hoezo niet? Vijf dagen niet douchen feestquote:
Brrrquote:Op maandag 1 mei 2017 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En het feit dat als je het niet chill vindt je er niet uit kan stappen maar moet wachten tot het uitgewerkt is
Ja, moet daar wel echt zien te voorkomen dat ik ineens veel te rare dronken grappen ga maken of m'n mond voorbij praat of zo tegen m'n potentiėle toekomstige baas.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit gaat hier nog wel foutIk drink beetje redelijk snel, en de tijd die het nodig heeft om effect te krijgen drink ik door en dan ineens OHKUT, nu ben ik dronken en kan ik niet meer normaal doen
..
het is sws chillquote:Op maandag 1 mei 2017 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En het feit dat als je het niet chill vindt je er niet uit kan stappen maar moet wachten tot het uitgewerkt is
Dat is bij XTC wel echt onmogelijk trouwensquote:Op maandag 1 mei 2017 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hahahaahha, spreek met jezelf af hoe veel je max gaat drinken?quote:Op maandag 1 mei 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, moet daar wel echt zien te voorkomen dat ik ineens veel te rare dronken grappen ga maken of m'n mond voorbij praat of zo tegen m'n potentiėle toekomstige baas.
zo werkt alcohol nietquote:Op maandag 1 mei 2017 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahha, spreek met jezelf af hoe veel je max gaat drinken?
Ja denk ook dat het dat isquote:Op maandag 1 mei 2017 20:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe dit is wel echt iets voor mij
Chille pics ook
Waar is het?
Gewoon elke keer als hij een nieuwe wil dan ik ook. En als ik merk dat ik te loslippig word stap ik op.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahha, spreek met jezelf af hoe veel je max gaat drinken?
Perfectiequote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja denk ook dat het dat isWat van ik zo van je heb gelezen althans
Het is in Ottersum, beetje vlakbij de grens volgens mij, dat weet ik niet meer zo goedIk kan dit jaar niet, maar dit jaar mag je wel je eigen eten en drinken volop meenemen, dus dat is wel chill. Het is zo kleinschalig dat je zo snel overal bent, dus ook bij je tentje. Maar wij zaten gewoon in het zonnetje bij ons kamp overdag, met biertje erbij enzo, en dan 's avonds lekker dansen
Hoop dat het werkt voor jequote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon elke keer als hij een nieuwe wil dan ik ook. En als ik merk dat ik te loslippig word stap ik op.
Ik heb veel gesprekken met oost-europeanen.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon elke keer als hij een nieuwe wil dan ik ook. En als ik merk dat ik te loslippig word stap ik op.
Ja idkquote:Op maandag 1 mei 2017 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit vind ik dan zo jammer dat je hier eigenlijk niet naar toe kan zonder drugs te doen. Dat je echt drugsfeestjes hebt waar je als je geen drugs gebruikt gewoon niks te zoeken hebt
Ja het kan ook wel denk ik, alleen ik kan het niet denk ikquote:Op maandag 1 mei 2017 20:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja idkHet kan wel hoor, maar vooral 's nachts zat bijna heel dat klooster wel aan de drugs volgens mij
Zijn allemaal wilde lichten en kleurtjes in dat klooster, daar ging ik wel lekker op
dat zou echt zonde zijn van je eerste keerquote:Op maandag 1 mei 2017 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Oke maar wat als je x een eerste keer neemt als je gewoon thuis bent en verder niks bijzonders doet
Krijg je dan wel gewoon een goed beeld van de werking?
Ehmm jawel maar dan alleen in die context, want er is nogal een sterke samenhang tussen jou en je omgeving op x.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Oke maar wat als je x een eerste keer neemt als je gewoon thuis bent en verder niks bijzonders doet
met muziek aan kan welquote:Op maandag 1 mei 2017 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Met kerst heb ik geen serotonine boost nodigquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef Crack_ het volgende:
En wat als je het doet thuis als het kerst is?!
wat is neppe drugsquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef richolio het volgende:
Eerste keer "echte" drugs voor mij - mdma - was ook bij iemand thuis. Met zijn allen gewoon beetje in en om dat huis in de zomer, beetje experimenteren. Was best leuk enzo
Dit lijkt mij ook beter, vertrouwd allesquote:Op maandag 1 mei 2017 20:38 schreef richolio het volgende:
Eerste keer "echte" drugs voor mij - mdma - was ook bij iemand thuis. Met zijn allen gewoon beetje in en om dat huis in de zomer, beetje experimenteren. Was best leuk enzo
quote:
En kerstboompjes roken en kerstboompjes luisterenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Met kerst heb ik geen serotonine boost nodigGewoon kerstmuziek luisteren en dan ben ik al gelukkig
quote:Op maandag 1 mei 2017 20:40 schreef Kaas- het volgende:
Aardig veel verschillende dingen geprobeerd maar van al die zaken zou ik x als enige ook serieus aan m'n kinderen aanraden als ze volwassen zijn en op z'n minst minimaal capabel.
werkt bij mij niet meerquote:Op maandag 1 mei 2017 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Met kerst heb ik geen serotonine boost nodigGewoon kerstmuziek luisteren en dan ben ik al gelukkig
Hoezo niet? Je omgeving moet ook meewerkenquote:
ik bedoel dat ik vrolijk wordt van kerstliedjes enzoquote:Op maandag 1 mei 2017 20:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je omgeving moet ook meewerken
Leuke kerstlampjes enzo
Ja, dat moet je wel onder begeleiding doen ja.. Maar ayahuasca is ook niet drugs om lekker te druggen maar om echt dichter bij jezelf te komen en het is vaak ook helemaal niet zo leuk maar best heftigquote:Op maandag 1 mei 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee gek
Vriend stelde dat wel voor onder begeleiding maar mij niet gezien
Je zit in een schaars moment dat er mensen postenquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Eerste keer dat ik hier niet binnen <4 posts aftaai trouwens, best wel chill volk eigenlijk
In het algemeen worden psychedelische drugs afgeraden aan mensen als ik aangezien er bepaalde dingen in m'n familie voorkomen die daar niet mee matchen. Truffels ging bij mij al buitengewoon heftig. Was ook bijna 20 gram (verbrokkeld - eten) op lege maag.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat moet je wel onder begeleiding doen ja.. Maar ayahuasca is ook niet drugs om lekker te druggen maar om echt dichter bij jezelf te komen en het is vaak ook helemaal niet zo leuk maar best heftigmaar waarom lijkt je dat niks?
Oh oke dat wist ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit in een schaars moment dat er mensen posten
Vroeger 20 topics per dag.quote:
Ahh ok, verstandigquote:Op maandag 1 mei 2017 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het algemeen worden psychedelische drugs afgeraden aan mensen als ik aangezien er bepaalde dingen in m'n familie voorkomen die daar niet mee matchen. Truffels ging bij mij al buitengewoon heftig. Was ook bijna 20 gram (verbrokkeld - eten) op lege maag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |