Maar dan nog is het financieel ook niet goed gezien de categorie waarin ze spelers kopen. Kan je beter één keer weer flink uitgeven aan een goede speler dan voor datzelfde geld een paar matige spelers halen.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer financieel beleid.
Hun transferbeleid is natuurlijk niet briljant.
Meer spelers als Darmian, Rojo, Fellaini, van die net niet-spelers.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Pogba is ook alleen maar gekomen door de hype die om hem heen hing.
Dan moet je ze wel op dat moment kunnen krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het financieel ook niet goed gezien de categorie waarin ze spelers kopen. Kan je beter één keer weer flink uitgeven aan een goede speler dan voor datzelfde geld een paar matige spelers halen.
Klopt daar kan ik ook geen respect voor opbrengen. Winnen ze de komende jaren misschien eens een kampioenschap door 500 miljoen uit te geven, wat boeit dat danquote:Op maandag 1 mei 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hoe united het doet, is natuurlijk wel heel erg.
Dat die Fellaini daar onder drie trainers basis staat blijft me verbazen, dat is toch helemaal niks.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer spelers als Darmian, Rojo, Fellaini, van die net niet-spelers.
En dan ook nog voor veel geld. Martial voor 85 miljoen was ook al waanzin natuurlijk
Nee en miskopen hou je altijd maar nu weet je vaak wel van tevoren bij hun meeste aankopen dat het niks gaat worden. Op zijn hoogst kunnen ze leuk meevoetballen als het goed gaat, maar daar heb je niet zoveel aan. Dan moet je je beleid aanpassen.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel op dat moment kunnen krijgen.
Het is nog niet zo makkelijk om op moment een team te verversen.
10 seconden na je eerste gele kaart even kopstootje uitdelen. lekker hoorquote:Op maandag 1 mei 2017 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat die Fellaini daar onder drie trainers basis staat blijft me verbazen, dat is toch helemaal niks.
Je moet je beleid ook aanpassen.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee en miskopen hou je altijd maar nu weet je vaak wel van tevoren bij hun meeste aankopen dat het niks gaat worden. Op zijn hoogst kunnen ze leuk meevoetballen als het goed gaat, maar daar heb je niet zoveel aan. Dan moet je je beleid aanpassen.
Ohnee dat duurt sowieso een aantal seizoenen, zeker als je dan met talenten gaat werken en die moet inpassen. Maar dat beleid onstaat meestal pas uit armoede, en die Premier League clubs zijn nu te rijk voor hun eigen bestwil.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet je beleid ook aanpassen.
Alleen er wordt vaak gedacht dat je dan met kopen binnen 2 seizoenen een wereldelftal op het veld hebt.
Niet goed bij zijn paasei nee.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 seconden na je eerste gele kaart even kopstootje uitdelen. lekker hoor
Kan ook best een aantal trainers duren voor ze weer goud in handen hebben, maar met Wenger aankloten heb je seizoen in seizoen uit hetzelfde liedje.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de kans in eerste instantie groter is dat het zonder Wenger slechter is dan beter.
Ga jij naar de Coolsingel?quote:Op maandag 1 mei 2017 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat we volgende week kampioen zijn trouwens
Jazeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook best een aantal trainers duren voor ze weer goud in handen hebben, maar met Wenger aankloten heb je seizoen in seizoen uit hetzelfde liedje.
Zit je vrouw ook in het #WengerOut kamp trouwens?
Weet ik nog niet. Huldiging is maandag he, beetje matigquote:
En gaat hij gewoon bijtekenen #genotquote:
Zou eigenlijk niet moeten na zo'n tijd nee, dan is de meeste adrenaline ook wel weg.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Huldiging is maandag he, beetje matig
Ik heb sowieso geen enkele adrenaline.quote:Op maandag 1 mei 2017 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou eigenlijk niet moeten na zo'n tijd nee, dan is de meeste adrenaline ook wel weg.
Die massale feesten zijn sowieso niets voor mij als ze niet spontaan zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het matig als je het al maanden van tevoren ziet aankomen
Londens clubje loten zou wel leuk zijnquote:Op maandag 1 mei 2017 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik volgend seizoen me meer verheugd op Feyenoord in de CL na zo'n lange tijd![]()
Ook al ben je kansloos, genottt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |