Emmen in de Eredivisie, lachen.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie de Emmengoden nog wel een stuntje doen tegen de N16.
Dat past wel prachtig in de reputatie van de Emmengoden. Eerst maar even zien wie die N16 wordtquote:Op maandag 8 mei 2017 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie de Emmengoden nog wel een stuntje doen tegen de N16.
Ik wilde graag heen, maar door die zaadtijd van 18.30 kan ik + andere bevriende Emmenaren nietquote:Op maandag 8 mei 2017 21:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geef iedereen maar gratis entree vrijdag, anders komen er drie man en een paardekop
Het is al nooit druk, maar als er niets meer op het spel staat denk ik dat het qua toeschouwers matigjes zal zijnquote:Op maandag 8 mei 2017 21:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wilde graag heen, maar door die zaadtijd van 18.30 kan ik + andere bevriende Emmenaren niet![]()
Had het geen probleem gevonden om ¤10,- oid neer te leggen.
Helaas niet, pak af en toe nog een wedstrijdje mee. Hoop dat oude tijden weer gaan herleven bij ons aller Emmen.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het is al nooit druk, maar als er niets meer op het spel staat denk ik dat het qua toeschouwers matigjes zal zijn
Je hoeft echt niet te gaan kijken voor het geweldige voetbal, maar een aardige avond heb je meestal wel imoquote:Op maandag 8 mei 2017 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
West Brom v Chelsea kunnen we overslaan voor deze kaskraker.
Nee maar serieus, WBA v Chelsea is zo'n dodelijk saaie confro.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te gaan kijken voor het geweldige voetbal, maar een aardige avond heb je meestal wel imo
Ja daar zou ik ook niet vrijwillig voor gaan zitten als er geen JL was denk ikquote:Op maandag 8 mei 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, WBA v Chelsea is zo'n dodelijk saaie confro.
Zaterdag ook wel een uitdaging om wat voetbal te vinden. 's middags op Ziggo de Formule Eins. Dan Bundesliga kijken en 's avonds maar Serie A. Ik weiger ESF te kijken.quote:Op maandag 8 mei 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar zou ik ook niet vrijwillig voor gaan zitten als er geen JL was denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |