abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 mei 2017 @ 11:55:07 #26
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_170677889
Ja, tuurlijk! Op verschillende dagen en tijdstippen door de buurt gelopen. En uiteraard ook de faciliteiten van het stadscentrum uitvoerig aan de tand gevoeld... ;)
pi_170678501
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:34 schreef Geerd het volgende:
Nee wel even op de allochtonenmeter op geenstijl gekeken
:')
:')

Kijk dan naar de babyboom-meter. Dan weet je of er een alcoholistische fulltime BBQ'er naast je woont, is wat relevanter.
pi_170678613
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')
:')

Kijk dan naar de babyboom-meter. Dan weet je of er een alcoholistische fulltime BBQ'er naast je woont, is wat relevanter.
Dat ben ik al !!! _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_170678828
Maar toch maar ff serieus te zijn nee, moest ook snel gebeuren want het potje koopsubsidie was ook bijna op duurde nog maar een maand ofzo (hoefde je toen die tijd niet terug te betalen kreeg je maandelijks 5 jaar lang 150 ofzo netto extra in de maand.

Tegenwoordig moet je alles terugbetalen volgens mij?
Als ik nu weer zou verhuizen zou ik wel wat meer de tijd nemen, zit je niet langs een schoolroute? Kerk in de buurt? Of een basisschool (alleen maar kabaal)

Zon in de tuin, supermarkt lekker dichtbij ?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 9 mei 2017 @ 22:59:34 #30
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_170816874
Natuurlijk
- overdag en 's avonds door de wijk om de sfeer te checken
- leefbaarometer.nl gecheckt
- lokaal nieuws volgen
- bestemmingsplan onderzocht
- mensen in de wijk willekeurig aangesproken en gevraagd hoe hun ervaring was.
- kijken waar voorzieningen enzo waren. Scholen, winkels, bushalte, station etc.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_170835961
nee ik niet. Het kwam niet eens in mij op :@
Ik wist niet dat het zo gebruikelijk was
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_170871124
Ook nog gedaan: gemeentelijk en provinciale bestemmingsplannen gecheckt en naar die website van 10.000 basisscholen gekeken naar de ontwikkeling van aantal leerlingen om te zien of er veel jonge gezinnen zitten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')