abonnement Unibet Coolblue
pi_205611643
Wtf. Advocaat Spong _O-
pi_208472891
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij die laatste aflevering?

Weet niet hoor, het wordt wel echt van 1 kant belicht ook. En de mooie beelden van dochter en "vader" kunnen wel handig gemonteerd zijn.

Heb sowieso moeite met die dingen waar een kindje in het spel is die wss nog niet helemaal goed kan nadenken.
Do what you love, love what you do!
pi_208473482
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef kree het volgende:
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij die laatste aflevering?

Weet niet hoor, het wordt wel echt van 1 kant belicht ook. En de mooie beelden van dochter en "vader" kunnen wel handig gemonteerd zijn.

Heb sowieso moeite met die dingen waar een kindje in het spel is die wss nog niet helemaal goed kan nadenken.
Kindje leek op zich wel op haar gemak bij vader. En dat moeder nu ook langs was gekomen lijkt me op zich ook een positief punt. Maar wat er allemaal in het verleden is gebeurt, krijgen we toch nooit te weten
Dit soort relaties aangaan met een buitenlandse lijkt me sws niet handig :')
pi_208473508
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:36 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Kindje leek op zich wel op haar gemak bij vader. En dat moeder nu ook langs was gekomen lijkt me op zich ook een positief punt. Maar wat er allemaal in het verleden is gebeurt, krijgen we toch nooit te weten
Dit soort relaties aangaan met een buitenlandse lijkt me sws niet handig :')
klopt, teveel onduidelijk om er eigenlijk wat over te zeggen.

Geef mij Kees vd Spek maar trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_208473565
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:38 schreef kree het volgende:

[..]
klopt, teveel onduidelijk om er eigenlijk wat over te zeggen.

Geef mij Kees vd Spek maar trouwens.
Heb vorig seizoen echt hele spannende afleveringen van Ontvoerd gezien. Toen in Turkije dat ze in het busje bij het Hotel stonden, kindje moest uit hotel gehaald worden en de vader was al op de weg terug naar het hotel :o

Keesgod zal hopelijk wel in Nigeria of Thailand zitten, opnames maken voor nieuwe afleveringen *O*
pi_208486562
Jeetje was nu wel weer spannend. Zal niet alles verklappen maar die observanten waren echt niet handig bezig :')
pi_208499756
Kerel van gister (Gijs?) lijkt wel vreselijk veel op één van die klusbroers uit "Help, mijn man is klusser" :D
pi_208570710
Vanavond weer een aflevering vanuit Zuid Amerika *O*
pi_208571707
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 21:49 schreef kree het volgende:
Ik heb toch een beetje mijn twijfels bij die laatste aflevering?

Weet niet hoor, het wordt wel echt van 1 kant belicht ook. En de mooie beelden van dochter en "vader" kunnen wel handig gemonteerd zijn.

Heb sowieso moeite met die dingen waar een kindje in het spel is die wss nog niet helemaal goed kan nadenken.
Dit gevoel had ik ook. Arm kindje is wel echt de dupe. Zal altijd één van de ouders moeten missen die ook nog ver uit elkaar wonen.

Verhaal was behoorlijk eenzijdig belicht maar dat kan ook moeilijk anders als je één van de partijen bijstaat.
Alius aliud dicit
pi_208573122
Jeetje spannend zeg, moeder en beveiliging staan gewoon naast de auto van John :o
Hebben die wagens soms ook geblindeerde voorruiten?
  woensdag 29 maart 2023 @ 15:17:03 #161
16715 Mylene
*schatje*
pi_208581031
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2023 22:45 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Heb vorig seizoen echt hele spannende afleveringen van Ontvoerd gezien. Toen in Turkije dat ze in het busje bij het Hotel stonden, kindje moest uit hotel gehaald worden en de vader was al op de weg terug naar het hotel :o
Of die vrouw met zoontje in Spanje die terugkeerde naar Nederland per auto met haar Amerikaanse vriend en vervolgens klem werd gereden door de politie.op de snelweg. Wat een uitzending was dat zeg.
pi_208585663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 15:17 schreef Mylene het volgende:

[..]
Of die vrouw met zoontje in Spanje die terugkeerde naar Nederland per auto met haar Amerikaanse vriend en vervolgens klem werd gereden door de politie.op de snelweg. Wat een uitzending was dat zeg.
Oja toen vluchtten ze in een jeep volgens mij. Was ook erg bizar en super spannend :o
Mooie tv van John in zulke gevallen
pi_208663668
Heeft John de Narcos intro als ringtone? :+ :+ ~:)
  Miss 200.000.000! woensdag 5 april 2023 @ 13:39:20 #164
367000 roos94
pi_208667659
Vaag verhaal in Polen met die Kawa.

Zou die ma dat echt verzinnen over het misbruik :{
pi_208668744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef roos94 het volgende:
Vaag verhaal in Polen met die Kawa.

Zou die ma dat echt verzinnen over het misbruik :{
Ik ben wel 98% zeker van wel. Maar ja, die 2%.....
pi_208901277
https://www.telegraaf.nl/(...)-weduwe-gaat-vrijuit

Weten we dit nog? Was ook een programma van John, is later zelfs nog een vervolgaflevering op geweest, die beiden overigens ook niet echt voldoening gaf, op het einde van de aflevering zei John dat ze er alles aan zouden doen de zaak te blijven volgen en zich voor de zus van de vermoorde man te blijven inzetten, nu hoor en lees je niets van John, alleen dit artikel met zeer slecht nieuws voor John zn aflevering en natuurlijk vooral voor de nabestaanden. Krijg door zulke berichten die je dan tijden later leest in de media het gevoel dat John het vooral voor de sensatie en de kijkcijfers doet als het nieuws heet van de pers is en veel in de media is, en daarna als het niet in zijn belang is/ als het slecht nieuws is, nooit meer iets van zich laat horen .

Waar is John nu dan met een reactie? Steunt hij de nabestaanden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')