Dat is niet voor iedereen hetzelfde dus. Voor jou blijkbaar wel, maar ik kijk voetbal om mezelf te vermaken dus ik zal het een ploeg meer gunnen die aanvallend leuk durft te spelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee het gaat om het resultaat. Of dat nu aanvallend of betonvoetbal is is niet belangrijk.
Ja voor ons maar voor de club zelf boeit het niet. Die moeten prijzen en geld pakken, hoe dat boeit ze echt niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen hetzelfde dus. Voor jou blijkbaar wel, maar ik kijk voetbal om mezelf te vermaken dus ik zal het een ploeg meer gunnen die aanvallend leuk durft te spelen.
Opvallend dat er nog mensen het vreemd vinden dat hij niet werd toegelaten tot die trainerscursus.quote:
Ook daarin verschillen genoeg clubs van visie hoe ze dat willen bereiken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja voor ons maar voor de club zelf boeit het niet. Die moeten prijzen en geld pakken, hoe dat boeit ze echt niet.
Jij vond het zelfs een goeie analistquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog mensen het vreemd vinden dat hij niet werd toegelaten tot die trainerscursus.
Valentijn uiteraard.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog mensen het vreemd vinden dat hij niet werd toegelaten tot die trainerscursus.
Daarom pakken die clubs die er anders over denken ook amper prijzen koekoek.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook daarin verschillen genoeg clubs van visie hoe ze dat willen bereiken.
Denk ook niet meer dat ze kunnen concurreren met Barca en Real,wat dit seizoen al minder.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:59 schreef hafcfan het volgende:
@psvcl.
Ben benieuwd hoe dat zonder die trainer gaat. Zie Atleti wel instorten dan
De Telegraaf is heel mad. Valentijn Driessen pikte er enkele namen uit in zijn column: ''GVD SCHANDE WIE ZEIN DEZE MENSE GVD HEITINGA VEEL GROTERE NAAM''.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pure logica als je naar z'n analyse en open deuren luistertquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax heeft anders best een aardig prijzenkastje gevuld.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom pakken die clubs die er anders over denken ook amper prijzen koekoek.
Geen idee waarom hij geweigerd is. Maar ik vind een versnelde cursus voor mensen met een x aantal interlands niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger met HELE goede elftallen dan gaat dat ook makkelijker hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft anders best een aardig prijzenkastje gevuld.
Goeie vergelijking ook in deze tijdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij bent ook madquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Telegraaf is heel mad. Valentijn Driessen pikte er enkele namen uit in zijn column: ''GVD SCHANDE WIE ZEIN DEZE MENSE GVD HEITINGA VEEL GROTERE NAAM''.
Gaat misschien een topcoach verloren! Kennen de wetten van het topvoetbal!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Telegraaf is heel mad. Valentijn Driessen pikte er enkele namen uit in zijn column: ''GVD SCHANDE WIE ZEIN DEZE MENSE GVD HEITINGA VEEL GROTERE NAAM''.
Omdat ze juist de eisen hebben aangescherpt zodat niet elke ex-profvoetballer met een mening wordt toegelaten. Lijkt me een prima zaak.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee waarom hij geweigerd is. Maar ik vind een versnelde cursus voor mensen met een x aantal interlands niet verkeerd.
Dan nog wel met een duidelijke visiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger met HELE goede elftallen dan gaat dat ook makkelijker he
En hoeveel prijzen heb jij ze zien winnen met PRACHTIG MOOI voetbal?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is een visie veel makkelijker. Nu is dat niet meer haalbaar, precies wat HAFC zegt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog wel met een duidelijke visie
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze juist de eisen hebben aangescherpt zodat niet elke ex-profvoetballer met een mening wordt toegelaten. Lijkt me een prima zaak.
Dortmund die een paar jaar terug tweemaal kampioen werd en de CL finale behaalde met goed aanvallend voetbal.quote:
Hij wordt nooit de nieuwe Van Bronckhorst natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat misschien een topcoach verloren! Kennen de wetten van het topvoetbal!
Alsof dat zoveel abracadabra is
1 x in xx jaar, schitterende visie.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dortmund die een paar jaar terug tweemaal kampioen werd en de CL finale behaalde met goed aanvallend voetbal.
Oh dat zal gerust mooier zijn gemaakt, maar het is echt wel ergens op gebaseerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoeveel prijzen heb jij ze zien winnen met PRACHTIG MOOI voetbal?
De geschiedenis wordt overal verheerlijkt en mooier gemaakt.
Ik vind dat je bij toelating best een oogje dicht mag knijpen voor mensen met veel interlands.quote:
Natuurlijk wel, en zeker voor ploegen met genoeg geld. Je moet het alleen durven.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is een visie veel makkelijker. Nu is dat niet meer haalbaar, precies wat HAFC zegt.
Dat was knap ja en met mooi beleid. Maar dat was ook een incident.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dortmund die een paar jaar terug tweemaal kampioen werd en de CL finale behaalde met goed aanvallend voetbal.
Ook maar categorie De Boer/Cocu.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij wordt nooit de nieuwe Van Bronckhorst natuurlijk.
Geld eyyyyyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, en zeker voor ploegen met genoeg geld. Je moet het alleen durven.
Tja Chelsea speelde jarenlang ook afbraakvoetbal en heeft ze ook maar 1 CL opgeleverd. Terwijl ze met aanvallend voetbal er misschien wel meer hadden gepakt, wie zal het zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was knap ja en met mooi beleid. Maar dat was ook een incident.
Vind Gio niet in dat rijtje thuis horen.quote:
Waarom? De historie leert dat van de mensen met veel interlands maar een klein hoopje daadwerkelijk goede trainers waren.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij toelating best een oogje dicht mag knijpen voor mensen met veel interlands.
Niet bij het uiteindelijke examen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |