Helaas welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar we hebben alleen elkaar hier
Zeker niet neequote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom niet? ben ik het niet waard?
Ik ben er voor jequote:
Bedankt, je kan me vinden op battle.net waar ik HotS doe voor een skin omdat ik zo'n goedkope hoer ben.quote:
Vorige week al gedaan. Morgen reset dus dan weer 5 games.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, je kan me vinden op battle.net waar ik HotS doe voor een skin omdat ik zo'n goedkope hoer ben.
Is nu al gereset toch? Net zoals overwatch event gewoon tot gisteren, nu week 2quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vorige week al gedaan. Morgen reset dus dan weer 5 games.
Geen idee, is dat zo ja? Bah zit serie te kijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is nu al gereset toch? Net zoals overwatch event gewoon tot gisteren, nu week 2
Nee denk toch dat jij gelijk hebtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen idee, is dat zo ja? Bah zit serie te kijken.
Ik weet het niet zeker maar over het algemeen is op woensdag de reset.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee denk toch dat jij gelijk hebt
Inbe4: zoals altijd
Ah ok, er staat heel vaag "de week van 1 mei". Ach je kan ook alles op de 22ste doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar over het algemeen is op woensdag de reset.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ok, er staat heel vaag "de week van 1 mei". Ach je kan ook alles op de 22ste doen.
Als ze een vaste dag hebben dan valt het wel mee. Maar met Battlefield ook altijd, geven ze een hele fucking maand als richttijd, ja jongens het valt niet op dat jullie achter de feiten aanlopen en niet alles klaar hebben staan hoor.quote:
Bij EA is het wel strak geregeld over het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze een vaste dag hebben dan valt het wel mee. Maar met Battlefield ook altijd, geven ze een hele fucking maand als richttijd, ja jongens het valt niet op dat jullie achter de feiten aanlopen en niet alles klaar hebben staan hoor.
Jij werkte met EA?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij EA is het wel strak geregeld over het algemeen hoor.Heb jaren met die gasten gewerkt. Werk nu al een halfjaar ergens anders dus weet niet hoe het nu is maar kan me niet voorstellen dat het er slechter op geworden is.
Voornamelijk de Battlefield series en nog wat andere titels. Zo spannend is het allemaal niet hoor, EA was is een klant van de werkgever die ik hiervoor had.quote:
Ja, maar geen idee wat jij uitspookt in het dagelijks leven hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voornamelijk de Battlefield series en nog wat andere titels. Zo spannend is het allemaal niet hoor, EA was is een klant van de werkgever die ik hiervoor had.
Oh, nu iets anders maar nog steeds in de IT.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee wat jij uitspookt in het dagelijks leven he
haha Zosk zit in het serverhokquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nu iets anders maar nog steeds in de IT.
net zo lang patchkabels wisselen totdat de baas weer op Exchange kan en collega's die dan niet meer op het netwerk kunnen vertellen dat ze hun pc opnieuw op moeten starten en Adobe moeten upgradenquote:
Daar hebben we een andere afdeling voor hoor. ;squote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:05 schreef zeer het volgende:
[..]
net zo lang patchkabels wisselen totdat de baas weer op Exchange kan en collega's die dan niet meer op het netwerk kunnen vertellen dat ze hun pc opnieuw op moeten starten en Adobe moeten upgraden
DIG / Nieuwe pc, tips gevraagdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nu iets anders maar nog steeds in de IT.
nou en soms is het goed om bij het gepeupel op de werkvloer te staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar hebben we een andere afdeling voor hoor. ;s
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
nou en soms is het goed om bij het gepeupel op de werkvloer te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |