Uitkeringen die niet hoog genoeg zijnquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Uitkeringen die niet hoog genoeg zijn
Zonder geld kun je geen vlees kopenquote:
je hebt geen vlees nodigquote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zonder geld kun je geen vlees kopen
In kaas zit stremsel = maag van zoogdier zoals een kalf.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:39 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het meest veelzijdige stukje kaas, kip!
[..]
Je hebt wel vlees nodig.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:52 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
je hebt geen vlees nodig
geen vlees (meer) kopen = meer geld overhouden
In Nederland zijn alle uitkeringen hoog genoeg. Wil je meer? Ga dan werken.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Uitkeringen die niet hoog genoeg zijn
Je hebt geen vlees nodig. Het voedingscentrum zegt het zelf +quote:Op vrijdag 5 mei 2017 14:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je hebt wel vlees nodig.
Daarnaast is het lekker
Dit.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:08 schreef serkot het volgende:
[..]
Ik heb wel vlees nodig om gelukkig te zijn. Heerlijk stukje dood dier op mijn bord
Ze zouden niet vermoord worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit.
Denk daarnaast eens aan alle dieren die je de kans op een leven ontneemt doordat zij geen functie meer hebben omdat je geen vlees eet
Ze zouden niet geboren worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ze zouden niet vermoord worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.
Dus in plaats van dieren vermoorden ga je dan maar planten vermoorden om te eten?quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ze zouden niet vermoord worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.
Ze eet alleen planten die een natuurlijke dood zijn gestorven.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dus in plaats van dieren vermoorden ga je dan maar planten vermoorden om te eten?
Planten hebben geen centraal zenuwstelsel en voelen dus niks wanneer ze vermoord worden.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dus in plaats van dieren vermoorden ga je dan maar planten vermoorden om te eten?
quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:17 schreef serkot het volgende:
[..]
Ze zouden niet geboren worden als mensen ze niet zouden eten of gebruiken voor andere doeleinden.
Dat is wel wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:24 schreef -Phineas- het volgende:
[..]_
Want dieren zijn daar alleen nuttig voor toch. Om de mens te voeden.
Wat mij betreft wel, maar er zijn ook mensen die dieren gebruiken voor transport of vermaak.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:24 schreef -Phineas- het volgende:
[..]_
Want dieren zijn daar alleen nuttig voor toch. Om de mens te voeden.
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is wel wat kort door de bocht.
Je kunt een hond bijvoorbeeld leren om bier te halen
Dit baart me ook wel een beetje zorgen.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:23 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Planten hebben geen centraal zenuwstelsel en voelen dus niks wanneer ze vermoord worden.
Nee. Niet als datzelfde gene ooit wel iets heeft gevoeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2017 15:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit baart me ook wel een beetje zorgen.
Wat jou betreft is moord dus wel oké als de vermoorde niks voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |