Goedemiddag allemaal,
Ik heb een beetje ingewikkelde vraag. Ga mijn best doen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Voor mijn werk gebruik ik Office 365. Mijn collega en ik hebben beiden een office-agenda en deze met elkaar gedeeld, zodat we indien nodig in elkaars agenda kunnen kijken.
Tevens heb ik een iPhone5S voor mijn werk. Ook hierop heb ik beide agenda's, waar ik mijn collega's agenda in aan- en uit kan zetten.
Privé gebruik ik een Samsung Galaxy S7 met de app "agenda" die er standaard op staat. Hier heb ik mijn werk agenda in geintegreerd, omdat ik vaak flexibel werk en zo kan zien welke dagen ik wel en niet aan het werk ben. Nu staat óók de agenda van mijn collega hier in, maar kan ik dit niet aan of uit zetten, zoals dit bij de iPhone wel kan.
Er staat onder "instellingen" of onder "agenda's beheren" wel dat je bepaalde agenda's aan en uit kan zetten, maar een sub-agenda (Zoals de gedeelde van mijn collega) is geen optie.
Iemand met goede raad? Het is namelijk erg irritant om zijn vakantie steeds in beeld te zien staan terwijl ik hard aan het werk ben ;-)