Ja je mist echt iets.quote:Op zondag 30 april 2017 21:51 schreef Fylax het volgende:
Ruzie achter de schermen ofzo?
God, wat jammer dat ik geen mod meer ben.
Kom je gamen?quote:Op zondag 30 april 2017 21:51 schreef Fylax het volgende:
Vertelt hij je vast in ZUU.quote:Op zondag 30 april 2017 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Meteen zwart ook. Jezus Ludolf, wat de neuk heb je gedaan?
Ik ben nou eenmaal een lompe boerquote:Op zondag 30 april 2017 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Laten we nou niet met modder gaan gooien ok?
Hebben ze die rechten bij je afgepakt? Mail Yv!quote:Op zondag 30 april 2017 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Wanneer is het open?
wat is dat voor werktuig ?quote:Op zondag 30 april 2017 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een lompe boer
[ afbeelding ]
Greppelfrees bedoel je. Wij gebruiken ze hier ook gewoon om te ploegen trouwens. Maar waarom ben je nou weg dan? Je moet wel iets heel ergs hebben gedaan om niet eens een medje te krijgenquote:Op zondag 30 april 2017 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een grepelfrees, zodat overtollig water weg kan stromen
okquote:Op zondag 30 april 2017 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een grepelfrees, zodat overtollig water weg kan stromen
Met een ploeg ligt er grond naast je greppel en kan het water er niet inquote:Op zondag 30 april 2017 22:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok
daar wordt ook wel een ploeg voor gebruikt om water te laten wegstromen, al graaf je met zo'n greppelfrees minder product weg, ik vraag me af of 't opweegt tegen de kosten-product.
1 April is toch al geweest?quote:Op zondag 30 april 2017 22:24 schreef Cyanide- het volgende:
Oh haha! Dit is weer zo'n gespeelde 'ruzie' waarin (ex-) crew elkaar voor rotte vis uitmaakt.
Allemaal even lachen mensen!
of gewoon een mooi moment om ludolf uit te scheldenquote:Op zondag 30 april 2017 22:24 schreef Cyanide- het volgende:
Oh haha! Dit is weer zo'n gespeelde 'ruzie' waarin (ex-) crew elkaar voor rotte vis uitmaakt.
Allemaal even lachen mensen!
Dat past niet in het autocratisch regime dat Anne voor ogen heeft.quote:
Ah daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 30 april 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat past niet in het autocratisch regime dat Anne voor ogen heeft.
En ega.quote:Op zondag 30 april 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat past niet in het autocratisch regime dat Anne voor ogen heeft.
Nee dat is helemaal niet jammerquote:Op zondag 30 april 2017 21:51 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |