Wat doe je?quote:Op zondag 30 april 2017 22:03 schreef Marsenal het volgende:
Vitesse is toch die uit Arnhem? Want die met het rood groen zwart is uit Nijmegen, dus dan moeten zij dat zijn.
Nou ja hoe dan ook echt superleuk voor ze zo'n beker.
Hoop Vitesse supporters wel op de Feyenoord stoeltjes.quote:Op zondag 30 april 2017 22:01 schreef yats het volgende:
Heerlijk! Eindelijk! En wat een sfeer in de kuip ook. Hopelijk trekt Vitesse hier lering uit en pakken ze door.
Dan is er oorlog.quote:Op zondag 30 april 2017 20:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Gefeliciteerd Vitesse!
Hopelijk hoeven jullie niet tot 2142 te wachten op de volgende prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 30 april 2017 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben de heren van Vitesse al naar de IKEA geweest?ZijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |