Kindje leek op zich wel op haar gemak bij vader. En dat moeder nu ook langs was gekomen lijkt me op zich ook een positief punt. Maar wat er allemaal in het verleden is gebeurt, krijgen we toch nooit te wetenquote:Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef kree het volgende:
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij die laatste aflevering?
Weet niet hoor, het wordt wel echt van 1 kant belicht ook. En de mooie beelden van dochter en "vader" kunnen wel handig gemonteerd zijn.
Heb sowieso moeite met die dingen waar een kindje in het spel is die wss nog niet helemaal goed kan nadenken.
klopt, teveel onduidelijk om er eigenlijk wat over te zeggen.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kindje leek op zich wel op haar gemak bij vader. En dat moeder nu ook langs was gekomen lijkt me op zich ook een positief punt. Maar wat er allemaal in het verleden is gebeurt, krijgen we toch nooit te weten
Dit soort relaties aangaan met een buitenlandse lijkt me sws niet handig
Heb vorig seizoen echt hele spannende afleveringen van Ontvoerd gezien. Toen in Turkije dat ze in het busje bij het Hotel stonden, kindje moest uit hotel gehaald worden en de vader was al op de weg terug naar het hotelquote:Op maandag 20 maart 2023 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, teveel onduidelijk om er eigenlijk wat over te zeggen.
Geef mij Kees vd Spek maar trouwens.
Dit gevoel had ik ook. Arm kindje is wel echt de dupe. Zal altijd één van de ouders moeten missen die ook nog ver uit elkaar wonen.quote:Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef kree het volgende:
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij die laatste aflevering?
Weet niet hoor, het wordt wel echt van 1 kant belicht ook. En de mooie beelden van dochter en "vader" kunnen wel handig gemonteerd zijn.
Heb sowieso moeite met die dingen waar een kindje in het spel is die wss nog niet helemaal goed kan nadenken.
Of die vrouw met zoontje in Spanje die terugkeerde naar Nederland per auto met haar Amerikaanse vriend en vervolgens klem werd gereden door de politie.op de snelweg. Wat een uitzending was dat zeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 22:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb vorig seizoen echt hele spannende afleveringen van Ontvoerd gezien. Toen in Turkije dat ze in het busje bij het Hotel stonden, kindje moest uit hotel gehaald worden en de vader was al op de weg terug naar het hotel![]()
Oja toen vluchtten ze in een jeep volgens mij. Was ook erg bizar en super spannendquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of die vrouw met zoontje in Spanje die terugkeerde naar Nederland per auto met haar Amerikaanse vriend en vervolgens klem werd gereden door de politie.op de snelweg. Wat een uitzending was dat zeg.
Ik ben wel 98% zeker van wel. Maar ja, die 2%.....quote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef roos94 het volgende:
Vaag verhaal in Polen met die Kawa.
Zou die ma dat echt verzinnen over het misbruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |