CCR?quote:
quote:
quote:
Daarom poste ik er een 'een' bijquote:Op zondag 30 april 2017 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zou het 23:55 uur zijn toen je het postte dus daarom vroeg ik het
Ik had nu een 55 inch Oled tv van LG. Maar als je er eentje vindt zodat je voor het prijsverschil met je huidige een Playstation 4 Pro + games, gasfornuis met elektrische oven en nieuwe Samsung Ecobubble wasmachine kunt scoren NAAST een 55 inch 4k hdr tv dan doe ik degene die ik heb besteld die ik de oled die ik geleverd had gekregen wel terug. Blijft nog steeds een smak met geld maar nu krijg ik er meer goodies voor terug in huis
Nu wel. Er ontbrak context.quote:
Niks ingewikkeld aan, simpelgezegd:quote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarom poste ik er een 'een' bijDenk ik.
![]()
Ik word altijd een beetje duizelig van jouw ingewikkelde bespaar-kettingen. Maar hey, jij bent er blij mee.
Klinkt als een prima deal hoor, maar het kost mij teveel tijd om die A= B+C- (D+E)xF deals uit te zoeken. Als ik A wil dan scan ik snel of ik korting kan krijgen en zo nee, dan koop ik het voor de volle prijs. De tijdswinst is mij persoonlijk een stuk meer waard.quote:Op zondag 30 april 2017 22:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niks ingewikkeld aan, simpelgezegd:
LG OLED55B6v tv = Samsung KS8000 tv, Samsung Ecobubble wasmachine, Bosch gasfornuis/oven, PS4 pro met games
Zou je dan voor hetzelfde geld een oled tv houden of kiezen voor meer goodies?
Ik had eerst gezocht en gekeken en zag A=B qua prijs staan. Tot ik na een paar dagen nadat ik A in huis had dus A=B + genoeg geld over voor C+D+E tegen kwam. Wasmachine moest toch vervangen worden, gasfornuis had ik al staan, PS4 net zo. Als ik dan toch in de bedenktijd van 14 dagen zit hoef ik mij niet lang te bedenkenquote:Op zondag 30 april 2017 22:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt als een prima deal hoor, maar het kost mij teveel tijd om die A= B+C+D+E deals uit te zoeken. Als ik A wil dan scan ik snel of ik korting kan krijgen en zo nee, dan koop ik het voor de volle prijs. De tijdswinst is mij persoonlijk een stuk meer waard.
Je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op zondag 30 april 2017 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik had eerst gezocht en gekeken en zag A=B qua prijs staan. Tot ik na een paar dagen nadat ik A in huis had dus A=B + genoeg geld over voor C+D+E tegen kwam. Wasmachine moest toch vervangen worden, gasfornuis had ik al staan, PS4 net zo. Als ik dan toch in de bedenktijd van 14 dagen zit hoef ik mij niet lang te bedenkenVind het bij grote aankopen toch meer lonen om die moeite erin te steken.
Ik geloof er niks van. Show me.quote:
Wou het duidelijker maken. C'est toutquote:Op zondag 30 april 2017 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden
Het is een goede deal en jij bent er blij mee.
Je vergat æøå na de z.quote:Op zondag 30 april 2017 23:09 schreef isax het volgende:
[..]
a+b+c+d+e+f+g+h+i+j+k+l+m+n+o+p+q+r+s+t+u+v+w+x+y+z=alle letters van het alfabet.
Gezien! Tien met een sticker erbijquote:Op zondag 30 april 2017 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
laat je mij eerst het hele alfabet uittypen, naai je hem eruit.
yay! truste!quote:Op zondag 30 april 2017 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gezien! Tien met een sticker erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |