 CL. Dortmund 0. Welke fans zullen er blijer zijn?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea had ook gewoon prima materiaal om aanvallend te kunnen spelen hoor, en met een tegenstander afbluffen kom je ook ver. Zoals ik net zei, Dortmund versloeg toen ook Real die beter materiaal hadden door te durven. Dus het is helemaal niet nodig om dan angstig te gaan spelen
Dat over de cursus inhoudelijk ben ik wel met je eens. Al kan ik moeilijk vertellen hoe die toelatingseis daadwerkelijk zit, daarvoor zou ik even moeten googelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat ze die ervaring hebben. Dus geen verdere toezeggingen, maar een soepelere toelatingseis vind ik niet heel gek. Dat zeg ik net ook al.
Het kan best een incident zijn, maar dat maakt het nog niet minder waar. Met die bekertoernooien moet je soms ook geluk hebben met de loting om ver te komen, maakt het dat minder knap?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loting Hans. Kom op dit is puur een incident. Ze zullen morgen voor het eerst een test krijgen.
Daarmee wil ik niet zeggen dat hij dan ineens een toptrainer in de dop is of dat hij beter is. Maar hij hoort gewoon in een ander rijtje.quote:
Ajax 95 was knap. Dit is beetje lucky ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best een incident zijn, maar dat maakt het nog niet minder waar. Met die bekertoernooien moet je soms ook geluk hebben met de loting om ver te komen, maakt het dat minder knap?
Op zeker. Giogod en dat zeg ik als Ajacied.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarmee wil ik niet zeggen dat hij dan ineens een toptrainer in de dop is of dat hij beter is. Maar hij hoort gewoon in een ander rijtje.
Bijzonder knap wat hij heeft gedaan met Feyenoord.
Ja maar wat ik zei was het dus ook niet perse normaal in die periode om er kampioen mee te worden. Natuurlijk is het knap van Gio, maar ik heb niet echt het idee dat hij zo'n geniale trainer is hoor. Soms kan het ook ineens goed vallen, kijk maar naar Ranieri vorig jaar bij Leicester.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de geschiedenis en zeg mij dan nog eens dat het niet normaal is om als Ajax of PSV kampioen van Nederland te worden.
Ik vind het nu niet zo knap nee. Nummer 4 van Duitsland en 5 van Engeland. En 1 x op het randjequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan best een incident zijn, maar dat maakt het nog niet minder waar. Met die bekertoernooien moet je soms ook geluk hebben met de loting om ver te komen, maakt het dat minder knap?
Dortmund heeft dan ook minder middelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea 1 CL. Dortmund 0. Welke fans zullen er blijer zijn?
Chelsea jaar later ook nog de ELquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea 1 CL. Dortmund 0. Welke fans zullen er blijer zijn?
Hadden ze beter kunnen houden. Zonder geld zijn ze op de een of andere manier veel beter. Met geld kopen ze vaak miskopen bohhquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dortmund heeft dan ook minder middelen.
http://www.knvb.nl/downlo(...)ngscriteria-uefa-proquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat ze die ervaring hebben. Dus geen verdere toezeggingen, maar een soepelere toelatingseis vind ik niet heel gek. Dat zeg ik net ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo'n jonge ploeg is dat nog steeds een prima prestatie natuurlijk, Monaco komt ook van ver en spelen ook niet vaak halve finales.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet zo knap nee. Nummer 4 van Duitsland en 5 van Engeland. En 1 x op het randje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |