ik werk in twee gebouwen en zeg altijd tijdens het koffiedrinken in gebouw a dat ik nu echt aan het werk moet in gebouw b waar ik dan koffie ga drinken terwijl ik klaag dat ik de hele ochtend non stop in gebouw a hebben zitten zwoegenquote:
Hou op zeer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ik werk in twee gebouwen en zeg altijd tijdens het koffiedrinken in gebouw a dat ik nu echt aan het werk moet in gebouw b waar ik dan koffie ga drinken terwijl ik klaag dat ik de hele ochtend non stop in gebouw a hebben zitten zwoegen
op m'n andere werk zitten we allemaal op 1 vleugel daar kan ik zulke shit niet makenquote:
Is ook gewoon kut om te werken, gaat veel vrije tijd in zitten. ;squote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:12 schreef zeer het volgende:
[..]
op m'n andere werk zitten we allemaal op 1 vleugel daar kan ik zulke shit niet makenvandaag de hele dag moeten werken
Mweh, zo'n ¤ 800. Witcher 3 op medium of high, 1920x1080 zou prima zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is je budget en welke games wil je spelen op welke resolutie?
soms zeg ik dat ik speciale onderdelen moet halen bij een bedrijf 150 km verder op, rijd dan 2 km naar het dichtstbijzijnde park, doe een dutje van 4 uur, rij terug en declareer 300 km, twee koppen koffie en een broodjequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is ook gewoon kut om te werken, gaat veel vrije tijd in zitten. ;s
Zou sowieso niet voor een AMD kaart (of CPU) gaan maar dat moet je zelf weten. Ik zou dan eerder een 1070 kopen en later nog je mobo, cpu en ram upgraden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, zo'n ¤ 800. Witcher 3 op medium of high, 1920x1080 zou prima zijn
Zit nu te twijfelen of ik simpelweg de recente Tweakers BBG basispc moet kopen, of enkel videokaart ga upgraden naar de RX 470 en de rest later wel zie.
Ik ga dit voortaan ook doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:16 schreef zeer het volgende:
[..]
soms zeg ik dat ik speciale onderdelen moet halen bij een bedrijf 150 km verder op, rijd dan 2 km naar het dichtstbijzijnde park, doe een dutje van 4 uur, rij terug en declareer 300 km, twee koppen koffie en een broodje
Je bent een goede werknemer jij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
Als ik kantoor benodigdheden haal zeg ik altijd dat ik voor een andere afdeling werk. Op het jaarverslag staat bij onze afdeling altijd met trots vermeld dat we de laagste overhead hebben.
dit klinkt echt als kennis die perfect past bij het niet hebben van een vriendinquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou sowieso niet voor een AMD kaart (of CPU) gaan maar dat moet je zelf weten. Ik zou dan eerder een 1070 kopen en later nog je mobo, cpu en ram upgraden.
goddommequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef zeer het volgende:
[..]
dit klinkt echt als kennis die perfect past bij het niet hebben van een vriendin
als ik ergens eten koop vraag ik altijd aan de mensen achter mij of ik hun bonnetje ook mag hebbenquote:
Wtan? Heb nu ook een AMD kaart, werkte prima (totdat hij het begaf uiteraard). Plus, vele malen goedkoper.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou sowieso niet voor een AMD kaart (of CPU) gaan maar dat moet je zelf weten. Ik zou dan eerder een 1070 kopen en later nog je mobo, cpu en ram upgraden.
Oh shit was dat het.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:19 schreef zeer het volgende:
[..]
dit klinkt echt als kennis die perfect past bij het niet hebben van een vriendin
je bent toch niet op je achterhoofd gevallen, of wel?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wtan? Heb nu ook een AMD kaart, werkte prima (totdat hij het begaf uiteraard). Plus, vele malen goedkoper.
AMD loopt met alles achter. Enige reden dat ze goedkoper zijn is omdat ze anders nog minder zouden verkopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wtan? Heb nu ook een AMD kaart, werkte prima (totdat hij het begaf uiteraard). Plus, vele malen goedkoper.
Ik praat niet meer met jou nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:21 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik ergens eten koop vraag ik altijd aan de mensen achter mij of ik hun bonnetje ook mag hebben
laatst heb ik een tweede beeldscherm gekregenquote:
Niet na je ontmaagding neequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
gamen is toch sowieso geen drol meer aan?
Ik vermaak mij er nog dagelijks mee. :$quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat is echt een opmerking die je alleen maakt als je er slecht in bent. Dan snap ik wel dat het niet leuk is.quote:
Ik volg dit soort dingen niet hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je bent toch niet op je achterhoofd gevallen, of wel?
zou ik ook zeggen als ik maagd wasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt een opmerking die je alleen maakt als je er slecht in bent. Dan snap ik wel dat het niet leuk is.
dp gamed 25 uur per dag en daar heb ik een paar keer mee gespeeld, het skelet van mijn overleden opa met reuma zou het nog beter kunnenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt een opmerking die je alleen maakt als je er slecht in bent. Dan snap ik wel dat het niet leuk is.
dag 3 ben je het geilst jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ook dag 2 😎
dag 3 is altijd een lastige
Och, bij vlagen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik meestal na een jaar speeltijd.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb daar bewondering voor. als ik iets speel dan heb ik het na een potje wel weer gezien
Echt he laatst weer ff mario kart gedaan en iedereen afgemaakt, was echt genietenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan speel je de verkeerde spellen tochquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb daar bewondering voor. als ik iets speel dan heb ik het na een potje wel weer gezien
het gaan ons lukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ook dag 2 😎
dag 3 is altijd een lastige
Als je veel gamed en er alsnog slecht in bent dan gaat er echt iets niet goed hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp gamed 25 uur per dag en daar heb ik een paar keer mee gespeeld, het skelet van mijn overleden opa met reuma zou het nog beter kunnen
maar hij vindt het wel leuk
Terecht.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he laatst weer ff mario kart gedaan en iedereen afgemaakt, was echt genieten
dp is zo iemand die achterover leunt op de bank met een joint in de hand en een pitt op tafelquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je veel gamed en er alsnog slecht in bent dan gaat er echt iets niet goed hoor.
daarna op de lijken gepist en gelachen om het verdriet van Mario en princes Peach?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Echt he laatst weer ff mario kart gedaan en iedereen afgemaakt, was echt genieten
heb een ochtendsessie gezet helaasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:29 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
doe je ook mee broeder of blijf je lekker doortrekken
In de recente BBG wordt ook gewoon AMD aangeraden hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tweakers hoort toch gewoon je startpagina te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |