dat zal vlaams zijn voor 'op slot draaien'.quote:
De oplossing is fatsoenlijk beslag.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:52 schreef Barrah het volgende:
De oplossing is simpel: toch de deur op slot draaien.
Als je jezelf dat aanleert sta je ook nooit zonder sleutel buiten.
Deuren met een brievenbus en een klink vanbinnen krijg ik in een minuut open met een ijzerdraad.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon je deur op slot doen..
Als je dat niet doet dan staat iedereen alsnog zo binnen.. en daar hoef je niet omslachtig met een klink voor te klooien...
Gewoon met een pasje loop je zo naar binnen..
dit dus. bij vrijwel elke deur loopt men zo naar binnen met een pasje, als je hem niet op slot doet.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon je deur op slot doen..
Als je dat niet doet dan staat iedereen alsnog zo binnen.. en daar hoef je niet omslachtig met een klink voor te klooien...
Gewoon met een pasje loop je zo naar binnen..
Wat een omslachtig gedoe.. moet je eerst dat draad buigen en naar binnen werken enzo...quote:Op maandag 1 mei 2017 09:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Deuren met een brievenbus en een klink vanbinnen krijg ik in een minuut open met een ijzerdraad.
Bij een goede deur werken beide niet meer.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Zolderkamer het volgende:
Een pasje of een klopsleutel werkt in 1 beweging
Moet de deur wel recht in de post vallen, zodra daar een knik inzit wordt het lastig. Dan is mijn ijzerdraad een stuk makkelijker.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat een omslachtig gedoe.. moet je eerst dat draad buigen en naar binnen werken enzo...
Een pasje of een klopsleutel werkt in 1 beweging.. dat gaat gewoon in de loop.. kost dus geen tijd..
Dat ligt niet aan de deur...quote:Op maandag 1 mei 2017 09:23 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Bij een goede deur werken beide niet meer.
Als je met een klopsleutel of een pasje loopt.. is dat nogal een verschil bij een stuk ijzerdraad...quote:Op maandag 1 mei 2017 09:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Moet de deur wel recht in de post vallen, zodra daar een knik inzit wordt het lastig. Dan is mijn ijzerdraad een stuk makkelijker.
Een pasje werkt juist alleen bij een naar binnen draaiende deur....quote:Op maandag 1 mei 2017 09:26 schreef Ivo1985 het volgende:
Pasjes werken natuurlijk niet bij een naar binnen draaiende deur en bij een een deur met veiligheidsbeslag.
Absoluut niet... Ik heb zelf een klopsleutel gemaakt.. en op mn eigen deur getest...quote:Op maandag 1 mei 2017 09:51 schreef Speekselklier het volgende:
Dat klopsleutel verhaal is bekend, maar ik herinner me dat dat uiteindelijk toch een beetje over trokken was. Je moet heel goed geoefend hebben bij een bepaald type slot en dan maak je een kans om dat type slot open te kloppen.
Goed beslag kun je morgen regelen. Jezelf aanwennen de deur bij vertrek op slot te draaien kun je nu meteen mee beginnen.quote:
Niet zozeer daarom, maar bij ons thuis zitten de deuren ook vrijwel altijd op slot als we thuis zijn. Je hebt niet meer dat je achterdeur nog los kan zijn als je het huis via de voordeur verlaat of naar bed gaat. en nog een manier om altijd een sleutel in de hand te hebben als je de deur uit gaat. Om er toch makkelijk uit te kunnen (bijvoorbeeld pakketje, collecte, vuilniszak wegbrengen of noodgeval) hangt er een losse sleutel in de buurt van elke deur.quote:Nu kunnen mensen dus ook eenvoudig naar binnen als je thuis bent en de deur niet op het nachtslot hebt zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. TS zou beide moeten doen. Waarbij hij zijn probleem direct al kan oplossen door nu meteen te stoppen met het niet afsluiten van de woning bij vertrek.quote:Het voordeel dat jij noemt staat los van fatsoenlijk beslag, aanleren om altijd het nachtslot te gebruiken als je weggaat kan ook met goed beslag.
Ligt aan het type cilinder, hoeft niet perse.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Dit zijn trouwens een stuk betere sleutels...
[ afbeelding ]
Oh en als je thuis bent.. laat je gewoon de sleutel aan de binnenkant van de deur zitten.. dan kan er geen andere (dus ook geen klopsleutel) in de cilinder.
Dan heb je een aardig lange cilinder nodig..quote:Op maandag 1 mei 2017 10:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ligt aan het type cilinder, hoeft niet perse.
Mezelf opsluiten als ik thuis ben? Ik wil gewoon naar buiten kunnen lopen als dat nodig is. Ook moet de brandweer fatsoenlijk (dus met gepast geweld) naar binnen kunnen als ik thuis ben. Als ik weg ben en mijn deur op het nachtslot zit lukt dat niet zonder heel veel schade.quote:Op maandag 1 mei 2017 10:00 schreef Barrah het volgende:
Niet zozeer daarom, maar bij ons thuis zitten de deuren ook vrijwel altijd op slot als we thuis zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |