volgens mij is lengte zeker geen losstaand aantrekkelijkheidskenmerk, knapper (of lelijker) wordt je niet door langer of korter te zijn...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:21 schreef AndereBaby het volgende:
Is een lange vrouw aantrekkelijker om te zien
Hoe weet jij dit? Niet elke kleine vrouw is dik. Dus hoe langer de vrouw hoe slanker ze zal zijn?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Krollie het volgende:
Hoe kleiner de vrouw, hoe groter de kans dat ze een dikkerdje is.
Het is wel zo dat kleine vrouwen wat "voller" ogen dan langer vrouwen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:52 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Niet elke kleine vrouw is dik. Dus hoe langer de vrouw hoe slanker ze zal zijn?
Mijn vrouw is zelfs nog iets korter dan jij, op de bovenste plankjes na is het voor haar ook geen last. Al mocht ze misschien wat later dan gemiddeld in een achtbaanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:10 schreef erodome het volgende:
Het enige nadeel van mijn lengte (1.58) die ik heb ondervonden is dat het soms lastig is bij hoge kastjes/schappen te komen. Qua relatie/arbeid nooit gemerkt dat het een nadeel was.
Cutie!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:43 schreef oganesson het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zelfs nog iets korter dan jij, op de bovenste plankjes na is het voor haar ook geen last. Al mocht ze misschien wat later dan gemiddeld in een achtbaan
Aww ben jij zo mini??quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:10 schreef erodome het volgende:
Het enige nadeel van mijn lengte (1.58) die ik heb ondervonden is dat het soms lastig is bij hoge kastjes/schappen te komen. Qua relatie/arbeid nooit gemerkt dat het een nadeel was.
Lijkt me echt niks zo'n lange vrouw, die kan niet lekker op je schoot zitten, optillen gaat al helemaal niet enzovoort.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mijn vriendin is 1m89, het is wel even wennen maar ik vind het geen probleem.
Hoe lang ben je dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn eerste Nederlandse vriendin was net so lang als ik.
Dan moet je trainen vriend.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:22 schreef DKS het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks zo'n lange vrouw, die kan niet lekker op je schoot zitten, optillen gaat al helemaal niet enzovoort.
Dat doe ik al, maar een vrouw die om en nabij even lang is als ik zelf krijg ik niet tegen de muur aangezet, met een kleine vrouw heb ik daar geen moeite mee.quote:
1.87mquote:
Lange slanke vrouwen benen vind ik weer wel mooi.quote:
Neem een negerin, maar probeer wel een pure. De halfbloedjes zijn inmiddels ook uitgegroeid tot ware reuzinnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 12:20 schreef studentje7 het volgende:
Ben zelf 1.75 en zou het liefste een kleinere vriendin hebben. Maar zoveel meisjes die veel kleiner zijn dan 1.75 heb je niet in Nederland helaas.
Gewoon een meisje van 1.60 zou perfect zijn voor mij...
Denk trouwens dat meeste vrouwen die (veel) langer zijn dan ik toch niks zien in iemand met mijn lengte.
Nu snap ik je beter.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Neem een negerin, maar probeer wel een pure. De halfbloedjes zijn inmiddels ook uitgegroeid tot ware reuzinnen.
Gr gr, een gast van gemiddelde lengte
Ik ben 1,79.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:41 schreef TheInnocent het volgende:
Veel mannen krijgen zo'n beschermingsgevoel bij een kleinere meid heb ik gemerkt. Schattig en sexy, want bepaalde dingen gaan soepeler en fijner..al vind ik het zelf er wel grappig uitzien.. ik ben 1.64m en een man zoenen van 1,90+ is al best een uitdaging, naast het klimmen op hoge barkrukken en het kijken in spiegels die net te hoog geplaatst zijn.
Yep...quote:
Er zijn vast wel mannen langer dan jij, en als je verder heel vrouwelijk bent komt ook wel het oerinstinct naar boven hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 01:23 schreef Lenny77 het volgende:
Oooh daarom dat ik dat nooit zo heb ervaren dat een man mij wil beschermen... Ben gewoon te groot. Geen oerinstinct bij hun dus :-(
Nuja, ik kan mezelf gelukkig wel goed genoeg beschermen! :-D
Schattig!quote:Op vrijdag 5 mei 2017 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep...
We hebben hier boven op een muur nog de lengte van mijn zoon bijgehouden (van toen hij nog klein was), mijn lengte en die van zijn vader ook daarop aangegeven. Naast mijn streepje staat er een kras door mijn naam en is er hobbit achter geschreven door mijn zoon
quote:
Fok is geen datingsite.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:20 schreef DKS het volgende:
[..]
Schattig!
Kleine vrouwen heb ik een zwak voor.
Ik heb al een vriendin.quote:
Zoo small medium en large, alles gehad. Wat waren de voor - en nadelen?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:16 schreef Sometimes het volgende:
Ik ben 2 meter lang en relaties waren / zijn 1m75, 1m90 en 1m65.
Heb geen specifieke voorkeur, alles heeft z'n voor- en nadelen.
Lang is voornamelijk praktisch. Qua aantrekkingskracht (en dan met name verhoudingen) minder.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 21:54 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Zoo small medium en large, alles gehad. Wat waren de voor - en nadelen?
Wat is dan praktisch aan lang als de uhm, leuke voordelen er niet zijn?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:02 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Lang is voornamelijk praktisch. Qua aantrekkingskracht (en dan met name verhoudingen) minder.
Kleiner vind ik vrouwelijker.
Heel klein is optisch niet ideaal, naast een reus. Klein en licht heeft, uhm, leuke voordelen. Al is dat wel even wennen.
Als ik echt moet kiezen zou dat tussen de eerste en de laatste zijn, medium en small in jouw woorden.
Je kan bij dingen waar je niet bij zou kunnen wanneer je kleiner zou zijn geweest. Nogal een open deur dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat is dan praktisch aan lang als de uhm, leuke voordelen er niet zijn?
Normale zaken, als praten met elkaar zonder rare houding, keertje haar fiets pakken of in de auto stappen wanneer zij er in gereden heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat is dan praktisch aan lang als de uhm, leuke voordelen er niet zijn?
Beter hou jij eens je bek over negerinnen en zwartjes. Je bent niks anders dan een zielige white boy vol puisten die denkt dat gekleurde mensen een minder hoge standaard hebben.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Neem een negerin, maar probeer wel een pure. De halfbloedjes zijn inmiddels ook uitgegroeid tot ware reuzinnen.
Gr gr, een gast van gemiddelde lengte
ik heb ook niks met negers en ik ben allochtoon nog wel. Goh, hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter hou jij eens je bek over negerinnen en zwartjes. Je bent niks anders dan een zielige white boy vol puisten die denkt dat gekleurde mensen een minder hoge standaard hebben.
Maar je bent nog steeds maagd, bewijs dat iedereen je gewoon een sukkel vindt.
'@k snap niet waarom vrouwen niets gunnen aan kleinere mannen. Ook zoiets.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 16:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mannen langer dan jij, en als je verder heel vrouwelijk bent komt ook wel het oerinstinct naar boven hoor.Alleen moeten die lange mannen dan niet zo vaak een klein meisje willen, snap niet waarom ze niets gunnen aan kleinere mannen.
U mad?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter hou jij eens je bek over negerinnen en zwartjes. Je bent niks anders dan een zielige white boy vol puisten die denkt dat gekleurde mensen een minder hoge standaard hebben.
Maar je bent nog steeds maagd, bewijs dat iedereen je gewoon een sukkel vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |