quote:In dit programma gaan John van den Heuvel en zijn team ouders proberen te helpen die zijn geconfronteerd met een internationale kinderontvoering door hun ex-partner.
Het is zo’n beetje het ergste wat je als ouder kan overkomen: op een dag sta je op het schoolplein en je ziet je kind niet. Ook niet als iedereen naar huis is en het schoolplein leeg. Razende paniek neemt de overhand; je belt met vrienden, familie, kennissen, school, sportclubs etc. Na verloop van tijd moet je de vreselijke conclusie trekken: mijn kind is echt weg.
Vragen naar de reden waarom mensen willen verhuizen is niet heel vreemd toch? En vanuit daar is wellicht wat interesse te tonen in het kleinkindquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Valt niet op al deze vragen bij een bezichtiging van een huis?
Maar opgelicht komt ookquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Oeh, strakjes weer de deurwaarders, topshow
Ja aparte aflevering.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:06 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon zelf een keer op bezoek kunnen gaan
Ik hoorde hem ook iets zeggen als "vorig jaar, in 2011, is mijn zoon meegenomen" ofzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:37 schreef MissJ het volgende:
Wat is dezen (nu op tv)? Dit is toch een herhaling van een aflevering uit het vorige seizoen?
Oh ok.. of zal dit een inleiding / korte herhaling zijn en is er nu een vervolg op deze aflevering ofzo?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook iets zeggen als "vorig jaar, in 2011, is mijn zoon meegenomen" ofzo.
oh wacht.. lees nu pas goedquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook iets zeggen als "vorig jaar, in 2011, is mijn zoon meegenomen" ofzo.
dacht ik ook aan, maar dan zouden ze dat in een inleiding hebben gezegd toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ok.. of zal dit een inleiding / korte herhaling zijn en is er nu een vervolg op deze aflevering ofzo?
ja dat is zoquote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dacht ik ook aan, maar dan zouden ze dat in een inleiding hebben gezegd toch?
Vanwege CL en Eurovision denk ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh wacht.. lees nu pas goed![]()
Vorig jaar 2011... hmm herhaling dan dus. Vreemd zeg, dit is toch een nieuw seizoen?
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 20:40 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Vanwege CL en Eurovision denk ik.
Denk dat volgende week gewoon weer nieuwe afleveringen komen zoals afgelopen 2 afleveringen.
Dit inderdaad, heel triest, vooral voor het kind.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:51 schreef -Magica- het volgende:
Zielig verhaal, als ze terugzijn mag moeders haar kind misschien nooit meer zien? Alleen maar verliezers zoals zovaak in dit programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |