Nee hoor, clubcard houder en ga al jaren naar wedstrijden van de mooiste club van het land.quote:
Heb je ergens 2.500 euro liggen? Dat zijn de prijzen op dit moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:11 schreef SausDip het volgende:
Ik zoek 2 kaartjes voor Excelsior Feyenoord in de Kuip. Kaartjes voor de wedstrijd op Woudestein zijn me veel te duur. Ben jij seizoenkaart houder en ga je niet? Dan neem ik graag jouw kaart over.
Prijs nader over een te komen.
TS heeft het over kaarten voor het kijken van de wedstrijd op schermen in de Kuip.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je ergens 2.500 euro liggen? Dat zijn de prijzen op dit moment.
Verkeerd gelezen, my badquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
TS heeft het over kaarten voor het kijken van de wedstrijd op schermen in de Kuip.
250 euro bedoel je?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt 2500 euro. Zo duur zijn de kaartjes alle je de wedstrijd live op Woudenstein wil zien.quote:
teringquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:22 schreef SausDip het volgende:
[..]
Hij bedoelt 2500 euro. Zo duur zijn de kaartjes alle je de wedstrijd live op Woudenstein wil zien.
Graag ter verificatie van het eerste een screenshot van je bestelhistorie. Groetjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 08:47 schreef SausDip het volgende:
[..]
Nee hoor, clubcard houder en ga al jaren naar wedstrijden van de mooiste club van het land.
Toch bedankt voor je toevoeging aan dit topic. Groetjes.
overmorgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Morgen 10 euro de stuk voor legioenskaarhouders
Goffer nog een dag wachtenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
overmorgen.
sk-houders hebben voorrang tm woensdag.
ouwe pikkebaas.
Voor 2500 euro is mijn scc voor jou incl. de laatste wedstrijd in de kuip.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet als SCC houder wel een verdomd goede reden hebben om juist hierbij niet aanwezig te zijn, me dunkt.quote:
Al geef je het gratis, ik ben Ajaciedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor 2500 euro is mijn scc voor jou incl. de laatste wedstrijd in de kuip.
Stel ze verliezen as..zondag
Ik ben er ook bang voor maar niet geschoten is altijd mis. Ach, anders wordt het Stadhuisplein.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:44 schreef ace_eleven het volgende:
Ik las dat er kaarten voor in de Kuip ook al voor ¤250 per twee gingen
Succes met je zoektocht, maar ik denk dat je gewoon geluk zal moeten hebben donderdag om een uurtje of 9 's ochtends (de tijd gok ik).
Bij ons gaat iedereen gewoon in ieder geval gewoon zelf
Hij kan een ticket kopen op feyenoord.nl met zijn seizoenskaart en dat ticket door verkopen. Zijn seizoenskaart kan hij dus zelf houden. Als je het aan hem zou willen vragen, graag!quote:Op woensdag 3 mei 2017 13:20 schreef squatt3r het volgende:
Ik ken iemand met sk die sowieso niet gaat, ik zal je vraag doorsturen. Ik denk alleen niet dat hij zin heeft zijn sk uit te lenen, of kan je gewoon enkel met de ticket naar binnen?
Gevraagd, hij heeft hem gekocht. Volgens mij wil hij er gewoon voor wat hij ervoor heeft betaald, maar dat weet ik niet zeker. Hoe zal ik jullie in contact brengen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:29 schreef SausDip het volgende:
[..]
Hij kan een ticket kopen op feyenoord.nl met zijn seizoenskaart en dat ticket door verkopen. Zijn seizoenskaart kan hij dus zelf houden. Als je het aan hem zou willen vragen, graag!
Kijk, dat is nog eens netjes van hem.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:18 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Gevraagd, hij heeft hem gekocht. Volgens mij wil hij er gewoon voor wat hij ervoor heeft betaald, maar dat weet ik niet zeker. Hoe zal ik jullie in contact brengen?
Terecht wel toch, waarom hier winst op willen maken. @Sausdip: ik heb je een dm gestuurd, laat weten als je nog interesse hebt.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens netjes van hem.
Hulde
Super bedankt!quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:27 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Terecht wel toch, waarom hier winst op willen maken. @Sausdip: ik heb je een dm gestuurd, laat weten als je nog interesse hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |